Forum

C.O.D Black Ops 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: C.O.D Black Ops 2

Indlægaf SmiffysCinema » ons 28 nov 2012 09:06

Seirup skrev:Jeg syntes msmc er det bedste våben, men bare du holder dig fra assault riffles og sætter laser sight på kan det ikke gå helt galt ;)


Msmc er et rigtig godt våben! :) Men jeg har lige prøvet Scar-L et par gange, og det er helt klart et af mine yndlings! :) Jeg fik 34 Kills og 1 death lige efter jeg lavede den class :)
SmiffysCinema
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: C.O.D Black Ops 2

Indlægaf RZ82 » ons 28 nov 2012 15:47

Seirup skrev:Jeg syntes msmc er det bedste våben, men bare du holder dig fra assault riffles og sætter laser sight på kan det ikke gå helt galt ;)


Mon ikke at de tweaker det lidt til hen af vejen. Jeg vil nu hellere sige det sådan at jeg synes at assault våbene som sådan ikke er dårlige,dog heller ikke helt der hvor de burde være, men smg'erne er bare ret gode, samt at de er bare de våben som passer bedst til de her ret små maps som ikke har ret mange lange sight lines som er gode for assault og sniper våben, som bo 2 har i år, Bo 1 havde jo lidt flere medium til store maps ( I CoD sammenhæng) Men lidt tweaks kan det nu godt bruge, men ser hellere at hvis der skal gøres noget at de så booster assault våbene, og i det store hele lader smg'rne være, er ret træt af alt den nerfing som mange dev teams tyr til fordi nogle folk klynker lidt...
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: C.O.D Black Ops 2

Indlægaf RZ82 » ons 28 nov 2012 15:52

morfar skrev:Er jeg den eneste der oplever host migration og disconnects alt for ofte? Det ødelægger fuldstændig oplevelsen for mig.


Tror langt fra du er den eneste, jeg oplever det osse i perioder er det meget slemt. simpelt sagt, deres netcode eller hvad det er fungere meget ofte a h til, men når det så er sagt, når man så endelig får en god lobby så er spillet faktisk ret godt. Så det sku trist at sådan et dårligt net skal ødelægge det så ofte...
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: C.O.D Black Ops 2

Indlægaf SmiffysCinema » ons 28 nov 2012 18:50

RZ82 skrev:
Seirup skrev:Jeg syntes msmc er det bedste våben, men bare du holder dig fra assault riffles og sætter laser sight på kan det ikke gå helt galt ;)


Mon ikke at de tweaker det lidt til hen af vejen. Jeg vil nu hellere sige det sådan at jeg synes at assault våbene som sådan ikke er dårlige,dog heller ikke helt der hvor de burde være, men smg'erne er bare ret gode, samt at de er bare de våben som passer bedst til de her ret små maps som ikke har ret mange lange sight lines som er gode for assault og sniper våben, som bo 2 har i år, Bo 1 havde jo lidt flere medium til store maps ( I CoD sammenhæng) Men lidt tweaks kan det nu godt bruge, men ser hellere at hvis der skal gøres noget at de så booster assault våbene, og i det store hele lader smg'rne være, er ret træt af alt den nerfing som mange dev teams tyr til fordi nogle folk klynker lidt...


Jeg synes ellers det er rigtig godt balanceret :) Jeg kan i hvertfald ikke skyde langt med en smg som msmc eller mp7, i den class jeg bruger for det meste, har jeg Vk10 (Tror jeg da den hedder, det er i hvertfald en god smg) og som min secondary har jeg Ballista sniperen :)
SmiffysCinema
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: C.O.D Black Ops 2

Indlægaf Laffer » søn 13 jan 2013 18:57

Damn de servere har det godt nok ikke for godt for tiden..

Nogen der oplever problemer med lag m.v? Har Open nat og en ok hurtig linje!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: C.O.D Black Ops 2

Indlægaf Allanb » søn 13 jan 2013 22:49

Har spillet en del her i weekenden og har intet oplevet. Har spillet mest free for all og mosh pit league.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: C.O.D Black Ops 2

Indlægaf BT-DK » man 14 jan 2013 16:15

Nogen der er friske på at game noget?? Bare add :D
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Re: C.O.D Black Ops 2

Indlægaf morfar » lør 26 jan 2013 20:18

Er jeg den eneste som får "connection to the host lost" konstant og hele tiden?

Er satme glad for at jeg er lvl47 og snart færdig med det møgspil. Har aldrig oplevet en onlinedel på et spil der kører så ringe!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: C.O.D Black Ops 2

Indlægaf andeo1707 » lør 26 jan 2013 21:22

morfar skrev:Er jeg den eneste som får "connection to the host lost" konstant og hele tiden?

Er satme glad for at jeg er lvl47 og snart færdig med det møgspil. Har aldrig oplevet en onlinedel på et spil der kører så ringe!


Jeg synes forbindelsen er blevet meget bedre end den har været i starten, men jeg får også tit problemer og oplever lag. Det kører ikke optimalt, nej, men bedre, ja.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster