Forum

PS4: Battlefield Hardline beta

Alt som er klan relateret.

Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf Vreki » tirs 03 feb 2015 21:56

Jeg har ikke haft mulighed for at prøve det endnu, men jeg fandt en sammenligning af PC og PS4.
Umiddelbart kan jeg ikke se den store forskel. Der er nogle tydelige ryk i PC delen, men det kan jo være fordi han styrer med mus.
Dog vil jeg ikke udelukke muligheden for at det rent faktisk ikke er Ultra settings på PCen, jeg mener EA før har udgivet betaer hvor de største textures ikke var med.

Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf Sethos » tirs 03 feb 2015 23:19

Spillet ligner bare generelt et konsol spil, så der er ikke megen grund til at sammenligne. Spillet bliver allerede høvlet af PC brugerne for at se lidt patetisk ud, visuelt. Man må da håbe de sidder på en masse visuelle elementer og bedre teksturer til den endelige version.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf Proxzyn » ons 04 feb 2015 01:20

Nu har jeg lige spillet det en halv times tid, og for satan hvor kører det spil elendigt!
Ja, det er en beta, men goddamn... Rubberbanding og disconnects i en større grad end BF4. Ufatteligt...

Prøvede lige igen for at se om der kun var rubberbanding i Conquest, som i BF4(for mig), men nej. Tog 2 runder i Heist og det var nærmest uspilleligt.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf BizzyVaping » ons 04 feb 2015 07:35

Proxzyn skrev:Nu har jeg lige spillet det en halv times tid, og for satan hvor kører det spil elendigt!
Ja, det er en beta, men goddamn... Rubberbanding og disconnects i en større grad end BF4. Ufatteligt...

Prøvede lige igen for at se om der kun var rubberbanding i Conquest, som i BF4(for mig), men nej. Tog 2 runder i Heist og det var nærmest uspilleligt.


Jeg oplevede slet ingen problemer.

Jeg nåede dog kun at spille 2 runder conquest inden jeg skulle ud af døren, så det kan da være det dukker op når jeg prøver igen.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf Vreki » ons 04 feb 2015 22:05

Umiddelbart har jeg heller ikke set nogen problemer, men min konsol er også på kablet internet og en UPnP router, så det hjælper måske.

Angående selve spillet, så er der ikke meget tilbage af det BF jeg kendte. Det meste er bare ukoordineret kaos.
Men når det er sagt så syntes jeg faktisk at Hotwire er rigtigt skægt, jeg ved dog ikke om det er noget man giver blive ved med at spille i længere tid.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf BizzyVaping » ons 04 feb 2015 22:20

Vreki skrev:Umiddelbart har jeg heller ikke set nogen problemer, men min konsol er også på kablet internet og en UPnP router, så det hjælper måske.

Angående selve spillet, så er der ikke meget tilbage af det BF jeg kendte. Det meste er bare ukoordineret kaos.
Men når det er sagt så syntes jeg faktisk at Hotwire er rigtigt skægt, jeg ved dog ikke om det er noget man giver blive ved med at spille i længere tid.


Jeg synes heist er ret fedt. Klart den gamemode jeg har spillet mest indtil videre.

Jeg er lidt skuffet over at de har ned skaleret destruction i forhold til BF4, men ud over det er jeg ret godt tilfreds med spillet.

Spillet virker noget friskt og ikke som skiftet fra BF3 til BF4 hvor jeg mere eller mindre følte, at jeg sad og spillede det samme spil med nogen nye baner.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf Proxzyn » ons 04 feb 2015 22:25

Vreki skrev:Umiddelbart har jeg heller ikke set nogen problemer, men min konsol er også på kablet internet og en UPnP router, så det hjælper måske.

Det er min også, så nej, det hjælper ikke.

Det er også stort set umuligt for mig at snipe. Skal holde R2 inde i 3-4 sekunder før den affyre et skud, måske. Er det også sådan for jer andre? Ser ud til at være den eneste gun med det problem.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf BizzyVaping » ons 04 feb 2015 22:27

Proxzyn skrev:
Vreki skrev:Umiddelbart har jeg heller ikke set nogen problemer, men min konsol er også på kablet internet og en UPnP router, så det hjælper måske.

Det er min også, så nej, det hjælper ikke.

Det er også stort set umuligt for mig at snipe. Skal holde R2 inde i 3-4 sekunder før den affyre et skud, måske. Er det også sådan for jer andre? Ser ud til at være den eneste gun med det problem.


Jeg havde ingen problemer de få gange jeg har brugt sniper indtil videre.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf TheisDanishPride » tors 05 feb 2015 00:28

Jeg har kun spillet et par runder med sniper, og det omtalte problem har jeg ikke. Jeg synes så, at der skal en del skud til for at dræbe med sniperen, men jeg rammer måske for lavt, og starter sniperen i battlefield er vidst sjældent særlig god. :)
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf Vreki » tors 05 feb 2015 10:20

Er der forresten nogen der har prøvet at unlocke et Mobile Armory, og kan forklare hvordan det virker?
  • Skal man fysisk åbne bagagerummet for at få våbenet?
  • Forsvinder det hvis man mister bilen?
  • Kan passagerer i bilen også benytte det?

Det jeg godt kunne tænke mig er at slæbe et LMG med når jeg er passager i hotwire, men jeg er lidt usikker på om det kan lade sig gøre?
Det nemmeste ville jo være hvis jeg bare kunne spawne i en kørende bil og så tilgå mit armory.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf Blade dk » tors 05 feb 2015 12:06

Sys det er ok, men. Der er bare ikke Meget bf over det, maps er for små
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf Sethos » fre 06 feb 2015 17:41

Fået spillet et par timer til, fik endelig prøvet Hotwire ... Det mode må jeg indrømme, ikke er for mig. Et modus der er så fokuseret på biler for at vinde, i et spil hvor bilernes køreegenskaber er så dårlige og røvsyge, er ikke lige min kop te. Så kan man køre rundt og være et stort bullseye så længe som muligt.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf BizzyVaping » fre 06 feb 2015 18:35

Jeg er kommet lidt i tvivl om jeg skal købe det efter at have spillet lidt mere.

Det minder meget om BF4, men jeg synes faktisk forskellene langt hen af vejen er til den negative side.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf hansen_acm » fre 06 feb 2015 18:58

Jeg har spillet det en smule, og jeg synes det er et fint spil. Er dog stadig i tvivl om det skal købes, men synes egentlig det er godt at tempoet er blevet skubbet lidt i vejret, specielt i Conquest. Dog er jeg lidt ked af, af det virker som om de er gået lidt væk fra deres levelution. I dustbowl, kunne det være fedt, hvis husene kunne smadres noget mere end det er tilfældet. Men det kræver selvfølgelig også flere kræfter. :)
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: PS4: Battlefield Hardline beta

Indlægaf BizzyVaping » fre 06 feb 2015 19:47

hansen_acm skrev:Jeg har spillet det en smule, og jeg synes det er et fint spil. Er dog stadig i tvivl om det skal købes, men synes egentlig det er godt at tempoet er blevet skubbet lidt i vejret, specielt i Conquest. Dog er jeg lidt ked af, af det virker som om de er gået lidt væk fra deres levelution. I dustbowl, kunne det være fedt, hvis husene kunne smadres noget mere end det er tilfældet. Men det kræver selvfølgelig også flere kræfter. :)


Men det var jo muligt i BF4 :)

Og umiddelbart virkede banerne større i BF4 så forstår ikke hvis det er pga manglel på power de har fjernet det.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron