Forum

Destiny klan - DKDK

Alt som er klan relateret.

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » tors 07 sep 2017 22:39

Syntes aldrig rigtig jeg ser folk fra klanen online. :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » tors 07 sep 2017 22:53

Dummiz skrev:Syntes aldrig rigtig jeg ser folk fra klanen online. :D


Klan funktionerne virker ikke endnu, så du kan ikke se klan medlemmer endnu. Bungie har sagt det vil komme efter nogle dage, men intet præcist. Forhåbentlig får vi noget af vide i det ugentlige nyhedsbrev fra Bungie som kommer i løbet af natten.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf baunevej » tors 07 sep 2017 22:55

Dummiz skrev:Syntes aldrig rigtig jeg ser folk fra klanen online. :D

Er klar i weekenden hvad tid passer dig evt :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » fre 08 sep 2017 15:16

baunevej skrev:
Dummiz skrev:Syntes aldrig rigtig jeg ser folk fra klanen online. :D

Er klar i weekenden hvad tid passer dig evt :D


Det finder jeg lige ud af :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » fre 08 sep 2017 17:09

Så er der måske nyt omkring hvornår clan funktionerne vil fungerer. Fra på tirsdag ved reset, vil Guided Games, som er Bungies semi-automatiske matchmaking for Nightfall og NM Raid, komme i en test version. Da Guided Games er bygget op omkring clan systemet, kunne det jo godt tyde på vi får det derfra.

Bungie har lagt dette billede op omkring hvad der kommer til at ske i september:

Billede

Så Xur besøger os næste fredag, de 3 factions kommer tilbage d. 26 september og Iron Banner kommer i oktober.

Jeg har inde på vores clan side lavet forskellige "channels" hvor man kan skrive hvis man søger nogen at spille med. En god ide er at downloade Destiny appen, så kan man vælge at få besked, når der er nogen der skriver på siden.

Og så lige et lille tip. Exotic engrams dropper fra Public Events. Jeg fik selv et i dag ved at gennemføre heroic versionen af et Public event, men har også set det droppe fra normal versionen.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+2

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » fre 08 sep 2017 18:27

Dropdat skrev:Så er der måske nyt omkring hvornår clan funktionerne vil fungerer. Fra på tirsdag ved reset, vil Guided Games, som er Bungies semi-automatiske matchmaking for Nightfall og NM Raid, komme i en test version. Da Guided Games er bygget op omkring clan systemet, kunne det jo godt tyde på vi får det derfra.

Bungie har lagt dette billede op omkring hvad der kommer til at ske i september:

Billede

Så Xur besøger os næste fredag, de 3 factions kommer tilbage d. 26 september og Iron Banner kommer i oktober.

Jeg har inde på vores clan side lavet forskellige "channels" hvor man kan skrive hvis man søger nogen at spille med. En god ide er at downloade Destiny appen, så kan man vælge at få besked, når der er nogen der skriver på siden.

Og så lige et lille tip. Exotic engrams dropper fra Public Events. Jeg fik selv et i dag ved at gennemføre heroic versionen af et Public event, men har også set det droppe fra normal versionen.


Fedt nok. Tak for tippet med public event dem plejer jeg aldrig at deltage i.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » fre 08 sep 2017 19:21

Så er clan progression online, og man kan nu begynde at tjene XP til sin klan. Man skal dog først besøge Hawthorne (hende med fuglen) få at få en Clan Banner.

Clan Rosters vil først komme på et senere tidspunkt.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » fre 08 sep 2017 20:18

Har lige tjent 500 til klanen :S
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » fre 08 sep 2017 22:35

Dummiz skrev:Har lige tjent 500 til klanen :S


Der er 5000 point om ugen, men kan tjene personligt. Har fået 500 for gennemført strike, 500 for gennemført PVP og 500 for Quest.

For at tjene de point som giver adgang til loot, skal halvdelen af fireteamet være fra samme klan (2 i PVE, 2 i PVP og 3 i Raid).
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » lør 09 sep 2017 00:05

Er der en der lige hurtig vil hjælpe mig med den sidste boss?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » lør 09 sep 2017 01:20

Nå fik hjælp andet sted fra :D hvor inde i appen ser i de forskellige tråde?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » lør 09 sep 2017 08:01

EDIT: Har fået notifications i appen nu fra jer der har skrevet derinde. Så var nok bare min telefon der har været lidt mærkelig.

Godt du fandt hjælp :).

Du skal vælge nr. 2 ikon nederest når du åbner appen. Så kommer forsiden chatten frem. Herefter trykker du på ikonet øverst til højre, og så er de forskille tråde, eller Channels som de bliver kaldt, nederst på listen.
Du kan så trykke på den lille klokke nederst til venstre, når du er i en Channel, for at få notifications når der er nye indlæg.

Jeg kan dog se jeg ikke har fået en notification da du skrev i aftes. Plus der er flere af de ting der er skrevet på Klan væggen jeg ikke har fået besked om.

Jeg laver derfor lige to test indlæg, en på forsiden og en på PVE Channel, og så må jer der bruger appen godt lige give en besked tilbage herinde, om i fik en notification.

I løbet af i dag får jeg også sendt venneanmodninger afsted til jer, jeg ikke har på min venneliste endnu, nu da Clan rosters ikke virker.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » lør 09 sep 2017 10:54

Jeg har fået notifikation også
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Iasakai » man 11 sep 2017 07:38

Jeg var medlem af klanen i Destiny 1, og nu her i 2'eren står der også jeg er medlem - men når jeg går ind i '"Clan" står der at jeg er det eneste medlem.

Skal jeg melde mig ud og ind igen tror i?
Iasakai
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » man 11 sep 2017 08:01

Iasakai skrev:Jeg var medlem af klanen i Destiny 1, og nu her i 2'eren står der også jeg er medlem - men når jeg går ind i '"Clan" står der at jeg er det eneste medlem.

Skal jeg melde mig ud og ind igen tror i?


Du står som medlem når jeg kigger på bungies hjemmeside. Er det ingame du ser det "1 medlem"? Fordi det er bare hvor mange der er online, ikke hvor mange medlemmer der er.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron