Forum

Leder efter spil.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Leder efter spil.

Indlægaf tjumbawumba » tirs 31 jan 2012 17:48

Jeg mangler nogle nye spil at bruge min tid på. Jeg kunne derfor godt bruge lidt hjælp til at finde nogle spil som ligger inde for den samme genre af spil som jeg bedst kan lide at spille
Følgende spil er mine favoritter og som jeg har gennemført:

-Tomb raider serien
-Resident evil serien
-Uncharted 1-2-3
-Dead island

Hvilke spil findes der ellers som ligner disse spil ??

På forhånd tak
tjumbawumba
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Leder efter spil.

Indlægaf Morten Rask » tirs 31 jan 2012 17:57

Så adventure og zombie spil? Eller horror og action spil?
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re:

Indlægaf tjumbawumba » tirs 31 jan 2012 18:05

Det tror jeg ikke er så vigtigt.
Det er nok mere elementerne af puzzel´s/ opgaver i spillene som jeg finder udfordrene.
I gamle dage da jeg købte min første PS1, spillede jeg også meget "Broken Sword" som jeg også syntes var udfordrene.
Håber det gav lidt mere at gå efter:-)
tjumbawumba
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Leder efter spil.

Indlægaf darkandel » tirs 31 jan 2012 18:17

måske batman eller god of war :) ?
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Leder efter spil.

Indlægaf tjumbawumba » tirs 31 jan 2012 18:22

"God of War" har jeg hørt meget godt om, og tror også den får et skud. Batman kender jeg ikke, men kigger nærmere på det.
Kom endelig med flere forslag :-)
tjumbawumba
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Leder efter spil.

Indlægaf darkandel » tirs 31 jan 2012 18:31

tjumbawumba skrev:"God of War" har jeg hørt meget godt om, og tror også den får et skud. Batman kender jeg ikke, men kigger nærmere på det.
Kom endelig med flere forslag :-)


det ville du ikke fortryde :)
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Leder efter spil.

Indlægaf Rytteren » tirs 31 jan 2012 18:47

du kan lide:

dead island, prøv borderlands.
resident evil serien, prøv siren blood curse - hvis det er uhyggen du er efter (kan købes billigt på storen i "kapitler")
Broken Sword, prøv monkey island special edition 1 og 2

tomb raider, prøv uncha... hmm nå men Heavenly Sword og Enslaved er et par bud hertil.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Leder efter spil.

Indlægaf tjumbawumba » tirs 31 jan 2012 19:18

@Rytteren
Skide godt :-)
Der er lidt at undersøge videre på.
Jeg takker mange gange for hjælpen og modtager gerne flere bud på spil :-)
tjumbawumba
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Leder efter spil.

Indlægaf Krede1972 » tirs 31 jan 2012 19:31

Assasins Creed-serien
God of War-serien

Måske noget Hitman...Blood Money hedder udgaven til PS3 vistnok... Forgængerne til PS2 var ellers også meget gode/sjove.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Leder efter spil.

Indlægaf Maias227 » ons 01 feb 2012 09:19

Har hørt meget godt om Heavy Rain men har det selv på ønskelisten. Ellers er Battlefield 3 er udemærket multiplayerspil.
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Leder efter spil.

Indlægaf Krisp » ons 01 feb 2012 10:53

Dead Space 1 og 2 er fantastiske horror spil. Især 2'eren, men spil dem i rækkefølge. :). Jeg fik selv nogle dejlige chok.

Darksiders er et hack n slash spil, med en del puzzles. Det er enormt godt og der er lånt flere elementer fra fx Zelda spillene, hvis du nogensinde har prøvet dem.

Hvis du vil prøve noget mere actionpræget hack n slash, så prøv God of War spillene. Start med God of War Collection. Der er også lidt "puzzles" i.

Og hvis du er ude efter noget lidt anderledes, men stadigt en af de bedste oplevelser på PS3'en, så prøv Heavy Rain.

Krede1972 skrev:Assasins Creed-serien
God of War-serien

Måske noget Hitman...Blood Money hedder udgaven til PS3 vistnok... Forgængerne til PS2 var ellers også meget gode/sjove.


Der findes endnu ingen Hitman spil til PS3'en, Blood Money blev kun udgivet til 2'eren. Men der er en 5'er på vej, som skulle komme i år. :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Leder efter spil.

Indlægaf tjumbawumba » ons 01 feb 2012 11:52

God of War er bestilt og skulle ha det i hænderne i løbet af et par dage :-)

Darksiders har jeg kigget lidt på, og er helt sikkert tændt på det.

Kan man egentlig få "Broken Sword" til Ps3 ??
tjumbawumba
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Leder efter spil.

Indlægaf Rytteren » ons 01 feb 2012 12:19

beklageligvis findes broken sword ikke til ps3. ved dog at de første to SKULLE komme på psstoren som psonetitler.. men som med tumba og mange andre.. så tager det tid når spillet ikke hedder noget med fantasy eller resident :D

af nysgerrighed bliver jeg nød til at høre hvilket god of war spil du har købt?
også vil jeg støtte op omkring dead space (har ikke prøvet 2'eren). dette bør være lige oppe i din gyde, udfra de spil du selv næver du har nydt.

dete bedste ved mange af disse titler er, at de faktisk kan findes til 30-100kr rundt omkring (nogle også på psn til billige penge). så du kan hurtigt få et lækkert spilkatalog i din smag.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Leder efter spil.

Indlægaf tjumbawumba » ons 01 feb 2012 12:53

En skam med Broken Sword som virkelig fangede mig dengang, mener jeg kan huske der også kom et Broken Sword 2.
Jeg har købt God of war collection (1&2) så der burde et par timers underholdning :-)
Jeg har lige læst et par anmeldelser af Dead space, og det kommer med på den næste bestilling.
Jeg har virkelig fået lidt at arbejde nu, det er høj service, og tak for det allesammen :-)
tjumbawumba
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Leder efter spil.

Indlægaf Rytteren » ons 01 feb 2012 13:06

har kun spillet broken sword 1+2 på playstation i sin tid, men der skulle da være et enkelt mere til ps2?
tænkte nok du ville starte med 1+2 - hvilket giver god mening. men HUSK dette er gamle ps2spil i hd, og gør ikke serien "justice". 3'eren er et must for ps3ejere. den første halve time i det spil er simpelthen det bedste der nogensinde er blevet skabt i et spil - ingen spoiler :D. det må du ikke snyde dig selv for!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 9 gæster