Forum

Stream

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Stream

Indlægaf iceb » tors 13 sep 2018 18:44

Hej jeg har en ps4.Vil streame spil fra den.Men faar. Fejl den vil godt s :D streame stitch programet saa hvordan faar jeg d til at virke??
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Stream

Indlægaf Erroneus » tors 13 sep 2018 19:37

Brug lige 2 minutter på at skrive et ordenligt indlæg, så har vi måske en chance for at hjælpe dig.

Hvilken fejl får du?
Hvilken service benytter du til at streame til?
Hvad er stitch?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Stream

Indlægaf iceb » fre 14 sep 2018 06:14

det hele er løst nu og fjejlen var at den skrive fejl porgrammet har ikke tilladelse til at stramer og jeg har nu fundet ud hvorfor så det er var godt.............. wow heh det var pga spillet jeg har nu skitet fra bioshock2 til final fantasy 15 også virker alt fint ok har et andet spm angående mit headset måskke i kan hjælpe med det også ? her er mit headset og det hedder forresten gamezero og er Sennheiser.

hele problemet er pga jeg kan kun købe en 1.2 meter kabel til det og jeg vil gerne forlænge kabelet til ca 3.0 meter.

så spr er sådan et forklænger kabel der vil lade min headset kabel blive i alt 3. meter ?
sådan et jack til jack hun mener jeg det skal være men også stadigvæk sørge for at jeg så iker misser

mikrofonen jo for sennheiser har faktisk lavet et 3 . metetr kabel men de siger det kun virker til

pceree med mikrofoen. og mit headset virker fint det er ikke gået i stytkker og her er så et link
til det kabel du kan bruge til din gamezero nedenfor


https://da-dk.sennheiser.com/accessorie ... -game-zero
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Stream

Indlægaf Erroneus » fre 14 sep 2018 15:45

Men hvordan tilslutter du dit headset? Det går ikke til dualshock 4 contolleren?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Stream

Indlægaf iceb » tirs 18 sep 2018 16:43

hey der

ja det er korrekt og det er jack kabel stero mini jack mener det hedder ja men det er løst fordi jeg har lige
fundet ud af ved avcables der sælger de dette kabel så det er nu løst godt så tak for hjælpen og har et andet spm til jer jeg spiller nu final fantasy 15 på min ps4 pro og nu sidder jeg så fast i sidste mision i den hvor man skal dræbe bossen levithan hvordan kan jeg bedst dræbe den for jeg kan ikke få min karacter der er norch til at hurtig svømme og det r så meneingen at man skal svømme hurtigere også komme hen til en specieal sted på kortet hvor jeg så skal bruge den der WARP angreb så håber der nogle af jer der har genneført hele det spil og ved hvordan man gør det så jeg kan gennemføre hele spillet ville være rart og holder også meget af spillet jo i forvejen så hvilken er den bedst stategi i denne kamp?
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Stream

Indlægaf Jake242 » tors 20 sep 2018 22:23

Den nemmeste måde at klare Leviathan på, er ved at sætte et komma. Faktisk er jeg ligeglad om kommaet er sat korrekt, bare at det bliver smidt ind hist og her.

Mvh Leviathan

PS. Normalt opretter man en ny tråd, når man ønsker at stille et et andet spørgsmål/problemstilling.
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236

+1

Re: Stream

Indlægaf iceb » fre 21 sep 2018 17:13

ok du skriver jeg skal sætte et komma men ikke noget med hvad et komma er og hvordan man bruger kommaerne i spillet ? så hviis du kunne foirlære noget mere om det så ville det være fint.

Er også i tvivl om
hvordan man skirfter våben og også tager de der eleksierer eller andre
med kits så man så kan holde længere og evt om man kan finde en armor og hvordan man så tager denne
armor på ved jeg heller ikke ? som du kan høre har jeg spillet spillet men har iikke lige forstået det hele af det
men spiller allerde på nemmeste niveiw i sværhedsgrad så det kan heller ikke sættes længere ned

det svære synes jeg er netop
at det er faktisk først her i denne mision
hvor man faktisk skal sloges med en boss alene men ved de andre boss kampe
synes kjeg aldtid det har været mere sådan gruuppe kampe pga ens venner kunnet hjælpe en
med venner mener jeg venner i spillet som for eks ham der for eks ignis for jeg læser mig til at man ikke kan
spille denne single player kampagne sammen med sine playstation venner jo så man ikke kan få dem med heller jo. og har også nu mailet udbvilkerner bag spiller final fantasy 15 som så også kan hjælpe mig med det jo
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109

+1

Re: Stream

Indlægaf iceb » tirs 25 sep 2018 04:51

hej gode nyheder jeg har nu fået gennemført den der levitan boss kamp og det var superent godt så derfor kan i godt lige slettte dette indlæg og markere det som løst og takker for gode brugbare svar mange hilsner fra iceb
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster