Forum

Destiny klan - DKDK

Alt som er klan relateret.

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » fre 15 sep 2017 18:54

Steffensen92 skrev:Hey, jeg vil gerne have en invite hvis der stadig er plads :) jeg er power lv 267 og vil snart gerne prøve nightfall og raid.


Så er der sendt invite. Du kan godkende den in-game under Clan, eller på Bugies hjemmeside.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf kent j » fre 15 sep 2017 20:45

jeg vil gerne have invite hvis der stadig er plads psn id mand66
kent j
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: horsens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » fre 15 sep 2017 22:14

kent j skrev:jeg vil gerne have invite hvis der stadig er plads psn id mand66


Der er sendt invite. Godkend den in-game eller på Bungie.net.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » lør 16 sep 2017 09:01

Er der 2 der er med på at prøve Nightfall i dag? Regner med at være klar fra kl. 13. Vil nok være en god ide at man min. PL 265.

Tænkte også vi kunne arbejde på Rat King questet. Dette er en quest item, man får ved at klarer det blå Quest på Titan. Dette kræver, at alle i fireteamet har denne item, og derefter skal man sammen klarer forskellige aktiviteter, hvor den sidste er at klarer Nightfall med min. 5 min tilbage. Ikke at jeg siger vi skal klarer det, men hvis nu det lykkes, får vi en fed Handcannon ud af det.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf mrlenniboy » lør 16 sep 2017 12:00

Dropdat skrev:men hvis nu det lykkes, får vi en fed Handcannon ud af det.


undskyld jeg blander mig men ratking er en sidearm ;)
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » lør 16 sep 2017 12:02

mrlenniboy skrev:
Dropdat skrev:men hvis nu det lykkes, får vi en fed Handcannon ud af det.


undskyld jeg blander mig men ratking er en sidearm ;)


Ups blandede lige to exotic quest sammen ;)
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf mrlenniboy » lør 16 sep 2017 12:05

Hehe ja der er meget at holde styr på
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf baunevej » lør 16 sep 2017 12:43

Dropdat skrev:Er der 2 der er med på at prøve Nightfall i dag? Regner med at være klar fra kl. 13. Vil nok være en god ide at man min. PL 265.

Tænkte også vi kunne arbejde på Rat King questet. Dette er en quest item, man får ved at klarer det blå Quest på Titan. Dette kræver, at alle i fireteamet har denne item, og derefter skal man sammen klarer forskellige aktiviteter, hvor den sidste er at klarer Nightfall med min. 5 min tilbage. Ikke at jeg siger vi skal klarer det, men hvis nu det lykkes, får vi en fed Handcannon ud af det.


Er med mellem 13.30 og 14 hvis det er, var med på et run hvor vi havde 5:30 tilbage men fik ikke nogen rat king låst op
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf mrlenniboy » lør 16 sep 2017 12:45

baunevej skrev:
Dropdat skrev:Er der 2 der er med på at prøve Nightfall i dag? Regner med at være klar fra kl. 13. Vil nok være en god ide at man min. PL 265.

Tænkte også vi kunne arbejde på Rat King questet. Dette er en quest item, man får ved at klarer det blå Quest på Titan. Dette kræver, at alle i fireteamet har denne item, og derefter skal man sammen klarer forskellige aktiviteter, hvor den sidste er at klarer Nightfall med min. 5 min tilbage. Ikke at jeg siger vi skal klarer det, men hvis nu det lykkes, får vi en fed Handcannon ud af det.


Er med mellem 13.30 og 14 hvis det er, var med på et run hvor vi havde 5:30 tilbage men fik ikke nogen rat king låst op

har du taget questen Enemy of my Enemy quest on Titan?
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf baunevej » lør 16 sep 2017 13:06

Har tagwt det hele mangler kun nightfall kan se på google mange har problemer
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » lør 16 sep 2017 13:10

baunevej skrev:Har tagwt det hele mangler kun nightfall kan se på google mange har problemer


Ja der er en bug lige nu, hvor dem der allerede har klaret det quest, skal have våbenet equiped for det tæller for de andre.

Men hvis du er klar nu inden for den næste time, så er vi 3, og så sørger vi for alle er på samme trin af questet før vi starter NF.

Du kan bare sende en besked når du kommer online.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf baunevej » lør 16 sep 2017 13:21

Super max 30 minuter så er jeg online :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » lør 16 sep 2017 16:31

Så blev Nightfall sgu klaret! Hader stadig timer bullshit, men damm det Rat King Quest er noget af det mest fede i D2 indtil videre.

Da vi klarede Nightfall, har Hawthorne nu en legendary engram til alle klan medlemmer.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf morfar » man 18 sep 2017 20:31

Dropdat skrev:Så blev Nightfall sgu klaret! Hader stadig timer bullshit, men damm det Rat King Quest er noget af det mest fede i D2 indtil videre.

Da vi klarede Nightfall, har Hawthorne nu en legendary engram til alle klan medlemmer.


Fedt. Det må jeg ind og hente i aften
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dezalien » tors 21 sep 2017 10:38

Må Jeg (Dezalien) og min buddy (Napoleonshatten) ikke være med i DKDK klanen? :)
"May the Force be with you"
- Obi-Wan Kenobi
Dezalien
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: København

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster