Forum

Vault of Glass søndag d. 26/10

Alt som er klan relateret.

Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf LilleFe » tirs 21 okt 2014 10:15

Hey, er nogen frisk på at gennemføre den på søndag?

Jeg tænker at starte forholdsvis tidligt, måske kl. 10 og så lige tage daily heroic på 28 som warmup. Og så ellers grinde gennem vault of glass, hvor vi tager os god tid til det. Jeg har ikke forsøgt før, kun set lidt på nettet om det.

Det vil være super fedt at gøre det med nogen, der har prøvet det før, men det er ikke nødvendigt.

Jeg er lvl. 28 hunter, formentlig 29 på søndag, og i øvrigt 35 år. Umiddelbart har jeg en eller 2 venner, der er klar på det, men det vil klart være fedt hvis vi er et fuldt team på 6.

Tidspunkt ligger ikke helt fast, men jeg tænker vi laver en aftale og så er klar på det tidspunkt der passer alle.

Skal lige hitte ud af hvordan med chests, hvor de ligger. Det gælder jo om at få så meget godt gear som muligt!
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf LilleFe » tirs 21 okt 2014 11:37

Jeg tænker i øvrigt at tage den 2 gange, hvor anden gang måske er ved 14-15 tiden. Jeg har 2 hunters, så jeg kan jo lige så godt køre den igennem med begge.

Det er ok at skrive sig på som muligt interesseret, så kan vi jo altid fange jer på søndag og høre ad. Men jeg bliver nødt til at prøve raid nu, og min level er efterhånden også til det.
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf Dezalien » tirs 21 okt 2014 11:48

Jeg er også game! Jeg har en Lvl 27 hunter og næsten Lvl 26 warlock. Kan nok skaffe en ekstra buddy hvis det er. :)
Jeg er selv 27 år. Så der kommer ingen irriterende børne lyde fra min mic. ;)
"May the Force be with you"
- Obi-Wan Kenobi
Dezalien
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: København


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf Tupilak » tirs 21 okt 2014 11:53

Jeg kan muligvis være med. Har prøvet det før og ved hvor alle chests er.

Er selv lvl 29 titan
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf LilleFe » tirs 21 okt 2014 12:13

Awesome, så er vi vist til et team, er I klar på at starte før middag engang? Måske kl. 10 som nævnt?

Tænker så Tupilak kan lede og fordele arbejdet lidt?

Andre er mere end velkomne til at skrive sig på som interesserede, som sagt er jeg frisk på at prøve igen efter den første tur. Og så er det jo også muligt der kommer afbud, så det er fedt hvis man lige kan høre andre ad.
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf JGD » tirs 21 okt 2014 12:56

Jeg kunne godt tænke mig at prøve Vault of glass, så jeg kan godt være reserve. Min titan er level 26, så kan godt være jeg lige skal stige et level eller to. Jeg er også 27 år gammel.
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf Dezalien » tirs 21 okt 2014 14:45

Jeg er nede med Tupilak fører an, da han ved hvor alle chests er. Bliver awesome :)
"May the Force be with you"
- Obi-Wan Kenobi
Dezalien
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: København


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf LilleFe » ons 22 okt 2014 09:02

Var i gang med en flok i går aftes, i guder, det er forvirrende første gang :D

Jeg glæder mig til at forhåbentlig færdiggøre det i morgen aften. Tænker det kommer til at gå bedre på søndag.. Der skulle jeg også være lvl. 29. Fik lidt raid gear i går, det var fedt. Søndag bruger jeg min anden hunter, så jeg forhåbentlig kan få mere raid gear!

Jeg kan godt anbefale at læse lidt op på, hvad man skal..
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf spawnster » tors 23 okt 2014 01:09

Til dem der ikke kender det, så er der her et godt tip til at skubbe Templaren ud over kanten (den med skjoldet), easy frag :D

spawnster
Niveau 2
 
Indlæg: 173


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf LilleFe » tors 23 okt 2014 08:15

Har de ikke patched det nu? Det var der i hvert fald snak om at gøre?

Har lige fået min Thorn maxed ud, den slår ret hårdt. Håber på de buffer den med flere skud i tromlen og DoT der stacker!
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf Vreki » tors 23 okt 2014 08:21

LilleFe skrev:Har de ikke patched det nu? Det var der i hvert fald snak om at gøre?


Det var vist kun Atheon der har fået et usynligt rækværk, så den stakkels fyr ikke bliver ved med at skvatte ned.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf LilleFe » tors 23 okt 2014 09:16

:D Ok

Templaren var vist ikke så slem igen. Vi er 75% igennem og tager det sidste i aften. Det bliver godt! Og så igen søndag, glæder mig til anden gennemspilning, det bliver forhåbentlig nemmere.

Skal også til at have nogle bedre special og heavy weapons, synes sgu mine stinker. Glæder mig til at se hvad Xur har i morgen... Knucklehead hjelmen og en fusion rifle ville gøre mig lykkelig :lol:
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf Nergh » tors 23 okt 2014 12:10

Spørger måske dumt, men hvordan kommunikerer I med det andet fireteam i en raid-gruppe på 6 mand?
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf LilleFe » tors 23 okt 2014 13:42

Man er i ét stort fireteam på 6 mand.
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Vault of Glass søndag d. 26/10

Indlægaf Nergh » tors 23 okt 2014 15:26

LilleFe skrev:Man er i ét stort fireteam på 6 mand.


Se dét opklarede jo en hel del for mig. Tak.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron