Forum

Outriders - LFG

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Outriders - LFG

Indlægaf AteBitWolf » tors 01 apr 2021 08:45

O'høj! Jeg mangler folk at spille med, så tænkte der måske kunne være held i at lave denne tråd.

Kommer til at grinde en del og på alle tider af døgnet, med 4 forskellige characters.

Tilføj: AteBitWolf

Tænker vi bare kan bruge tråden her til at finde spillere i fremtiden :)

Billede
AteBitWolf
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Randers


Re: Outriders - LFG

Indlægaf BingoDK » fre 02 apr 2021 21:11

Har overvejet at købe det, men afventer pt. anmeldelserne på det. Hvad synes du om det indtil videre?
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Outriders - LFG

Indlægaf AteBitWolf » lør 03 apr 2021 10:51

BingoDK skrev:Har overvejet at købe det, men afventer pt. anmeldelserne på det. Hvad synes du om det indtil videre?

Bedste lootershooter siden Destiny 1 - hands down. Har soloet mig frem til Forest. Alle side quests klaret. Det er uden tvivl den sværeste lootershooter at solo sig frem i, men ekstremt belønnende. Har clocket de første +20 timer på det og det kan sagtens stige til +1000 timer.
AteBitWolf
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Randers


Re: Outriders - LFG

Indlægaf Vreki » lør 03 apr 2021 22:27

AteBitWolf skrev:
BingoDK skrev:Har overvejet at købe det, men afventer pt. anmeldelserne på det. Hvad synes du om det indtil videre?

Bedste lootershooter siden Destiny 1 - hands down. Har soloet mig frem til Forest. Alle side quests klaret. Det er uden tvivl den sværeste lootershooter at solo sig frem i, men ekstremt belønnende. Har clocket de første +20 timer på det og det kan sagtens stige til +1000 timer.


Det har potentiale, men det er måske lidt for tidligt at udnævne den til "Best Of ..." :D
Holdbarheden afhænger nok i høj grad af hvor godt coop fungere, det var lidt ustabilt i demoen.

Her i det fulde spil har jeg kun været online en enkelt gang, jeg har besluttet først at gennemføre kampagnen solo så jeg kan nyde historien i mit eget tempo.

Hvad der er godt:
Loot systement ser ud til at fungere godt.
Der er fint sammenspil mellem skills, opgraderinger til udstyr og klasse-specaliseringer.
Der er også et godt system der automatisk kan justere sværhedsgraden, grundlæggende så stiger man til næste trin hvis man formår at holde sig i live gennem kampene.

Hvad der er ok:
Grafikken er ok til formålet, men det er ikke i samme klasse som Horizons eller de nyere Assasins Creed.
Selve kampene bygger på velkendte principper, og boss-fights har hidtil været lidt af nogle bullet-sponges. På den anden side så hader jeg boss-fights hvor man skal hoppe rundt på platforme og tænde farvede lys i bestemte sekvenser osv., så det her passer mig egenligt bedre.
Historien virker til at være en gennemsnitlig sci-fi historie. Ikke noget epokegørende, men fin underholdning.

Hvad der er knap så godt:
Serverne er ustabile, og det rammer selv når man spiller solo. Det er dog ikke ualmindeligt ved launch, så mon ikke de får rettet op på det.
Der er lidt bugs i gameplayet, det føles som om at nogen gange så trigger skills ikke når man trykker på knappen hvilket kan være dødbringende i de hektiske kampe. Og en 2-3 gange har jeg oplevet at dodge ikke længere virker hvilket næsten garantere at man ikke overlever kampen.


Så hvis de får fikset de værste bugs og coop viser sig at være holdbar så kan spillet godt gå hen og blive en vinder.
Udviklerne er relativt hurtige til at give feedback, så jeg er optimistisk. Jeg forventer at bruge en del timer på det her spil. :)
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Outriders - LFG

Indlægaf AteBitWolf » søn 04 apr 2021 03:18

Vreki skrev:Det har potentiale, men det er måske lidt for tidligt at udnævne den til "Best Of ..." :D

Næ, nu har jeg spillet samtlige (af de største) lootershooters siden Destiny og det er uden tvivl det bedste lootershooter siden Destiny :)

Vreki skrev:Hvad der er knap så godt:
Serverne er ustabile, og det rammer selv når man spiller solo. Det er dog ikke ualmindeligt ved launch, så mon ikke de får rettet op på det.
Der er lidt bugs i gameplayet, det føles som om at nogen gange så trigger skills ikke når man trykker på knappen hvilket kan være dødbringende i de hektiske kampe.

Serverne kan de ikke hæfte for - det er Microsofts Azure PlayFab servere der har haft kæmpe nedbrud.
Når dine skills ikke trigger, er det fordi du er stunned - så går der lige et par sekunder før du kan - it's a feature, not a bug :)
AteBitWolf
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Randers


Re: Outriders - LFG

Indlægaf Vreki » søn 04 apr 2021 08:13

AteBitWolf skrev:Serverne kan de ikke hæfte for - det er Microsofts Azure PlayFab servere der har haft kæmpe nedbrud.
Når dine skills ikke trigger, er det fordi du er stunned - så går der lige et par sekunder før du kan - it's a feature, not a bug :)


Man hæfter stadigt for sin vare selv om man benytter en underleverandør. Fakta er at spillerne oplever ustabile servere, og nok er ligeglade med hvor de internt placere aben. På twitter tager de også selv ansvaret, jeg har ikke set det med PlayFab nævnt?
Og selv om det ikke er deres fejl så ændre det som sagt ikke noget for spillerne.
Har du ikke selv oplevet login problemer siden starten af demoen?

Angående stun så ved jeg ikke rigtigt. Et er at den siger at man "cant use that skill right now", men andre gange er det som den ikke fanger handlingen.

Og dodge er helt klart en bug, det kan vist ikke passe at jeg er stunned indtil jeg genstarter spillet :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Outriders - LFG

Indlægaf AteBitWolf » søn 04 apr 2021 11:54

Så hvis jeg køber en vare på nettet og fragtmanden ikke kan levere til tiden, er det butikkens skyld? - Giver overhovedet ikke mening.

Her kan du se PlayFabs nedetid de sidste 30 dage: https://status.playfab.com/

Det er ikke People Can Fly's ansvar at serverne ikke kører - det er Square Enix der er udgiver og de har valgt PlayFab som netværksløsning - at det så styrter sammen i 3 dage i træk med nedetid i +14 timer er uheldigt, men aben ligger hos Microsoft.

Hvor ser du at jeg nævner noget om dodge? Har dog ikke selv oplevet den fejl du beskriver og jeg har 2 chars, en i lvl 24 og en i lvl 17 - omkring 50 timer i demo + fulde spil.
AteBitWolf
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Randers


Re: Outriders - LFG

Indlægaf Vreki » søn 04 apr 2021 13:03

AteBitWolf skrev:Så hvis jeg køber en vare på nettet og fragtmanden ikke kan levere til tiden, er det butikkens skyld? - Giver overhovedet ikke mening.

Her kan du se PlayFabs nedetid de sidste 30 dage: https://status.playfab.com/

Det er ikke People Can Fly's ansvar at serverne ikke kører - det er Square Enix der er udgiver og de har valgt PlayFab som netværksløsning - at det så styrter sammen i 3 dage i træk med nedetid i +14 timer er uheldigt, men aben ligger hos Microsoft.

Så siger vi Square Enix, men pointen er det samme.
Hvis du som firma indgå en kontrakt men dine underleverandører svigter så er det stadigvæk dig der har et ansvar selv om du er uden skyld.
Men skal vi ikke bare lade den del ligge?

AteBitWolf skrev:Hvor ser du at jeg nævner noget om dodge? Har dog ikke selv oplevet den fejl du beskriver og jeg har 2 chars, en i lvl 24 og en i lvl 17 - omkring 50 timer i demo + fulde spil.


På PS5? Jeg oplevede det slet ikke i demoen hvor jeg vist lagde omkring 50 timer.
Efter release har jeg oplevet det en 3-4 gange i løbet af lidt under 20 timer.

Jeg fortryder ikke købet, faktisk ville jeg købe det igen med det jeg ved nu. :)

Men hvis man står og skal investere opsparingen i et spil der skal holde de næste 2-3 måneder så ville jeg måske anbefale at man lige giver det en uges tid og ser om de får stabiliseret situationen.
Hvis pengene ikke er et problem så giv det endeligt chancen. Om ikke andet for at støtte spil der hverken er GaaS eller inficeret med microtransactions, men bare et godt, gammeldags komplet spil :-D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Outriders - LFG

Indlægaf AteBitWolf » søn 04 apr 2021 13:43

Altså dude. Jeg giver min subjektive mening om spillet til bingodk og så derail'er du hele tråden. Ja der har været server problemer - præcis ligesom der var med Destiny, Division og Anthem - og hundredvis af andre populære online spil på release. Det er en faktor man skal tage med, når man springer hurtigt på skibet.
AteBitWolf
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Randers


Re: Outriders - LFG

Indlægaf Redman DK » man 05 apr 2021 17:38

Jeg har på det seneste haft lyst til et looter spil igen, og outriders er meget fristende.

Skal dog have taget mig sammen til at købe et headset først :D
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Outriders - LFG

Indlægaf AteBitWolf » man 05 apr 2021 19:37

Redman DK skrev:Jeg har på det seneste haft lyst til et looter spil igen, og outriders er meget fristende.

Skal dog have taget mig sammen til at købe et headset først :D

Jaa Red! Sig til når du er frisk :D
AteBitWolf
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Randers


Re: Outriders - LFG

Indlægaf llllVenomDKllll » ons 07 apr 2021 12:36

Søger nogle at game med , jeg er lvl 30 men kan starte en classes op hvis det er. Er 34 og mit psn er llllVenomDKllll
llllVenomDKllll
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Give


Re: Outriders - LFG

Indlægaf llllVenomDKllll » ons 07 apr 2021 12:37

AteBitWolf skrev:O'høj! Jeg mangler folk at spille med, så tænkte der måske kunne være held i at lave denne tråd.

Kommer til at grinde en del og på alle tider af døgnet, med 4 forskellige characters.

Tilføj: AteBitWolf

Tænker vi bare kan bruge tråden her til at finde spillere i fremtiden :)

Billede


Jeg er frisk hvis det er!! Mangler os nogle dansker at game med
llllVenomDKllll
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Give

+1

Re: Outriders - LFG

Indlægaf Jb » tors 08 apr 2021 09:01

har addet et par af jer, jeg er dog kommet lidt sent igang så er kun lvl 8 :p
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1


Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron