Forum

Metal gear solid V, online!

Alt som er klan relateret.

Metal gear solid V, online!

Indlægaf Bthoegersen » fre 21 aug 2015 15:39

Hej alle,
MGS V udkommer meget snart, jeg er overbevist om at vi er flere herinde, som kommer til at bruge en masse tid på online. Som man kan se udkommer MGS online 3 først til oktober, men man kan spille online via forward operating bases. Så jeg kunne godt tænke mig at få en solid venneliste, som er klar på at spille MGS. Så hvis du har bestilt, eller er sikker på at skal have spillet til release, så skriv dit PSN nedenfor, så vi kan ansøge hinanden og være klar til d.1 :)

PSN: Bthoegersen
Bthoegersen
Niveau 2
 
Indlæg: 163
By: København Ø


Re: Metal gear solid V, online!

Indlægaf Rytteren » fre 21 aug 2015 16:51

Har ikke rigtig set noget. Men hvis det minder om 4'erens online, så er jeg på!!!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Metal gear solid V, online!

Indlægaf Major Oblivious » fre 21 aug 2015 17:16

Snotspand

Mener også at vi kan hjælpe hinandens FOB's, selv hvis man ikk er online
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Metal gear solid V, online!

Indlægaf RadeonXRay » fre 21 aug 2015 21:50

Add RadeonXRay

MGO3 (Metal Gear Online 3) som har traditionelle game modes som TDM/DM osv. åbner først til Oktober på Konsol (2016 på PC), mens FOB (Forward Operation Bases) er med fra launch.

Hvis i prøver at stjæle fra min FOB, så kan i forvente hævn aktioner! Og held og lykke med at komme forbi alle mine får og bjørne >)
I'm No Hero
RadeonXRay
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Metal gear solid V, online!

Indlægaf Slimjay DK » man 24 aug 2015 10:21

Det ser ud til at leve op til forventningerne, hvis man skal tro anmelderne : http://www.metacritic.com/game/playstat ... antom-pain
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Metal gear solid V, online!

Indlægaf Bthoegersen » man 24 aug 2015 11:41

The hype is real !!
Bthoegersen
Niveau 2
 
Indlæg: 163
By: København Ø


Re: Metal gear solid V, online!

Indlægaf too nizzle » man 24 aug 2015 11:54

Billede

omg er så hyped - bedre anmeldt end Bloodborne!
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Metal gear solid V, online!

Indlægaf Major Oblivious » man 24 aug 2015 12:30

Glæder mig så ekstrem meget!

Største udfordring bliver at undgå spoilers i dagene op til..
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Metal gear solid V, online!

Indlægaf Krede1972 » fre 09 okt 2015 21:11

Er der nogle af jer som spiller online-delen nu da den er kommet?

Jeg synes det er ganske underholdende, men det kunne højne oplevelsen hvis man måske spillede med nogle med et headset og som ovenikøbet taler dansk ;-)
Jeg tror i hvert fald at man kunne vinde en del mere hvis man spillede med nogle der ville samarbejde lidt og hjælpe hinanden med at bakke op - frem for bare at være hver mand for sig, som det kører mest da 90% af de der spiller er uden headset og de der har headset ikke siger noget.
Det er ikke fordi jeg går voldsomt op i at vinde eller er specielt god, men jeg tror som sagt det kunne være en anelse sjovere at spille med nogle som ville være med til at samarbejde under spillet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Metal gear solid V, online!

Indlægaf Krede1972 » lør 10 okt 2015 10:59

Jeg har oprettet et community på PSN-friends-community (eller hvad det nu hedder).
Jeg har kaldt det Metal Gear Online Denmark.
Hvis man er interesseret uanset om man er til hyggespil eller er mere ambitiøs, så skal man være velkommen til at joine.
Det gælder også uanset om man spiller med headset eller ej, selvom det selvfølgelig er lettere at kommunikere hvis man bruger headset.

Det er ikke altid at jeg selv bruger headset, det kan skyldes hensyn til familen eller måske fordi jeg ikke gider at tale med nogen mens jeg spiller. Det er lidt forskelligt, men som regel sidder jeg med et headset på hovedet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster