Forum

Destiny klan - DKDK

Alt som er klan relateret.

Re: Destiny klna - DKDK

Indlægaf Dropdat » fre 25 aug 2017 19:13

Så er der kun 12 dage til Destiny 2 udkommer. HYPE!

Klaner kommer til at betyde mere i Destiny 2, da de nu stiger i level, jo flere ting dens medlemmer laver. Dette giver adgang til forskellige klan perks, såsom mere glimmer fra bestemte fjender, bedre rewards for public events, og bedre chance for at få engram i playlists, mår man spiller med andre klanmedlemmer.

Så hvis du ikke endnu er i en klan, er du velkommen i DKDK, som er en lille dansk klan. Hvis du vil være medlem, skal du bare sende en PB til mig herinde, og så sender jeg invite afsted på bungies hjemmeside.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Hades » lør 26 aug 2017 16:31

JEg har været med på Destiny siden begyndelsen men jeg har aldrig skænket klaner en tanke - hvordan fungerer klaner som det er nu, og hvordan kommer jeg med i én?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Destiny klna - DKDK

Indlægaf Dummiz » lør 26 aug 2017 19:33

Dropdat skrev:Så er der kun 12 dage til Destiny 2 udkommer. HYPE!

Klaner kommer til at betyde mere i Destiny 2, da de nu stiger i level, jo flere ting dens medlemmer laver. Dette giver adgang til forskellige klan perks, såsom mere glimmer fra bestemte fjender, bedre rewards for public events, og bedre chance for at få engram i playlists, mår man spiller med andre klanmedlemmer.

Så hvis du ikke endnu er i en klan, er du velkommen i DKDK, som er en lille dansk klan. Hvis du vil være medlem, skal du bare sende en PB til mig herinde, og så sender jeg invite afsted på bungies hjemmeside.


Kan sku ikke huske det,men er jeg med i DK klanen endnu? Står og overvejer en PS4 i næste uge og køber helt sikkert destiny 2 hvis jeg har nogle at spille med :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Moods » lør 26 aug 2017 22:17

Har også købt det :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » lør 26 aug 2017 22:24

Moods skrev:Har også købt det :)


Fedt moods
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » lør 26 aug 2017 22:25

@Hades
I Destiny 1 er/var klaner ikke noget der gav dig andet end klan navnet i dit emblem, og så kan man se hvilke klan medlemmer der er online in-game.

Men i 2'eren kommer det til at betyde meget mere, og giver forskellige perks når man stiger i klan level. Hvis du vil være med i DKDK klanen, så send mig en PB og så sender jeg invite.

@Dummiz
Du er med ;)
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » søn 03 sep 2017 15:16

Hvor mange reelle aktive spillere er der i DK klanen? Hvis den er død kunne jeg godt finde på at søge en anden. Ville være surt hvis folk fra DK klanen aldrig spiller det alligevel eller ikke lige har tid til noget i spillet :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » søn 03 sep 2017 15:43

Dummiz skrev:Hvor mange reelle aktive spillere er der i DK klanen? Hvis den er død kunne jeg godt finde på at søge en anden. Ville være surt hvis folk fra DK klanen aldrig spiller det alligevel eller ikke lige har tid til noget i spillet :D


Lige nu er vi 10 medlemmer. Hvor mange der er aktive vil vi se fra på onsdag. Men det bliver aldrig en stor klan, vil holde medlemstallet på under 30. Plus der kommer sikker flere nye medlemmer de næste par uger.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » søn 03 sep 2017 15:47

Det lyder godt dropdat :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf baunevej » søn 03 sep 2017 19:03

Jeg har forudbestilt det, har dog ikke rigtigt spillet eteren ret meget, men gamer hverdag. Jeg er ikke prof men casual gamer, spiller alt fra wow til mario. Kunne være hyggeligt og have nogle man kan spille bla raids med :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » søn 03 sep 2017 19:19

baunevej skrev:Jeg har forudbestilt det, har dog ikke rigtigt spillet eteren ret meget, men gamer hverdag. Jeg er ikke prof men casual gamer, spiller alt fra wow til mario. Kunne være hyggeligt og have nogle man kan spille bla raids med :)


Der er plads til alle slags ;) men tror de fleste af os bare spiller for hyggens skyld.

Jeg sender lige en PB til dig med hvordan du blive medlem hvis du vil.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf baunevej » søn 03 sep 2017 19:39

Dropdat skrev:
baunevej skrev:Jeg har forudbestilt det, har dog ikke rigtigt spillet eteren ret meget, men gamer hverdag. Jeg er ikke prof men casual gamer, spiller alt fra wow til mario. Kunne være hyggeligt og have nogle man kan spille bla raids med :)


Der er plads til alle slags ;) men tror de fleste af os bare spiller for hyggens skyld.

Jeg sender lige en PB til dig med hvordan du blive medlem hvis du vil.


Lyder bare rigtigt godt, og vil jeg meget gerne :)

mvh Steen
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » søn 03 sep 2017 20:43

baunevej skrev:
Dropdat skrev:
baunevej skrev:Jeg har forudbestilt det, har dog ikke rigtigt spillet eteren ret meget, men gamer hverdag. Jeg er ikke prof men casual gamer, spiller alt fra wow til mario. Kunne være hyggeligt og have nogle man kan spille bla raids med :)


Der er plads til alle slags ;) men tror de fleste af os bare spiller for hyggens skyld.

Jeg sender lige en PB til dig med hvordan du blive medlem hvis du vil.


Lyder bare rigtigt godt, og vil jeg meget gerne :)

mvh Steen


Du kunne godt lige skrive du skiftede gamer tag. Jeg har stadigvæk din gamle profil på min venneliste :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup

+1

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf baunevej » søn 03 sep 2017 20:50

Dummiz skrev:
Du kunne godt lige skrive du skiftede gamer tag. Jeg har stadigvæk din gamle profil på min venneliste :D


Har ikke haft ps4 et par år, så solgte min gamle konto, kan desværre ikke huske min komplette venneliste fra dengang, beklager :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » søn 03 sep 2017 20:59

baunevej skrev:
Dummiz skrev:
Du kunne godt lige skrive du skiftede gamer tag. Jeg har stadigvæk din gamle profil på min venneliste :D


Har ikke haft ps4 et par år, så solgte min gamle konto, kan desværre ikke huske min komplette venneliste fra dengang, beklager :)


Det var også mere ironisk ment hehe. Jeg adder dig lige.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster