Forum

DsK: Betaler licens til tiden

Alt som er klan relateret.

Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Cena » man 06 apr 2015 21:30

Prozel skrev:Serie 6 startede jo i går, og det skulle naturligvis fejres. Nu har så ondt flere steder end jeg plejer.

#inb4røven

Men ellers er jeg altid på den varme linje.


Uha, ja det er altid hårdt at starte op igen. Jeg får sku ikke meldt mig til fodbold i år, nu hvor jeg er blevet single. Det passer af lort med kampene når jeg har knægten, så kan kun spille ½ delen af kampene. Så kører 10 km løb om ugen i stedet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Sethos » ons 29 apr 2015 15:02

Efter at have spillet GTAO med Blauwy og set hans graciøse måde at forlade en helikopter på, kan man ikke andet end at tippe hatten for ham

Billede
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf tue69 » ons 29 apr 2015 15:05

Frækt lavet alligevel! Det er rent Air Force One.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Blauwy » ons 29 apr 2015 15:53



God start som Sethos fangede, plus en fantastisk landing. Jeg kan bare det der!

Billede

Så gad han ikke det pis mere og satte mig på timeout :(
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Cena » tors 30 apr 2015 21:49

haha syg landing! Den tager han bare i stiv arm :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Krede1972 » fre 01 maj 2015 01:12

Ville være et fuldendt scenarie, hvis der i samme sekund han rejser sig op lige kom en kæmpe lastbil. Splat.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Cena » lør 27 jun 2015 22:05

Er der overhovedet nogen fra den her legendariske klan som spiller, eller er vi allesammen røget på tæpper og gode bøger i stedet?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Sethos » lør 27 jun 2015 22:26

Der bliver spillet til den store guldmedalje, bare ikke på klanens foretrukken platform, desværre. Nu sker der hellere ikke meget på spillefronten, hverken nu eller i fremtiden.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Cena » lør 27 jun 2015 22:30

Sethos skrev:Der bliver spillet til den store guldmedalje, bare ikke på klanens foretrukken platform, desværre. Nu sker der hellere ikke meget på spillefronten, hverken nu eller i fremtiden.


Jeg spiller hverken på det eller det andet i øjeblikket. Jeg drikker til gengæld mange øl!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Sethos » lør 27 jun 2015 22:33

Øl er også sprængfyldt med vitaminer.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Cena » lør 27 jun 2015 22:43

Sethos skrev:Øl er også sprængfyldt med vitaminer.


Ja. Jeg er blevet kvalt lidt i Witcher. Køber ikke et nyt spil før det er gennemført og har siddet halvvejs i spillet i 3 uger snart. Ved sku ikke hvornår jeg får taget mig sammen til at komme i gennem det.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Sethos » fre 28 okt 2016 12:48

Nå, hvordan står det til de damer og herre. Er alle stadig i live og vel?

Nogen der havde planlagt at gå all-in på Modern Warfare Remastered eller er folk løbet skrigende bort?

Har fået lokket en af mine online bekendte til at skifte X-Kassen ud med en fornem Playstation 4, så vi kan spille MWR. Men det kunne være nogen i DsK regi stadig stod på vippen. Der skal køres S&D til den store guldmedalje.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Cena » fre 28 okt 2016 13:00

Sethos skrev:Nå, hvordan står det til de damer og herre. Er alle stadig i live og vel?

Nogen der havde planlagt at gå all-in på Modern Warfare Remastered eller er folk løbet skrigende bort?

Har fået lokket en af mine online bekendte til at skifte X-Kassen ud med en fornem Playstation 4, så vi kan spille MWR. Men det kunne være nogen i DsK regi stadig stod på vippen. Der skal køres S&D til den store guldmedalje.


Jeg er død og har det ikke så godt :shock:
Jeg har ikke forudbestilt det, men ved jeg ender med at købe det på et eller andet tidspunkt. Om det lige bliver på release ved jeg ikke helt endnu.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf Sethos » fre 28 okt 2016 17:31

Virker som en forholds asocial og afvigende adfærd, når man sådan vælger at melde sig ud af fællesskabet. Både i form af ikke at deltage i de virtuelle løjerligheder, men så sandelig også at være død :(

Men det er også en stor pille at sluge i år, at skulle bruge så mange penge for at få MWR, samtidig med at man skal købe deres mainline knald som alle ser ud til at hade. Kedelig måde at booste salgstal. Vi må håbe det klarer sig så dårligt, at de skubber MWR ud standalone hurtigst muligt.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Betaler licens til tiden

Indlægaf JFlindt » fre 28 okt 2016 20:47

Cena skrev:
Sethos skrev:Der bliver spillet til den store guldmedalje, bare ikke på klanens foretrukken platform, desværre. Nu sker der hellere ikke meget på spillefronten, hverken nu eller i fremtiden.


Jeg spiller hverken på det eller det andet i øjeblikket. Jeg drikker til gengæld mange øl!


Kan man søge optagelse i DsK?

Savner sgu lidt Cena, Sneaky og Blauwy... det var sjovt i BO3, men der gik boligkøb og efterfølgende flytning i den for mig.
Men nu er jeg på plads i ny lejlighed med 100mbit fiber kun til mig og pt lige hevet Titanfall 2 ned + Infinite Warfare og Battlefield 1 kommer i næste uge.

Så jeg er MAX klar på noget Modern Warfare Remastered, hvis i mangler en mand? Det er min all-time yndlings COD.
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron