Forum

Destiny klan - DKDK

Alt som er klan relateret.

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Allanb » tors 28 sep 2017 09:04

Også mig :D
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf morfar » tors 28 sep 2017 12:54

Hvad siger i til fredag aften engang?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf baunevej » tors 28 sep 2017 17:28

Fredag aften kan jeg sagtens så må vi gå igennem til i alle har gennemført den :).
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Iasakai » tors 28 sep 2017 20:26

Jeg tænker også at jeg er klar på at spille i morgen aften. Om det så er trials, nightfall eller raid.
Iasakai
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Iasakai » fre 29 sep 2017 19:12

Jeg kommer på om en halv times tid, jeg vil rigtig gerne spille nightfall, raid eller trials hvis nogen er friske!
Iasakai
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Ubertracker77 » lør 30 sep 2017 14:26

Sådan stoneclawdk og apenapper, tredje gang er lykkens gang og med et par minutter i overskud.
One nightfall Down :). Tror nu den damagering ville hjælpe, man står jo samme sted og skyder bossen hver gang.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg

+1

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf baunevej » lør 30 sep 2017 17:48

Ubertracker77 skrev:Sådan stoneclawdk og apenapper, tredje gang er lykkens gang og med et par minutter i overskud.
One nightfall Down :). Tror nu den damagering ville hjælpe, man står jo samme sted og skyder bossen hver gang.

Ja det var fedt stress længe leve :mrgreen: og det kan nemt være vi må på en tur mere og afprøve det :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf morfar » lør 30 sep 2017 21:39

Ubertracker77 skrev:Sådan stoneclawdk og apenapper, tredje gang er lykkens gang og med et par minutter i overskud.
One nightfall Down :). Tror nu den damagering ville hjælpe, man står jo samme sted og skyder bossen hver gang.


Lige nøjagtigt mod bossen tror jeg ikke det er meget bevendt. Han skifter jo sted når han har taget en vis mængde damage. Det tager 5-10 sek at få ham til at flytte sig.

Når han ikke længere laver skjold, render vi alle jo rundt som høns uden hoveder og falder i afgrunden.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Ubertracker77 » søn 01 okt 2017 12:24

Ja men de tre gange man skyder ham, inden han går banana. Der står man jo helt samlet ved de cirkler, jeg ved ikke hvor meget ekstra man skader. Men det er jo rart nok, at han er skadet en del inden han freeroamer. Efterfølgende er det jo ligemeget der får jeg ikke sat en cirkel overhovedet, der springer man jo bare rundt og skyder i vildskab.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » søn 01 okt 2017 12:50

Ubertracker77 skrev:Ja men de tre gange man skyder ham, inden han går banana. Der står man jo helt samlet ved de cirkler, jeg ved ikke hvor meget ekstra man skader. Men det er jo rart nok, at han er skadet en del inden han freeroamer. Efterfølgende er det jo ligemeget der får jeg ikke sat en cirkel overhovedet, der springer man jo bare rundt og skyder i vildskab.


Han bliver immun så snart man når et bestemt stykke af hans livsbar, og det tager ca. 10-15 sek i Nightfall versionen, så er intet man vil spare der ved at kunne gøre ekstra damage. Plus bossen smider void ild ned. Det bemærker man ikke når man står i en livscirkel, men det vil rykke en rundt hvis man kun har en empowering cirkel.

Og lad os sige man går ind med 2 warlocks, og ham der har livscirklen dør, så er de 2 andres survival meget lille. Denne boss fight kan klares på under 3 min i nightfall, og det er kun pga. man kan holde sig i live via livscirklen, ikke fordi man kan gøre mere damage.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Ubertracker77 » søn 01 okt 2017 14:19

Ok. Jamen hvis han ikke kan skades længere ned inden freeroam, så er empowering circle jo ligemeget. Kan healingcircle "stakkes" ? Eller er det kun i tilfælde af en warlock er nede, nr. 2 healing er brugbar?
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » søn 01 okt 2017 17:05

Ubertracker77 skrev:Ok. Jamen hvis han ikke kan skades længere ned inden freeroam, så er empowering circle jo ligemeget. Kan healingcircle "stakkes" ? Eller er det kun i tilfælde af en warlock er nede, nr. 2 healing er brugbar?


Nej de kan ikke stakkes. men der kan sættes 2 ved siden af hinanden, og derved kan man være mere mobil i et lille område når der skydes, og stadig for healing.

Men der er flere grunde til den plan med 2 healing warlocks. Før bosskampen er det godt, at en af de 2 warlocks er mobil, og så den anden warlock og den sidste spiller kan stå sammen ved en ring.

Når jeg er med i det Nightfall er jeg den mobile. Det vil altså sige jeg skal fange ringene og hacke i det sidse område, mens de 2 andre skyde fjender (jeg skyder selvfølgelig også). Der er det så vigtigt, at jeg har min egen healing ring, så jeg kan blive ved med at presse fremad. Det samme med det rum hvor der skal tages 3 cirkler, der flytter jeg mig altid helt til venstre, så vi får delt acro, og igen kan jeg gøre det, fordi jeg har min egen healing ring.

Dog er det ikke nydvendig med 2 warlocks, men kan også klarer det med en Hunter i stedet for. Så skal han bare spille Nightstalker, så kan man være konstant usynlig.

Men når bossen er i sidste fase, tror jeg det er bedre at flytte sig op på den platform hvor han spawner fra, og så være så defensive som det er muligt. Tror jeg godt kan spare 30 sek, plus de adds der spawner, ikke er så aggressive med at flytte sig. Men det bliver nok forsøgt ved prestige Nightfall.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dental Floss » fre 06 okt 2017 17:35

En der er frisk på raid i aften klokken 20?
Vi er fem, men kun én har gennemført.
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf morfar » fre 06 okt 2017 21:51

Kan det passe at man intet kan lave for at få højere light når man har klaret sine milestones? Jeg er lvl286 og føler lidt det hele er gået lidt i stå. Et par timer efter tirsdagens update, har man klaret milestones (bortset fra raid, nightfall og trials of the 9) og kan derefter INTET gøre for at blive bedre.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » lør 07 okt 2017 09:01

morfar skrev:Kan det passe at man intet kan lave for at få højere light når man har klaret sine milestones? Jeg er lvl286 og føler lidt det hele er gået lidt i stå. Et par timer efter tirsdagens update, har man klaret milestones (bortset fra raid, nightfall og trials of the 9) og kan derefter INTET gøre for at blive bedre.


Du kan farme efter exotic da de stadig kan få dig op i level. Nightfall er 3 items der nok os kan få dig længere op, så få den lavet. Der er massere af muligheder. Lav en af hver karakter, det kan også give et boost til din første karakter, på grund af den måde Power level udregnes i D2.

Men det allermest vigtige fif til ens Power level: LAD VÆRE MED AT TÆNKE PÅ DET. De sidste 2 uger har jeg virkelig gået efter at nå 305, som er det højest mulige Power level lige nu, og det har suget alt glæde ud af spillet. Der er kun 2 grunde til at gå over 280. Prestige Nightfall og Prestige Raid som begge er PL300. Ved alt andet vil du ikke kunne mærke forskel.
Hvis du går ind i Nightfall med din PL286, og jeg med min PL305, og vi bruger det samme våben, så skal jeg bruge lige så mange skud til at dræbe en fjende, som du skal. Det samme med raidet. Det samme med skade taget. Jeg dør af lige så mange skud som du gør.

Tænk i stedet for over hvilke våben du gerne vil have fundet. Prøv nye våben opsætninger og andre subclasses. Øv PVP, da der kommer en ny PVP turnering i næste uge. Gennemfør alle Adventures og blå Quest og Lost Sectors, da du også kan få brugbar loot fra dem.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst