Forum

SoA Hardline

Alt som er klan relateret.

SoA Hardline

Indlægaf TheGodFatherDK » ons 22 apr 2015 16:08

Klan SoA søger lidt flere members til Hardline .Så vi kan få et fuld Squad når vi spiller , bliver for det mest kun blive til 3 ud af et squad:( Da de andre spiller er mere til BF4, Du er meget velkommen til at skrive til mig på psn. Så tager vi den derfra. Hygge

TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: SoA Hardline

Indlægaf Kich » ons 22 apr 2015 17:20

fed video, men jeg er slet ikke på jeres niveau :P
Kich
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: SoA Hardline

Indlægaf Morten Rask » ons 22 apr 2015 17:37

Det er meget casual, deltag for hyggens skyld. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: SoA Hardline

Indlægaf Jb » ons 22 apr 2015 20:11

Overvejer Hardline, og skal da have bf4 på et tidspunkt.. nu fandt jeg lige ud af via battlelog at det jo er dig Woo! :)
Er SoA det "nye" TDK eller er der ingen sammenhæng - jeg husker stadig BF3 dagene med TDK og det var fanme hygge.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: SoA Hardline

Indlægaf TheGodFatherDK » ons 22 apr 2015 21:22

Jb skrev:Overvejer Hardline, og skal da have bf4 på et tidspunkt.. nu fandt jeg lige ud af via battlelog at det jo er dig Woo! :)
Er SoA det "nye" TDK eller er der ingen sammenhæng - jeg husker stadig BF3 dagene med TDK og det var fanme hygge.


Hehhe Ja det er mig ;) Ja det var tider, nej det er ikke det nye TDK ;)
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: SoA Hardline

Indlægaf TheGodFatherDK » ons 22 apr 2015 21:23

TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: SoA Hardline

Indlægaf Morten Rask » ons 22 apr 2015 23:24

Jb skrev:Overvejer Hardline, og skal da have bf4 på et tidspunkt.. nu fandt jeg lige ud af via battlelog at det jo er dig Woo! :)
Er SoA det "nye" TDK eller er der ingen sammenhæng - jeg husker stadig BF3 dagene med TDK og det var fanme hygge.


TDK eksisterer desværre ikke længere, men vi er et par tidligere medlemmer der stadigvæk hænger ud sammen. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: SoA Hardline

Indlægaf morfar » tors 23 apr 2015 00:02

Morten Rask skrev:
Jb skrev:Overvejer Hardline, og skal da have bf4 på et tidspunkt.. nu fandt jeg lige ud af via battlelog at det jo er dig Woo! :)
Er SoA det "nye" TDK eller er der ingen sammenhæng - jeg husker stadig BF3 dagene med TDK og det var fanme hygge.


TDK eksisterer desværre ikke længere, men vi er et par tidligere medlemmer der stadigvæk hænger ud sammen. :-)


Jeg troede Spirit Of Amiga var taget? :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: SoA Hardline

Indlægaf Jb » tors 23 apr 2015 09:39

Fedt at der stadig er et par TDK'ere derude :) jeg smider en besked til jer når jeg får fat i hardline/bf4 :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: SoA Hardline

Indlægaf blikken » søn 26 apr 2015 19:46

Hvad er jeres psn mit er Blikken hvis er spiller både bf4 og bfh
blikken
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: vejle


Re: SoA Hardline

Indlægaf Proxzyn » søn 26 apr 2015 21:19

morfar skrev:Jeg troede Spirit Of Amiga var taget? :D

Det var også min første tanke :D
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron