Forum

Saints Row: The Third

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Saints Row: The Third

Indlægaf Koma » ons 16 nov 2011 13:50

Jeg synes ikke jeg har kunne finde nogen tråd om dette spil. Det er heller ikke mange reklamer jeg har set for det.. 1'eren og 2'eren fløj åbenbart også lige forbi næsen på mig da de udkom.

Jeg synes sgu det ser alt for fedt ud! Hvad siger i? Skal i have det/har i købt det? Fortæl fortæl!

Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf ZorpeX » ons 16 nov 2011 14:16

Jeg har det præcis som dig!

Har ikke lagt mærke til 1'eren og 2'eren, og det er begrænset hvad man har hørt til den nye 3'er.

Jeg er virkeligt blevet interesseret i spillet, men vil gerne høre fra nogen der har prøvet det først. ;-)
Mvh. Thommas
ZorpeX
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf Dect » ons 16 nov 2011 16:17

Lad vær med at købe det. Det er så discount som noget overhovedet kan være, helt i gennem dårligt. Og ikke nok med det, så har gamestop lige bollet mig i røven, gik op med spillet, og fik 192,- og, fordi jeg er studerende har jeg ikke råd til at købe skyrim til fuld pris, så jeg gik selvfølgelig med til denne latterlige pris. fml.
Billede
Dect
Niveau 0
 
Indlæg: 35
By: København K


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf feinschmecker » ons 16 nov 2011 16:43

Hvis nogen vil af med spillet, har jeg en Uncharted 3 (mint condition inkl. et par koder) klar til en byttehandel.

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Re: Saints Row: The Third

Indlægaf ZorpeX » ons 16 nov 2011 19:34

Dect skrev:Lad vær med at købe det. Det er så discount som noget overhovedet kan være, helt i gennem dårligt. Og ikke nok med det, så har gamestop lige bollet mig i røven, gik op med spillet, og fik 192,- og, fordi jeg er studerende har jeg ikke råd til at købe skyrim til fuld pris, så jeg gik selvfølgelig med til denne latterlige pris. fml.



Øv, det så ellers så godt ud på videoerne!

Det var nu ikke meget du kunne få for det hos Gamestop :^o
Mvh. Thommas
ZorpeX
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf chr-dk » ons 16 nov 2011 19:42

Jeg har spillet Saints Row spillerne siden det første kom :) Spiller det dog på Xboxen, og jeg synes sku det er vold fedt :D
chr-dk
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Køge


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf Xainz » ons 16 nov 2011 19:44

Har endnu ikke fået prøvet The Third, men har hørt flere steder fra at det skulle være lige så godt som 2eren. Og Saints Row 2 kan klart anbefales.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf morfar » ons 16 nov 2011 19:53

Dect skrev:Lad vær med at købe det. Det er så discount som noget overhovedet kan være, helt i gennem dårligt. Og ikke nok med det, så har gamestop lige bollet mig i røven, gik op med spillet, og fik 192,- og, fordi jeg er studerende har jeg ikke råd til at købe skyrim til fuld pris, så jeg gik selvfølgelig med til denne latterlige pris. fml.


Dumt. Jeg havde gerne givet dig 225 kr for det :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf andr2999 » tors 17 nov 2011 01:28

Jeg synes det er et fantastisk spil, ikke på højde med GTA, men de er også meget forskellige, de har virkelig gjort noget ud af humoren og ens muligheder er næsten uendelige ;)
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf Jetsonboy » tors 17 nov 2011 10:33

Det er en smagssag^^ . Jeg synes det er herre sjovt og grafikken er blevet MEGET bedre siden 2'eren. Kan du lide spil der ikke går efter og være meget realistisk så køb det :D Kan klart anbefale dette spil!
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf Odyzeus » tors 17 nov 2011 10:46

Det ser da ud til at underholdningen er i top. Måske lidt urealistisk, men what ever :)
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf Bateman » tors 17 nov 2011 11:22

Kan kun tilslutte mig Jetsonboy, det er alt for morsomt det spil! Køb det og spil co-op.
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf Proxzyn » tors 17 nov 2011 13:44

Det er et mega grineren spil, ligesom 2'eren. Et useriøst over-the-top sandkasse spil som tager pis på alt og alle :P
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf JesperWoo » tors 17 nov 2011 17:47

Jeg køber det nok os i næste uge:) har spillet 1 og 2eren :)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Saints Row: The Third

Indlægaf morfar » tors 17 nov 2011 21:14

Er der co-op campaign? Eller bare co-op missioner?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster