Forum

Destiny klan - DKDK

Alt som er klan relateret.

Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » tors 29 sep 2016 13:30

Denne tråd er til for, at medlemmer af Destiny klanen DKDK kan aftale kampe, raids, strikes osv.

Jeg vil så vidt som det er muligt, forsøge at ændre dette første indlæg, hver gang der er nogen, som søger nogen at spille med. Dette skulle gerne give et bedre overblik om hvad der søges.

Skriv derfor gerne så mange detaljer som muligt, om hvad du søger spillere til, så som dato, klokkeslæt og om det er PVP/PVE. Skriv også gerne når du har fundet nok spillere til den aktivitet du søger til, så den kan blive slettet fra oversigten i dette indlæg.

Hvis du ønsker at blive medlem af klanen så skriv en PB til mig, og jeg sender en invite via bungie.net. Når du har godkendt den invite, er det vigtigt at du også vælger DKDK som din klan, så andre i klanen kan se hvornår du er online. Dette gøres ved at trykke på "Interact" knappen, på klanens Bungie side, og vælge "set as clan".

Klanen er for casual gaming, hygge og vigtigst af alt tålmodighed.



----------------------------------------------------------------------------------------------------
Senest rettet af Dropdat fre 25 aug 2017 19:14, rettet i alt 12 gange.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf DefenzZ » tors 29 sep 2016 23:07

Hej.
Jeg har brug for hjælp til Nightfall 2 gange,sådan at begge mine karakterer kan lvl lidt op.Primær karakter er 371 og sekundær er omkring 369.
Håber at vi snart kan raide lidt på de nye baner.

Er på det meste af fredag og lørdag.
Add DefenzZ
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dropdat » lør 01 okt 2016 11:14

Mangler stadig 2 måske 3 til et Kings Fall raid. Alle er velkommen. Starter kl. 12.30.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf poppirat » lør 01 okt 2016 18:18

Hva light lvl skal man være ?
poppirat
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dropdat » lør 01 okt 2016 18:28

poppirat skrev:Hva light lvl skal man være ?


Mener normal mode er på 290, så hvis man bare er omkring 280 så skulle det være til at klare. Men fandt desværre ikke nok folk til det i dag. Men vi finder en ny dato, måske i næste weekend. Skriver det her i tråden så snart jeg ved det :).
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dummiz » ons 05 okt 2016 23:21

Nogle der kunne være frisk på Kings Fall lørdag eller søndag? Tænker omkring kl. 19
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf khede » tors 06 okt 2016 04:50

Jeg er klar søndag :-) har 352 i light
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf poppirat » tors 06 okt 2016 10:55

Jeg vil også gerne være med (:
poppirat
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dropdat » tors 06 okt 2016 11:58

Jeg er også klar søndag. Skal spille med Defenzz og djmybad her senere, så tror os der er en stor chance for de er klar. Og så har vi jo 6 til et fuld fireteam :)
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dropdat » fre 07 okt 2016 12:55

Snakkede lidt om raids med Defenzz i går, og jeg vil hellere se om vi ikke kan samle et hold til det nye raid. Der er ikke rigtig nogen mening i at klare Kings Fall lige nu. Giver kun max LL 335 og våbnene er ikke fantastiske.

En tur igennem det nye raid, selv hvis vi ender ved sidste boss og ikke kan klare ham, vil nok give 5-10 LL mere til alle, og våbene og gear er meget mere unikke end Kings Fall loot. Vil også mene at hvis vi samler et hold, hvor alle ligger fra omkring 360 og op, så vil vi få det nemmere med at gennemføre WoTH end Kings Fall.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dummiz » fre 07 okt 2016 18:06

Dropdat skrev:Snakkede lidt om raids med Defenzz i går, og jeg vil hellere se om vi ikke kan samle et hold til det nye raid. Der er ikke rigtig nogen mening i at klare Kings Fall lige nu. Giver kun max LL 335 og våbnene er ikke fantastiske.

En tur igennem det nye raid, selv hvis vi ender ved sidste boss og ikke kan klare ham, vil nok give 5-10 LL mere til alle, og våbene og gear er meget mere unikke end Kings Fall loot. Vil også mene at hvis vi samler et hold, hvor alle ligger fra omkring 360 og op, så vil vi få det nemmere med at gennemføre WoTH end Kings Fall.


Hvis du leder efter folk med +360 så fravælger du personen der i første omgang søgte raid (mig) :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dropdat » lør 08 okt 2016 00:25

Nej er ikke for at fravælge. Og jeg ligger ikke et raid samme tid som du søger :).

Kommer bare med det råd, i stedet for at bruge 2-4 timer på Kings Fall, uden at få noget ud af det, ud over gennemførelsen, kunne man vælge at spille Strikes. Og på samme tid vil man komme tæt på 360, og så kan det være vi kan finde et team til det nye raid i næste weekend.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dummiz » lør 08 okt 2016 10:08

Det var nu også mere fordi jeg aldrig er gået igennem Kings Fall. Loot derfra er jeg sådan set ligeglad med vil bare gerne se raidet
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Moods » lør 08 okt 2016 13:43

Du skal bare med ind og køre nogle strikes og noget archons forge sammen med mig Dummiz i et par timer, så skal vi nok få dig op over 360 light.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dummiz » lør 08 okt 2016 16:51

Moods skrev:Du skal bare med ind og køre nogle strikes og noget archons forge sammen med mig Dummiz i et par timer, så skal vi nok få dig op over 360 light.


Hvornår har du tid min ven?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster