Forum

Diablo 3 "Season 11" anyone?

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Diablo 3 "Season 11" anyone?

Indlægaf Unklemac » tirs 25 jul 2017 08:53

Hej PSlife

Jeg er lige kommet tilbage til D3, og er gået igang med den nye "Season 11" som Crusader. Hold nu op der er meget nyt indhold (+Necromancer DLC), så det jo bare fedt :D

Det bedste indtil nu ved "Seasons" er nul duplikering af items (man kan ikke trade - lidt øv - men hellere NUL snyd), og ingen hacked saves fra PS3 (modificeret våben og armor)... så det fair and square for alle som går efter rang på Leaderboards =D>

Er der andre derude som spiller og/eller som måske er gået igang med "Season 11"?
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Diablo 3 "Season 11" anyone?

Indlægaf loop99 » man 31 jul 2017 11:03

Vi er to som er i gang med Season 11 sammen. Spiller som Witch Doctor og Demon Hunter. Jeg vil tro vi er omkring lv 70+55 og ved GR 20.

Men du er velkomme til at joine os hvis du vil.
PSN: loop99
loop99
Niveau 1
 
Indlæg: 69

+1

Re: Diablo 3 "Season 11" anyone?

Indlægaf Unklemac » man 31 jul 2017 14:16

loop99 skrev:Vi er to som er i gang med Season 11 sammen. Spiller som Witch Doctor og Demon Hunter. Jeg vil tro vi er omkring lv 70+55 og ved GR 20.

Men du er velkomme til at joine os hvis du vil.
PSN: loop99


Hejsa - Det vil jeg gerne!

Jeg har en Crusader P600'ish og kan solo op til GR82 (har ikke spillet så meget over GR80). Han står til rådighed :mrgreen:

Min kæreste har også en Wizard P350'ish (nok maks GR40-50 solo, men har ikke prøvet over GR20), og så har vi en fælles Demon Hunter på P200ish som snildt kan klare GR50+.

Jeg køre primært T13 / GR75 solo og gruppe - og vil rigtig gerne til at starte på at lave en fed Hellfire Amulet til Demon Hunter og måske Wizard, hvis i er friske på den :wink:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622



Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron