Forum

Mass Effect Trilogien

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Mass Effect Trilogien

Indlægaf HEADSTAR » fre 28 feb 2014 09:13

JanR skrev:
HEADSTAR skrev:HA der er tilbud på dlc til både Mass Effect 2 & 3 , der er tale om halv pris
så alt i alt er der for 185kr. Mon ikke der er nye trofæer oven i :)


Det var satme på tide! Jeg har ventet over et år, på at DLC til ME3 kom på tilbud.
Snupper Omega og Citadel.

Mange tak for tippet!



Jeg glæder mig også som en lille dreng, jeg ved bare ikke hvordan jeg skal gribe det an
for af en eller anden grund kan jeg pludselig ikke få mine xp og powers med mig fra
ME1.

Jeg starter på level 0 i ME2 og det er helt bestemt ikke meningen og så bliver det noget svært
at komme igenmen Insanity sværhedsgraden, så det kunne godt se ud til at jeg skal
starte om igen med ME1.

Det er et helvede at der går temlig meget spille tid af 2eren før at jeg kan kontrolere
om jeg fik mine save games, xp og powers med fra ME1 og derfor går der muligvis
langn tid før jeg får spillet 3erens dlc.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Re: Mass Effect Trilogien

Indlægaf tue69 » man 03 mar 2014 10:17

http://news.softpedia.com/news/Mass-Eff ... 0125.shtml

Måske kommer trilogien til PS4 og Xbox One. Det ville da være rart at spille 1'eren igennem uden alle de elendige framedrops :D
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Mass Effect Trilogien

Indlægaf HEADSTAR » man 03 mar 2014 19:54

tue69 skrev:http://news.softpedia.com/news/Mass-Effect-Trilogy-for-PS4-and-Xbox-One-Is-Being-Discussed-Internally-at-BioWare-430125.shtml

Måske kommer trilogien til PS4 og Xbox One. Det ville da være rart at spille 1'eren igennem uden alle de elendige framedrops :D


Tro heller at jeg så at der blev rettet på soundtrack og alt hvad der har med lyd at gøre
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Re: Mass Effect Trilogien

Indlægaf Brriixx » man 03 mar 2014 23:42

Det her vil være så über fedt, hvis ikke det var for den skod slutning. Har haft stor lyst til, at spille dem alle igennem igen, men efter at jeg ved hvordan det ender, kan jeg bare ikke motivere mig selv. Øv! Ellers fedt med et par remakes. Krydser fingre for Last Of Us snart...
Brriixx
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Aalborg


Re: Mass Effect Trilogien

Indlægaf Kawwah85 » tirs 04 mar 2014 06:32

Personligt synes jeg at 2eren er det bedste. Det var det første ME spil jeg spillede, og verdenen og karakterende i spillet gjorde at jeg virkelig begyndte at tænke meget på det selv når jeg ikke spillede. Prøvede 1eren og 3eren senere, men de påvirkede mig ikke rigtigt overhovedet. Så min stemme går på Mass Effekt 2. Men der går jo rygter om at trilogien kommer til PS4.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: Mass Effect Trilogien

Indlægaf HEADSTAR » lør 08 mar 2014 10:58

Jeg er igang med Insanity sværhedsgraden i 2eren og det er faktisk ikke særlig sjovt. Noget jeg tænker er, hvorfor er 2eren langt sværere
end 3eren på samme sværhedsgrad.

Burde jeg ikke kunne tage mine xp med mig fra 1eren og hvad med mine power
ops, hvorfor fan er de ikke med.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Re: Mass Effect Trilogien

Indlægaf HEADSTAR » fre 11 apr 2014 09:40

150kr for hele serien på psn, kom nu det kan fanme ikke gøres billiger. Jeg opdagede i 2eren at Shepard kommer til at ligne en zombie hvis man spiller efter renegade, faktisk var der en lille pølle på vej ud da jeg opdagede det for shepard blev fanme uhyggelig at e på.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Re: Mass Effect Trilogien

Indlægaf tue69 » fre 11 apr 2014 10:11

Ja det er vist en no-brainer til så lille en mønt. Dejlig spilserie - jeg skal snart have min 360'er sat til, så jeg kan tage mig et renegade-run.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Mass Effect Trilogien

Indlægaf HEADSTAR » fre 11 apr 2014 14:12

tue69 skrev:Ja det er vist en no-brainer til så lille en mønt. Dejlig spilserie - jeg skal snart have min 360'er sat til, så jeg kan tage mig et renegade-run.


Det kan jo være at pengene skal bruges til Ps4eren, nu ved jeg ikke lige hvor mange gb
der er plads til på en Ps4 skive men alle spil på en skive ville jo være cool
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron