Forum

Resistance 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Resistance 2

Indlægaf bjaelkesex » søn 04 jan 2009 17:20

Billede
Skamløst fundet på google, da mine egne evner ud i det kreative er begrænsede...

Tænkte vi skulle bruge en tråd til at tale om Insomniacs 3. (4. med QFB) spil til PlayStation 3 - RESISTANCE 2.

Der kommer nok til være et par spoilers igennem tråden, da spillet har været ude i noget tid. Advar dog hvis du har tænkt at snakke om slutningen ;)

Hvis folk stadig spiller det online, så skriv lige jeres PSN her i tråden. Måske vi kan finde ud af noget multiplayer på et tidspunkt. Det foretrækker undertegnede nemlig frem for co-op campaign.

Personligt fandt jeg multiplayerdelen langt bedre end i det første spil, men singleplayerdelen følte jeg ikke havde rykket sig. Kun fortællestilen og så forøgelsen af co-op. Meh.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf toa » søn 04 jan 2009 17:49

Jeg er igang med at hakke mig igennem enkeltspillerdelen første gang (leje fra Blockbuster).

Det minder mig faktisk en del om Halo efterhånden; samme rytme med lidt samme fornemmelse af spillets skyd, ro, skyd, ro tilrettelæggelse.

Det er nok ikke et spil jeg vil smide flere penge efter uden kooperativ mulighed for at spille kampagnen sammen (med konen!), så er der ikke så meget for mig at komme efter yderligere.

Men meget flot, godt opsatte kampe og en super super lækker "menneskeheden er på hælene, vi bliver smadret lige om 5 minutter" stemning.
toa
Niveau 0
 
Indlæg: 47

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » søn 04 jan 2009 17:59

har gennemført det , synes det var en smule for kort. Men der er en masse andet man kan lave + trofæer selvfølgelig. Online delen siger mig intet.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Vinterbird » søn 04 jan 2009 18:00

Er super frisk på co-op, mangler nogle ordentlige mennesker at spille med.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf SoulDecapitate » søn 04 jan 2009 18:59

jeg spiller med en healer er helt vild med co-op delen. Så jeg er da frisk hvis du mangler en
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf BingoDK » søn 04 jan 2009 19:03

BingoDK...

Jeg kan da også overtales, hvis der er noget co-op multiplayer.. Er spec-ops så vidt jeg husker...
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Player_2 » søn 04 jan 2009 23:07

Det er også et spil jeg spiller meget..

Hvis i har brug for en rigtig god læge så tilføj mig da gerne, har reddet mange fra døden :-)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf bjaelkesex » man 05 jan 2009 00:02

Er også faldet for healeren. Den type karakter har altid ligget til min spilletype. Kan være man skal kigge efter en anden class.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Vinterbird » man 05 jan 2009 00:03

bjaelkesex skrev:Er også faldet for healeren. Den type karakter har altid ligget til min spilletype. Kan være man skal kigge efter en anden class.


Spec Ops er en god blanding af healer mentaliteten og en skadesudeler.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf bjaelkesex » man 05 jan 2009 00:09

Spillede lidt soldier (hvap wraith), men har faktisk ikke haft fat i en Spec Ops endnu.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf BingoDK » man 05 jan 2009 16:40

ret ond skadesuddeler faktisk... når man får upgradet til større magasiner, kan man bare gå amok med Spec-Ops!
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Player_2 » man 05 jan 2009 16:49

BingoDK skrev:ret ond skadesuddeler faktisk... når man får upgradet til større magasiner, kan man bare gå amok med Spec-Ops!


Ja, den kan godt være rigtig effektiv
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster