Forum

Aktive Division spillere?

Alt som er klan relateret.

Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf Trekamp » lør 28 maj 2016 20:45

Skulle nogen være klar på at grinde lidt high value target/search & destroy-helvede, i aften, eller en anden god gang, så smid en besked :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf Krede1972 » lør 28 maj 2016 21:15

Trekamp skrev:Skulle nogen være klar på at grinde lidt high value target/search & destroy-helvede, i aften, eller en anden god gang, så smid en besked :)


Giver det nogle drops der er tiden værd?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf Rasbred » lør 28 maj 2016 21:18

Krede1972 skrev:
Trekamp skrev:Skulle nogen være klar på at grinde lidt high value target/search & destroy-helvede, i aften, eller en anden god gang, så smid en besked :)


Giver det nogle drops der er tiden værd?


Ja hvis du er vild med Lone Star gear set's.. Jeg har klaret Weekly HVT 4 missioner X 3 agenter igår og 4x3 idag.. Og 95% af alle gear set's jeg har fået har været Lone Star..

Det VRIMLER med gear set's nu :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf abothmann » lør 28 maj 2016 21:48

Trekamp skrev:Skulle nogen være klar på at grinde lidt high value target/search & destroy-helvede, i aften, eller en anden god gang, så smid en besked :)


Jeg er klar på HVT senere i aften ellers i morgen det meste af dagen! :)
Senest rettet af abothmann lør 28 maj 2016 21:59, rettet i alt 1 gang.
abothmann
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: København S


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf Krede1972 » lør 28 maj 2016 21:53

Rasbred skrev:
Krede1972 skrev:
Trekamp skrev:Skulle nogen være klar på at grinde lidt high value target/search & destroy-helvede, i aften, eller en anden god gang, så smid en besked :)


Giver det nogle drops der er tiden værd?


Ja hvis du er vild med Lone Star gear set's.. Jeg har klaret Weekly HVT 4 missioner X 3 agenter igår og 4x3 idag.. Og 95% af alle gear set's jeg har fået har været Lone Star..

Det VRIMLER med gear set's nu :mrgreen:


Cool - har ikke rigtigt haft tid de sidste 14 dage til at spille eller sætte mig rigtigt ind i de nye ting der er kommet med den seneste patch.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf liller » fre 03 jun 2016 19:48

Hvis der nogle som keder sig her til aften så flakker jeg rundt og hygger mig i byens gader, i er mere end velkommen til at joine mig, min gear score er 194ca

King_Liller
liller
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf Trekamp » søn 05 jun 2016 19:51

Abothmann og jeg er i gang med weekly HVT + search and destroy fraaaaaaaa .. NU!
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf Krede1972 » man 06 jun 2016 18:24

Trekamp skrev:Abothmann og jeg er i gang med weekly HVT + search and destroy fraaaaaaaa .. NU!


En anden gang, så send gerne en invite (party eller game) via PSN - også selv om jeg spiller noget andet. Det kunne jo være man gerne ville være med, og det er lidt ærgerligt at læse denne besked et par timer efter man er logget af og måske har haft gang i et andet spil :mrgreen:

Der sker i hvert fald ingen skade ved at sende en invite via PSN, så kan folk jo afbryde det de har gang i og hoppe på vognen hvis de har lyst eller lade være :mrgreen:

Det er i hert fald sjælden at jeg læser forum-indlæg på PSLife, mens jeg er online med min PS4 ;-) og jeg skifter gerne spil hvis ikke jeg har gang i noget supervigtigt.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf Zareba » tirs 07 jun 2016 14:14

Jeg flakker jævnligt rundt i NY's kolde og hærgede gader, så tilføj mig gerne, hvis i mangler en følgesvend :)
Billede
Zareba
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: 8660


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf Dummiz » man 04 jul 2016 19:31

Nogle der stadigvæk spiller? Har fået dette spil igen og har ikke fået gemt mit savegame. Så hvis en vil hjælpe mig med at level lidt op og rende lidt rundt så ADD mig gerne :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf Dummiz » man 04 jul 2016 23:15

Rettelse. Jeg kan se min gamle figur alligevel har været gemt så jeg er level 21 :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf Dummiz » tirs 05 jul 2016 11:19

Nogle der er på engang i aften ved 20 tiden? Kunne godt bruge en hånd til de sidste story missions jeg mangler :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf DINO-1 » tirs 05 jul 2016 20:33

Jeg er på nu hvis det er
DINO-1
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf Dummiz » ons 06 jul 2016 11:29

DINO-1 skrev:Jeg er på nu hvis det er


Er du/i på i aften Dino? Omkring kl. 20. Ville i være frisk på at give mig en hånd med de main missions? Jeg har endelig fået hente den 10gb Update der åbenbart ventede mig. :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Aktive Division spillere?

Indlægaf DINO-1 » ons 06 jul 2016 12:41

Det er vi men nok først ved 20:30 tiden men du kommer bare så finder vi ud af det
DINO-1
Niveau 1
 
Indlæg: 53


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst