Forum

GT5P savegame

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

GT5P savegame

Indlægaf Gosser » søn 04 jan 2009 19:26

Hej allesammen

Jeg købte i sin tid Gran Turismo 5 Prologue på den japanske PS Store, og hentede det lige ned på disken igen i går. Jeg orker dog ikke at skulle til at vinde løb osv. - jeg vil bare have åbnet for så mange biler som muligt, så hurtigt som muligt :D

Derfor søger jeg en der har den samme version af spillet, som jeg har (Downloadet japansk version - Spec III), og som har gennemført det, eller bare har mange biler i garagen :) Jeg ville meget gerne have et sådant save game, og ville blive rigtig glad, hvis nogen gad lave en kopi af det til mig, samt andre interesserede.

På forhånd tusind tak.
Gosser
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf bjaelkesex » søn 04 jan 2009 19:29

Mener de er låst til ens bruger. Oplevede i hvert noget lignende, da jeg prøvede at importere et save game fra en ven. Der var tale om samme version, men den kunne ikke læse hans save game i mit spil.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf TheMadMan » søn 04 jan 2009 19:30

Det burde være muligt at finde en du kan bruge på GTPlanet.

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=104303
TheMadMan
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf Gosser » søn 04 jan 2009 19:32

bjaelkesex skrev:Mener de er låst til ens bruger. Oplevede i hvert noget lignende, da jeg prøvede at importere et save game fra en ven. Der var tale om samme version, men den kunne ikke læse hans save game i mit spil.


Jeg er næsten sikker på at det kan lade sig gøre - jeg formåede i hvert fald at finde et save game der virkede, dengang det var Spec I :)

TheMadMan skrev:Det burde være muligt at finde en du kan bruge på GTPlanet.

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=104303


Tak skal du have, men har allerede kigget der, og der var/er desværre ikke et til min version :(
Gosser
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf bjaelkesex » søn 04 jan 2009 19:52

Mit var Spec II.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Gosser » søn 04 jan 2009 20:11

Jeg er nu temmelig sikker på at det er muligt, for GTPlanet har en stor tråd med savegames, i deres forum, som TheMadMan også linker til.
Gosser
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf bjaelkesex » søn 04 jan 2009 20:53

Jamen hvis den er opdateret, så er det nok bare mig, der er et fjols :p

Prøvede ellers mange gange, da jeg mistede min Formel 1 bil :/
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Martin1454 » søn 04 jan 2009 20:54

jeg har hentede mit fra EU store, og jeg kunne fint hente savegames... men husk bare at hente de rigtige savegames.... der er jo både bluray savegames og psn... og så hvilke land det er fra....
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Mendori » søn 04 jan 2009 21:04

Hvor skal de lægges ind henne? Altså på ens ps3 :D
Mendori
 


Indlægaf Martin1454 » søn 04 jan 2009 21:34

hvis du har fået de rigtige filer, så lige ind på en usbkey og så kopir filen fra key´en over til mappen savegames og så GT5P.
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Gosser » tirs 06 jan 2009 22:09

Prøver med et BUMP, i håbet på at nogle har et savegame til min version :) Spec III, downloaded fra den japanske PS Store.
Gosser
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf Mendori » ons 07 jan 2009 09:58

Gosser skrev:Prøver med et BUMP, i håbet på at nogle har et savegame til min version :) Spec III, downloaded fra den japanske PS Store.


Hvis jeg var dig. Så ville nok hente GT 5 Prologue Spec III fra EU :D Jeg har købt spillet i butik men er jo det samme. Og fik hentet sådan en savegame :D det er kanon :D hehe
Mendori
 



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron