Forum

Hjælp til valg af spil! ny ps3 ejer :) (COD5 vs Far Cry 2)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

COD5 eller Far Cry 2?

COD5
11
52%
Far Cry 2
10
48%
 
Afgivne stemmer : 21

Hjælp til valg af spil! ny ps3 ejer :) (COD5 vs Far Cry 2)

Indlægaf Klumpfisk » søn 04 jan 2009 20:39

Jeg har lige købt min ps3 efter jeg har haft den tredje xbox som er gået i stykker...

Jeg har købt Mortorstorm:PR som det eneste spil indtil videre og kigger efter 2 spil mere.
Ville sætte meget pris hvis nogen gad at skrive deres personlige mening af hvilke 2 spil de ville foreslå der var værd at bruge penge på?

Jeg er personlig selv til FPS, Bilspil og fodboldspil men er gerne åben overfor andre genre så længe der er masser af go underholdning i :)

ps. Har kigget på Far Cry2 og Fifa09 indtil videre (Havde fifa på xbox)

mvh Klumpfisk
Senest rettet af Klumpfisk søn 04 jan 2009 22:23, rettet i alt 1 gang.
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf TuXX » søn 04 jan 2009 20:43

LittleBIGPlanet og Gran Turismo 5, alternativt Ferrari Challenge.

Evt. :-)
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Klumpfisk » søn 04 jan 2009 20:47

Hvade tænkt mig at vente på at Gran turismo 5 istedet for Prologue men kan bare ikke finde nogle release dato for det :s
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf bjaelkesex » søn 04 jan 2009 20:50

Der er ikke annonceret nogen dato. Hvis vi er heldige, så ser vi det i slutningen af i år.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Underdog dk » søn 04 jan 2009 20:55

Øh jeg har Uncharted: Drake's Fortune til at ligge i pæn stand, kunne du være interesseret i det?

Det er simpelhen spillet der skal opleves til Ps3'en... Lara Croft men med et bedre shooter element...

Sorry for off-topic..

/underdog dk
[Send en Pb]
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Martin1454 » søn 04 jan 2009 20:56

far cry, jep.... gta iv.... CoD5 hvis du skal ha et fps eller cod4.... GT5P eller burnout....
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Scoring » søn 04 jan 2009 20:57

Klumpfisk skrev:Hvade tænkt mig at vente på at Gran turismo 5 istedet for Prologue men kan bare ikke finde nogle release dato for det :s


Så kommer du til at vente længe.. Rygter kommer fra højre og venstre, nogle siger først sommern 2010..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SoulDecapitate » søn 04 jan 2009 21:13

resistance 2 , price of persia også 2 gode spil
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf toa » søn 04 jan 2009 21:13

Hmm - hvilket spil skulle man tage med på en øde ø. Hvis man altså kun måtte vælge et og kun et fra hver kategori?

FPS: Må være Call of Duty 4 eller 5, måske Bioshock hvis ikke man var til multiplayer.

Platformer: Ratchet&Clank Tools of destruction, måske Prince of Persia hvis man er lidt artsy-fartsy

Horror: Siren Blood Curse alternativt Dead Space hvis man ikke er det klassiske japanske designs af horror-spil.

Action: Grand Theft Auto 4, måske Star Wars: the force unleased hvis man ikke er gansta typen.

Kampspil: Soulcalibur IV eftersom Street Fighter II Turbo remix HD whathaveyou ikke er udkommet i europa endnu.

Rollespil: Oblivion ville være mit valg, men Fallout 3 er pt. manges darling

Strategi: Civilization revolution og måske Valyria Chronicles, hvis man er til japansk design med storøjede piger og smukke cutscenes.

Bilspil: Grid eller Dirt.
toa
Niveau 0
 
Indlæg: 47

Brugeravatar

Indlægaf Klumpfisk » søn 04 jan 2009 22:12

Mange tak for de mange svar. har lige downloaded burnout demo så tror lidt jeg ska have det sammen med enten far cry eller cod5 hehe... nogen der har prøvet at downloade burnout spillet? kan huske at når man downloadet spil på xbox hacked det tit :/
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Bab » søn 04 jan 2009 22:35

Jeg har download versionen, og den kører helt fint her. Husk at når du køber på PSN Store, så må du oftest dele det med 4 andre. Og så kan i jo deles om udgiften :wink:

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf SoulDecapitate » søn 04 jan 2009 22:36

helt klart COD 5 , farcry 2 synes jeg ikke er så fedt online , selvom det ikke er dårligt som sådan
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Klumpfisk » søn 04 jan 2009 22:43

hvordan kan man dele det?
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Bab » søn 04 jan 2009 22:44

Når du har købt det, kan 4 andre logge ind på din konto, og hente det også. Og det er helt lovligt. Det gælder næsten alle spil. Nogle spil har begrænsninger på, hvor der kun kan være en på inden for 24 timer.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf bjaelkesex » søn 04 jan 2009 22:45

Bab skrev:Jeg har download versionen, og den kører helt fint her. Husk at når du køber på PSN Store, så må du oftest dele det med 4 andre. Og så kan i jo deles om udgiften :wink:

Bab

Ikke store spil, der også er udgivet på Blu-ray (Warhawk, GT5P). De er låst til den enkelte bruger og kræver, at man er logget, hvis man vil spille.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster