Forum

Battlefield 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 3

Indlægaf RSkaanning » tors 29 sep 2011 10:43

rigtigt ja. min fejl
Billede
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Re: Battlefield 3

Indlægaf Odyzeus » tors 29 sep 2011 11:24

Og nu er jeg ingame :D
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Battlefield 3

Indlægaf Randløv » tors 29 sep 2011 11:55

Synes der er meget screen tearing, ihvertfald på PS3 versionen. Granater bliver ikke retfærdiggjort overhovedet. Lidt med menuerne virker lidt underlige Ellers top fedt gameplay.
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Battlefield 3

Indlægaf Carhett » tors 29 sep 2011 12:22

Randløv skrev:Synes der er meget screen tearing, ihvertfald på PS3 versionen. Granater bliver ikke retfærdiggjort overhovedet. Lidt med menuerne virker lidt underlige Ellers top fedt gameplay.


Hvad betyder screen tearing?

//Carhett
Carhett
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Re: Battlefield 3

Indlægaf Carhett » tors 29 sep 2011 12:31

Never mind :) jeg fandt ud af det.. Men det lyder da til at være temmelig træls.!

//Carhett
Carhett
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Re: Battlefield 3

Indlægaf Koma » tors 29 sep 2011 12:33

Screen Tearing har jeg ikke oplevet.. Dog oplever jeg tit at der kommer enkelte lilla/orange/grønne frames.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Battlefield 3

Indlægaf JesperWoo » tors 29 sep 2011 13:57

Tja nu har jeg prøvet betaen, dog ved jeg ikke helt om lad vær med købe det:) Jeg syntes at det ikke har meget med BF at gøre ?!. Det kunne være meget bedre :(
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Battlefield 3

Indlægaf RSkaanning » tors 29 sep 2011 14:43

Jeg er fuldt ud tilfreds, med den ene bane vi har fået lov til af spille :)
Billede
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Re: Battlefield 3

Indlægaf Koma » tors 29 sep 2011 14:53

JesperWoo skrev:Tja nu har jeg prøvet betaen, dog ved jeg ikke helt om lad vær med købe det:) Jeg syntes at det ikke har meget med BF at gøre ?!. Det kunne være meget bedre :(


Argh.. Du skal da bare lige prøve en bane med et større åbent terran og kampvogne, så ved du du er i et BF spil. \:D/
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Battlefield 3

Indlægaf Carhett » tors 29 sep 2011 14:56

JesperWoo skrev:Tja nu har jeg prøvet betaen, dog ved jeg ikke helt om lad vær med købe det:) Jeg syntes at det ikke har meget med BF at gøre ?!. Det kunne være meget bedre :(


Hvordan mener du.? Tror du ikk bare det er fordi banen er close-quarters.? Eller er det selve styringen som du syntes er utraditionel fra DICE.?

//Carhett
Carhett
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Re: Battlefield 3

Indlægaf Mr-kjax » tors 29 sep 2011 15:02

Det kan måske godt være at Beta'en ikke er så fed som det færdige produkt men fandmer om jeg ikke skal have Battlefield 3 i min samling af PS3 spil..
- Blu-Ray Afspiller: PS3 Slim 500GB - Forstærker: Harman Kardon AVR-265 - TV: SAMSUNG PS64D8005 3D Plasma tv -
- Surround Sound Højtaler: JBL ES 90 - JBL ES 10 - JBL ES 20 - JBL ES 25C - JBL ES 250PW -
Mr-kjax
Niveau 4
 
Indlæg: 527


Re: Battlefield 3

Indlægaf JesperWoo » tors 29 sep 2011 16:27

Koma skrev:
JesperWoo skrev:Tja nu har jeg prøvet betaen, dog ved jeg ikke helt om lad vær med købe det:) Jeg syntes at det ikke har meget med BF at gøre ?!. Det kunne være meget bedre :(


Argh.. Du skal da bare lige prøve en bane med et større åbent terran og kampvogne, så ved du du er i et BF spil. \:D/


JA det vil hjælpe en del på det ;)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Battlefield 3

Indlægaf JesperWoo » tors 29 sep 2011 16:29

Carhett skrev:
JesperWoo skrev:Tja nu har jeg prøvet betaen, dog ved jeg ikke helt om lad vær med købe det:) Jeg syntes at det ikke har meget med BF at gøre ?!. Det kunne være meget bedre :(


Hvordan mener du.? Tror du ikk bare det er fordi banen er close-quarters.? Eller er det selve styringen som du syntes er utraditionel fra DICE.?

//Carhett


Jamen det er lidt af hvert :D
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Battlefield 3

Indlægaf Krede1972 » tors 29 sep 2011 18:11

Jeg elsker at man kan ligge ned... Det er fandme nice :-)

Det er en beta, så mon ikke der er lidt forbedringer på vej hist og her inden det "rigtige" spil rammer gaden.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Battlefield 3

Indlægaf Koma » tors 29 sep 2011 18:31

Ej man! Så fik jeg lige SOFLAM, og så er den selvfølgelig ikke med i Beta'en! :(
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster