Forum

Hvad klarede du i dit spil idag:

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » man 08 jun 2020 07:06

EDIT

Fik klaret det sidste trofæ i Kakarot, så det blev til platinum her til morgen :mrgreen:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » ons 17 jun 2020 20:08

Har fået startet RDR2 op igen. Fik spillet det sidste online/multiplayer for 6 dage siden, og jeg er nu færdig med at lægge min slagplan for hvordan jeg vil tackle det sidste singleplayer.

I dag tog jeg et par story missions, og fik fundet de sidste planter jeg manglede til compendiet (20, bare dem der skal bruges til 100%). De eneste ting jeg vil finde alle af, er dyrene, da der er trofæer for det. Resten finder jeg bare nok til 100% trofæet.

Lige nu er planen at gennemføre historien, og holde øjnene åbne for missable trofæer på vejen, og derefter rydde det sidste op, som jeg ikke får taget af random trofæer, i free play efter historien..

Det bliver godt nok et grind, men et skridt af gangen, så skal det nok gå.

Tænker at det altid er noget jeg er færdig med online, og især level 50 online var noget jeg var bekymret for, og det der MVP trofæ, men det gik okay.

Der skal helt sikkert følges en guide, når jeg skal finde alle dyr og studere/skinne dem :D

Over et år senere, og arbejder stadig på det....

Jeg tager det hele i MEGET små bidder. I dag lavede jeg nogle challenges (gambling og horseman), og igår lavede jeg dreamcatchers. Det kommer til at tage flere år det her platinum, jesus.... Men slow and steady..
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » søn 29 aug 2021 04:35

Maethiel skrev:Har fået startet RDR2 op igen. Fik spillet det sidste online/multiplayer for 6 dage siden, og jeg er nu færdig med at lægge min slagplan for hvordan jeg vil tackle det sidste singleplayer.

I dag tog jeg et par story missions, og fik fundet de sidste planter jeg manglede til compendiet (20, bare dem der skal bruges til 100%). De eneste ting jeg vil finde alle af, er dyrene, da der er trofæer for det. Resten finder jeg bare nok til 100% trofæet.

Lige nu er planen at gennemføre historien, og holde øjnene åbne for missable trofæer på vejen, og derefter rydde det sidste op, som jeg ikke får taget af random trofæer, i free play efter historien..

Det bliver godt nok et grind, men et skridt af gangen, så skal det nok gå.

Tænker at det altid er noget jeg er færdig med online, og især level 50 online var noget jeg var bekymret for, og det der MVP trofæ, men det gik okay.

Der skal helt sikkert følges en guide, når jeg skal finde alle dyr og studere/skinne dem :D




Over et år senere, og arbejder stadig på det....

Jeg tager det hele i MEGET små bidder. I dag lavede jeg nogle challenges (gambling og horseman), og igår lavede jeg dreamcatchers. Det kommer til at tage flere år det her platinum, jesus.... Men slow and steady..
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Erroneus » søn 29 aug 2021 10:20

Jeg satser på de snart får lavet en PS5 udgave af det spil, så skal jeg tilbage og fixe platin i det :)

Fik fixet manglende trophies for begge Control DLC's, samt lidt skjulte side missioner. Næste spil bliver Returnal, som jeg kort startede på og fandt virkelig godt, men blev forstyrret af andre ting.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Cena » søn 29 aug 2021 23:57

Jeg er i fuld gang med Ghost of Tsushima. Jeg klarer lidt af det hele mens jeg spiller story så jeg ikke har 20 timers grind når den er færdig. Mega fedt spil. Mega flot og fantastisk lyd i 3D pulse headset.

Er også semi i gang med Returnal. Mega fedt spil. Men er også forstyrret af andet. Spillet er så svært at jeg ikke kan spille andet ved siden af. Så det har også måtte vente lidt hos mig.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » man 30 aug 2021 06:21

Red Dead 2, fik lavet nogle gambling og horseman challenges, studeret nogle dyr og fundet nogle planter. Alt i alt en god dag. spillede ca 2-3 timer.

Er efterhånden ved at være der hvor jeg kan se planen, men ja, det er bare STORT det spil. De der små bidder, virker næsten som man ingen vegne kommer. Må bare tage mig god tid :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf morfar » tirs 31 aug 2021 09:35

Maethiel skrev:Red Dead 2, fik lavet nogle gambling og horseman challenges, studeret nogle dyr og fundet nogle planter. Alt i alt en god dag. spillede ca 2-3 timer.

Er efterhånden ved at være der hvor jeg kan se planen, men ja, det er bare STORT det spil. De der små bidder, virker næsten som man ingen vegne kommer. Må bare tage mig god tid :D


Vent til du skal igang med at lave guldmedaljer i singleplayer. Det er der jeg er gået i stå…. Mangler kun det trofæ og lvl50 online
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Rena » tirs 31 aug 2021 09:48

Fik opgraderet Liyue Statue of the Seven til max og klaret Pillar of Peace.
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » tirs 31 aug 2021 13:03

morfar skrev:
Maethiel skrev:Red Dead 2, fik lavet nogle gambling og horseman challenges, studeret nogle dyr og fundet nogle planter. Alt i alt en god dag. spillede ca 2-3 timer.

Er efterhånden ved at være der hvor jeg kan se planen, men ja, det er bare STORT det spil. De der små bidder, virker næsten som man ingen vegne kommer. Må bare tage mig god tid :D


Vent til du skal igang med at lave guldmedaljer i singleplayer. Det er der jeg er gået i stå…. Mangler kun det trofæ og lvl50 online


Guldmedaljerne har jeg valgt totalt at ignorere. Har bare lukket øjnene. Det er et problem til en anden dag (eller et andet årti :lol: ) ...

Jeg har heldigvis al online klaret, så det er da en lille sejr :D så nu er det bare griiiiiind og grind de næste par år :roll:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Cena » tors 02 sep 2021 09:27

Fik gennemført Iki Island. Virkelig fed DLC. Lidt nye funktioner og spænde historie synes jeg. Giver et lidt andet perspektiv på det hele. Jeg er glad for jeg også fik den del med :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf BingoDK » fre 03 sep 2021 10:16

Cena skrev:Fik gennemført Iki Island. Virkelig fed DLC. Lidt nye funktioner og spænde historie synes jeg. Giver et lidt andet perspektiv på det hele. Jeg er glad for jeg også fik den del med :)

I told you so ;)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606

+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Cena » man 06 sep 2021 19:55

Fik gennemført Control i dag - og fik også gennemført AWE DLC. Historien i det spil giver flere spørgsmål end svar. Men det er stadig fedt! :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Cena » fre 10 sep 2021 16:00

Jeg klarede bossen i Biome 2 i Returnal! Og nåede næsten frem til bossen i Biome 3 på et virkelig lorte run. Spillet bliver lidt nemmere når man tager en session på nogle timer i træk - for så er man inde i rytmen. Men for fanden det er træls at forberede et boss run på 45+ min for at blive smadret på 15 sek i et lorte rum hvor døren låser og fjenderne bare er for overvældende!!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf morfar » tirs 14 sep 2021 12:01

100% i Horizon Zero Dawn.

Enkelte steder gav lange løg i ultra hard playthrough på new game +
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf armorking » tirs 14 sep 2021 20:49

Jeg er stor yakuza fan :D har gennemført spillet og nu er jeg i gang med Judgement , som er langt bedre end den sidste yakuza spil
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron