Forum

Destiny klan - DKDK

Alt som er klan relateret.

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Hades » søn 24 sep 2017 21:03

Jeg er frisk nu på nightfall :)
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Jb » man 25 sep 2017 00:20

Vi kom ikke igennem. Den er sygt nedern håber den er bedre næste reset.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Hades » man 25 sep 2017 11:55

Lidt ærgerligt at blive smidt ud af fireteamet kort efter at gruppen har besluttet at droppe Nightfall og i stedet går i Competitive. Hvad skete der?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Jb » man 25 sep 2017 13:31

Hades skrev:Lidt ærgerligt at blive smidt ud af fireteamet kort efter at gruppen har besluttet at droppe Nightfall og i stedet går i Competitive. Hvad skete der?


aner det ikke - fordi man kan være 4 jo. du røg helt af - du forsvandt inde i roster tabben inde i spillet
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Iasakai » man 25 sep 2017 15:56

Ja vi troede du ikke gad spille med os :(
Iasakai
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » man 25 sep 2017 20:24

Edit kl 22.10 Server maintenance er færdig.

Oprindelig besked: Den server maintenance der skulle stoppe kl 21 er lige blevet forlænget med 2 timer. Der er en patch på ca 900 mb, som kan hentes nu.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Hades » tirs 26 sep 2017 16:04

Iasakai skrev:Ja vi troede du ikke gad spille med os :(

På ingen måde.
Jeg så nåede lige at se at I gik i Matchmaking, og så blev jeg boot'ed ud af Fireteam og kunne ikke joine igen fordi I allerede var i gang med en kamp
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 26 sep 2017 18:04

Efterlysning: kompetent Destiny spiller søges til nigthfall i aften kl. ca. 22. Headset er næsten et must, så kan vi bedre koordinere.

Det er Apenapper og Ubertracker77(mig :) ), der også vil deltage. Vi har ikke prøvet et nightfallstrike endnu, og er henholdsvis 267 og 269 i power.

Skriv bare videre her i tråden. Jeg invite omkring kl. 22 efter først til mølle princippet ;)

VOLUNTEER YOU EMPIRE NEEDS YOU ;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf morfar » tirs 26 sep 2017 22:55

Vi er jo simpelthen blevet overfaldet af 100-vis af requests! Er klanen død?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » tirs 26 sep 2017 23:34

Måske er kl 22 på en hverdag for sent for nogen, plus der er klan medlemmer som ikke er bruger af pslife. Husk os at skrive på Destiny appen, så i rammer flere. Men der var 8 medlemmer online da jeg smuttede kl 22, så det er da bare at sende en besked til en af dem, og høre om de ik er med på et Nightfall.

Men i vil nok aldrig blive oversvømmet med requests ved bare at søge herinde. Klanen kommer aldrig op på mere end 30 medlemmer og lige nu er vi 22.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf morfar » ons 27 sep 2017 08:22

Dropdat skrev:Måske er kl 22 på en hverdag for sent for nogen, plus der er klan medlemmer som ikke er bruger af pslife. Husk os at skrive på Destiny appen, så i rammer flere. Men der var 8 medlemmer online da jeg smuttede kl 22, så det er da bare at sende en besked til en af dem, og høre om de ik er med på et Nightfall.

Men i vil nok aldrig blive oversvømmet med requests ved bare at søge herinde. Klanen kommer aldrig op på mere end 30 medlemmer og lige nu er vi 22.


Der var 3 klanmembers online da vi ville starte. 2 af dem var med lightlevels noget under os.

Vi prøver igen en anden dag. Vi nåede til bossen 2 mand, så den burde kunne klares hvis vi er 3. Vi er for øvrigt begge nået op i lightlevel 273-276, så det går fremad =D>
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf baunevej » ons 27 sep 2017 17:30

morfar skrev:
Dropdat skrev:Måske er kl 22 på en hverdag for sent for nogen, plus der er klan medlemmer som ikke er bruger af pslife. Husk os at skrive på Destiny appen, så i rammer flere. Men der var 8 medlemmer online da jeg smuttede kl 22, så det er da bare at sende en besked til en af dem, og høre om de ik er med på et Nightfall.

Men i vil nok aldrig blive oversvømmet med requests ved bare at søge herinde. Klanen kommer aldrig op på mere end 30 medlemmer og lige nu er vi 22.


Der var 3 klanmembers online da vi ville starte. 2 af dem var med lightlevels noget under os.

Vi prøver igen en anden dag. Vi nåede til bossen 2 mand, så den burde kunne klares hvis vi er 3. Vi er for øvrigt begge nået op i lightlevel 273-276, så det går fremad =D>

Hvis jeg er online kan i altid skrive hvis i mangler en mand, jeg er lightlevel 300 på både min titan og warlock. Har været igennem den 2 gange med nogle gæve gutter. Så kender vejen til bossen rimmeligt. Hvis vi er 3 er det slet ikke umuligt denne uge :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf morfar » ons 27 sep 2017 22:44

Jeg troede vi var ved slutningen. Det var vi så slet ikke kan jeg se da jeg spillede strike idag.

Æv, den bliver ikke nem.

Jeg skriver næste gang jeg ser dig online Steen.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » tors 28 sep 2017 08:53

morfar skrev:Jeg troede vi var ved slutningen. Det var vi så slet ikke kan jeg se da jeg spillede strike idag.

Æv, den bliver ikke nem.

Jeg skriver næste gang jeg ser dig online Steen.



Nightfall er ikke ligeså lang som Strike banen er så det passer sikkert fint med at i nået til bossen :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » tors 28 sep 2017 08:54

baunevej skrev:
morfar skrev:
Dropdat skrev:Måske er kl 22 på en hverdag for sent for nogen, plus der er klan medlemmer som ikke er bruger af pslife. Husk os at skrive på Destiny appen, så i rammer flere. Men der var 8 medlemmer online da jeg smuttede kl 22, så det er da bare at sende en besked til en af dem, og høre om de ik er med på et Nightfall.

Men i vil nok aldrig blive oversvømmet med requests ved bare at søge herinde. Klanen kommer aldrig op på mere end 30 medlemmer og lige nu er vi 22.


Der var 3 klanmembers online da vi ville starte. 2 af dem var med lightlevels noget under os.

Vi prøver igen en anden dag. Vi nåede til bossen 2 mand, så den burde kunne klares hvis vi er 3. Vi er for øvrigt begge nået op i lightlevel 273-276, så det går fremad =D>

Hvis jeg er online kan i altid skrive hvis i mangler en mand, jeg er lightlevel 300 på både min titan og warlock. Har været igennem den 2 gange med nogle gæve gutter. Så kender vejen til bossen rimmeligt. Hvis vi er 3 er det slet ikke umuligt denne uge :)



Jeg vil også gerne i nightfall hvis du er klar på et tidspunkt :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron