Forum

Vault of Glass tirsdag d. 28/10 kl. 18

Alt som er klan relateret.

Vault of Glass tirsdag d. 28/10 kl. 18

Indlægaf LilleFe » man 27 okt 2014 09:44

Hey, kan vi samle et hold?

Jeg tog den selv i sidste uge, hvor vi tog det meste tirsdag, og resten torsdag.

Vi forsøgte i går, men det trak ud, og til sidst var vi vist bare lidt brændte, vi holdt ingen pauser, og der var nogen, der kæmpede lidt.. Så vi mangler Atheon, og jeg kan ikke i aften. Det resetter jo i morgen formiddag, så vi starter forfra.. Men er nogen klar på at tage den?

Det gik noget bedre, da vi startede tirsdag, og så sluttede den af torsdag. Vi startede vist ved 1830-tiden, og spillede små 3 timer, og tog så den sidste del på en lille time om torsdagen samme starttid.

Inden vi starter varmer jeg nok op med nightfall med en kammerat eller 2. Han tager også sin Warlock, han var Hunter i går, det var ikke helt optimalt.

Jeg er Lvl. 29 hunter, min makker er 29 warlock. Høj level er absolut at foretrække!!
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Vault of Glass tirsdag d. 28/10 kl. 18

Indlægaf JGD » man 27 okt 2014 18:16

Har fri onsdag så jeg er frisk. Er level 27 med min titan, håber det er det er højt nok level. Jeg spiller som defender, og har sat mine skills så jeg gerne skulle lave en masse light til jer andre. :)
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Re: Vault of Glass tirsdag d. 28/10 kl. 18

Indlægaf LilleFe » tirs 28 okt 2014 12:28

Det ser ikke ud til det bliver raid i aften, så næste mulighed for mig er torsdag. Hvordan ser det ud?
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Vault of Glass tirsdag d. 28/10 kl. 18

Indlægaf Dezalien » tirs 28 okt 2014 14:30

Jeg har et eksamens projekt jeg skal klare inden fredag... men, jeg skal nok melde tilbage hvis jeg bliver færdig før tid :)
"May the Force be with you"
- Obi-Wan Kenobi
Dezalien
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: København


Re: Vault of Glass tirsdag d. 28/10 kl. 18

Indlægaf LilleFe » ons 29 okt 2014 09:12

Tror ikke det bliver i denne uge for mig alligevel.

Det er også noget lort at den sidste boss nu er lavet sådan at man teleporterer random. Det gør det noget mere krævende end det allerede er #-o

Jeg kan kun anbefale folk at være i så høj level som muligt. Optimalt køber man exotic helmet hos Xur, hvis man ikke har en, og så skal man have vanguard point og rep til at købe legendary gear, der passer til ens foretrukne våben. Så er det forholdsvis nemt at komme i lvl. 29.

Shards til upgrade får man enten ved daily heroic eller andre ingame måde. Den nemmeste og sikreste er dog at købe legendary armor og dismantle det, det giver 2-3 shards. Man køber bare det billigste.

Jeg har også 3 caracters i brug, som jeg kan få coins, shards og sager med. Det gør det hele lidt hurtigere..
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst