Forum

Black Ops 2 Tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Black Ops 2 Tråden

Indlægaf xWodak » man 07 maj 2012 13:54

Personligt er jeg lidt ligeglad med om det er fremtid eller hvad det nu er. Bare det ikke er meget gammelt som sværd, økser osv. Det jeg håber på at se er, bedre support for competitive gaming, som de allerede har lavet en klar udmelding om, at det vil de gøre. Så håber jeg også på at våbnene online er mere balanceret end i BO, da alt hvad der egentlig blev brugt var Famas og AK74u. Jeg kan rigtig godt lide det med at enemy flags i domination giver 2 point istedet for det normale ene point.

Mht. killstreaks eller pointstreaks synes jeg at de skal lave om på support. Stealth Bomber kan jeg ikke se hvad laver i support package. Så synes jeg også at helikoptere skal være sværere at skyde ned, da når man bruger en Osprey i MW3, kun får 3 kills eller noget i den stil bl. a. på grund af at den bliver hurtigt skudt ned, men også på grund af spawnprotection der også skal laves om på.

En anden ting er matchmaking. Nogle gange er der teams der slet ikke er balanced. Altså, der kan være 4 med en +1,5 K/D, imens at der på det andet hold er 4 med en K/D under én. Man kan måske bygge matchmaking lidt mere på leaderboards end før hen. Så er der det med at joine en match der stort set allerede er færdig, der ser jeg to løsninger:
1. At de laver combat record eller "elite stats" sådan at det er delt op i to med hensyn til W/L. De matches hvor man har startet i dem og så dem hvor man har joined én der allerede er igang.
2. Man kan tjekke en box om man vil joine matches der er igang. Så dem der er ligelade med stats bare kan joine sessions og så dem der gerne vil have en god W/L ikke skal tvinges ind i matches der stort set allerede er tabt.

Det giver dog nogle problemer. Hvis der nu er rigtig mange der tjekker den box med at de ikke vil joine en match der er igang, så kan der komme mange matches med rage-quits hvor man pludselig spiller seks mod en. Det vil blive utrolig kedeligt, ikke mindst for ham der kun er én på teamet men også hele det andet team der hele tden skal jagte én spiller hvis de nu f. eks. spiller team deathmatch.

Jeg glæder mig meget til at se hvad de finder på.

-xWodak
xWodak
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Black Ops 2 Tråden

Indlægaf oliman22 » tirs 10 jul 2012 01:09

Ser meget frem til denne titel der viser at Treyarch modsat IW hele tiden er innovative og finder på masser af nye ting til deres CoD spil. Multiplayer bliver genopbygget, storyline med forskellige valg, dedikerede server til PC folket, Strike force missioner (RTS, sandbox elementer) zombies kampagne og en hel ny lokation for SP. Jeg stoler på at 3ARC igen viser at de leverer de bedste cod spil
oliman22
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Re: Black Ops 2 Tråden

Indlægaf Jetsonboy » tirs 10 jul 2012 02:17

oliman22 skrev:Ser meget frem til denne titel der viser at Treyarch modsat IW hele tiden er innovative og finder på masser af nye ting til deres CoD spil. Multiplayer bliver genopbygget, storyline med forskellige valg, dedikerede server til PC folket, Strike force missioner (RTS, sandbox elementer) zombies kampagne og en hel ny lokation for SP. Jeg stoler på at 3ARC igen viser at de leverer de bedste cod spil

Du har helt ret, vi må håbe det giver et lille ekstra pust i COD serien :) har også altid bedst kunne lide treyarch fremfor IW :)
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: Black Ops 2 Tråden

Indlægaf Simon0422 » tirs 05 feb 2013 20:23

Hey.


Er der en der kan fortælle hvordan man får youtube live stream op at køre. Skal man købe et eller andet.
Simon0422
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Black Ops 2 Tråden

Indlægaf BT-DK » ons 06 feb 2013 15:41

Er der nogen der har hørt, om det bliver muligt at købe Nuketown 2025?? Det går mig skide meget på, at jeg ikke kan spille den ene map, som jeg allerhelst vil spille..
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Re: Black Ops 2 Tråden

Indlægaf frimann80 » ons 06 feb 2013 21:51

BT-DK skrev:Er der nogen der har hørt, om det bliver muligt at købe Nuketown 2025?? Det går mig skide meget på, at jeg ikke kan spille den ene map, som jeg allerhelst vil spille..


Det bliver ikke muligt med mindre du køber ELITE, så bliver den tilgængelig i en af de første udvidelser.
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Black Ops 2 Tråden

Indlægaf tiptop » man 18 feb 2013 21:25

Mangler 2 til league play, kom frisk.
tiptop
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Black Ops 2 Tråden

Indlægaf oliman22 » fre 01 mar 2013 23:54

Nogen der er frisk på Die Rise med mic på et tidspunkt. Jeg er ligeglad med skills bare det bliver hygge. :)
Bare add mig og skriv i er fra PSL.
oliman22
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron