Forum

Venner til rocket league

Alt som er klan relateret.

Venner til rocket league

Indlægaf Rivus » søn 02 sep 2018 12:05

Hej! Jeg leder efter nogle venner at spille rocket league med, gerne bare noget stille og roligt socialt. Jeg er selv 27, så gerne folk der er +20. :)

Jeg hedder KellyisaShark Derinde.
Rivus
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: København V


Re: Venner til rocket league

Indlægaf Da Senzai » søn 02 sep 2018 16:36

Rivus skrev:Hej! Jeg leder efter nogle venner at spille rocket league med, gerne bare noget stille og roligt socialt. Jeg er selv 27, så gerne folk der er +20. :)

Jeg hedder KellyisaShark Derinde.


Du må godt tilføje mig. :)

Jeg spiller det en gang imellem, men er ikke supergod. Pt. Roder jeg rundt i Guld-Platin.

Mit id er Shin_Senzai
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Venner til rocket league

Indlægaf Rivus » søn 02 sep 2018 16:56

Yay, gør jeg lige så snart jeg tænder playstationen. :)
Jeg har vidst slet ikke nogen rank lige nu, så bær over med mig. :) men har spillet før, på pc.
Rivus
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: København V

+1

Re: Venner til rocket league

Indlægaf Zieglers » fre 07 sep 2018 06:42

Kan I spille om formiddagen? Har ofte tid der og mine sædvanlige gaming buddies kan ikke der, så ville være fint at have andre at spille med også :)
Er dog ikke god til selv at få inviteret folk, så hvis I ser mig online, så bare smid en invite :)
Da senzai, hvordan går det med dig i ranked?
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Venner til rocket league

Indlægaf Da Senzai » fre 07 sep 2018 17:21

Zieglers skrev:Da senzai, hvordan går det med dig i ranked?


Det er faktisk lidt spændende.

Jeg plejede at være Hardcore 3´s player, men efter, at jeg er begyndt at spille mindre, så er jeg begyndt at spille 2´s istedet for. Det var faktisk fordi, at jeg ville prøve en ny bil og så tænkte, jeg at i 3´s, der får jeg aldrig lov til at røre bolden, men hvis jeg nu spiller 2´s, så må det da være mig, der har bolden halvdelen af tiden og på den måde, så får jeg mere "gametime" :mrgreen:

Jeg synes faktisk, at 2´s er superfedt og er pt. min foretrukne måde at spille på.

Jeg fik kæmpet mig op i Platin III, men så begyndte jeg at spille med Cena, så nu er jeg nede i Guld igen, lol! :mrgreen:

Haha, men Cena og jeg er efterhånden blevet bedre til at spille sammen nu, så vi er begyndt at vinde kampe. Cena har også forbedret sig væsentligt siden, vi startede.

Det er så lang tid siden, at jeg har spillet 3´s, at jeg er unranked i dem. Men jeg er vist Platin 1 i Solo Standard og så var jeg Platin 3 i "Standard" (- men det er altså også nemmere at vinde, når jeg spiller med Kanel og J9 (end, når jeg spiller med Randoms), da vi har spillet så meget sammen og J9 er guds gave til gaming :D )

Desværre har J9 været offline i 2 måneder nu, så det er sjældent, at vi er tre.

I øjeblikket spiller jeg stortset kun med Cena - men vi hygger også ret godt :).

Jeg hører til i Platin. Jeg kommer aldrig op i Diamant - det er jeg ikke god nok til og jeg gider heller ikke sidde øve mig!
Jeg føler, at jeg har en ret god forståelse for spillet, men rent "mekanisk" er jeg ikke skarp nok. Det er svært at vinde, når man ikke kan ramme målet.

Jeg kunne selvfølgelig bruge en masse timer i "Training", men det er jeg simpelthen for sej til at bruge tid på! :lol:

Det havde været noget andet, hvis det var Tekken eller et andet Fighting Game
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster