Forum

Hvad klarede du i dit spil idag:

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Scoring » tors 12 feb 2009 01:03

Øv..

Men det trofæ kan man da ikk få hvis moden hedder "impossible"? :lol:

Ej, puh.. hvor lang tid brugte du på det? ca..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Panacea73 » tors 12 feb 2009 01:17

Scoring skrev:Øv..

Men det trofæ kan man da ikk få hvis moden hedder "impossible"? :lol:

Ej, puh.. hvor lang tid brugte du på det? ca..


Hehe ;-)

Svært at sige, men skyder på omkring 25 timer.
Spillet er tiden og pengene værd, men alligevel rart at have det overstået så man kan begynde på et nyt "eventyr" :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Scoring » tors 12 feb 2009 01:19

Rigtigt nok.. Når man har brugt længere tid på at få platin, så føltes det også meget federe at endelig få det.. :D
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » søn 15 feb 2009 17:31

fik ENDELIG løst en glitch i dead space i chapter 12 (der hvor man skal flytte den der mark ting). der er et sted hvor man skal køre den igennem før man kommer "ud", der kunne den ikke køre over skinderne.. efter 2 dage hvor man havde søgt på nettet, tjekke youtube, kontaktet EA.. fandt jeg endlig en løsning. det var en bedre fornemmelse end 10 platin trofæer!. så nu kan man tage den der impossible mode :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf MarkAall » søn 15 feb 2009 19:10

hehe fik endelig taget mig sammen til at købe flower :p og har så klaret første bane. rigtig flot spil må jeg sige :)
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Indlægaf Panacea73 » søn 15 feb 2009 21:45

Rytteren skrev:fik ENDELIG løst en glitch i dead space i chapter 12 (der hvor man skal flytte den der mark ting). der er et sted hvor man skal køre den igennem før man kommer "ud", der kunne den ikke køre over skinderne.. efter 2 dage hvor man havde søgt på nettet, tjekke youtube, kontaktet EA.. fandt jeg endlig en løsning. det var en bedre fornemmelse end 10 platin trofæer!. så nu kan man tage den der impossible mode :)


Har jeg ikke oplevet :shock:
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Rytteren » man 16 feb 2009 09:12

nej fandt også kun et skide forum, hvor folk havde oplevet det. (det sker oftes på 360'eren.. hvilket jo er klart.. lorte maskine) men EA havde så lovet at komme med en patch... hvilket aldrig er kommet. hvis man så kom ud for denne crack, så skal man være brand heldig for at løse den.. det var jeg så.. efter 2 dage (kunne lige så godt havde startet et nyt spil)

Og du skal da være glad for du ikke selv oplevede dette mirror edge ligende frustrationsmoment
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » man 16 feb 2009 13:43

fik lige et par pokaler online i 3 on 3. Ellers er pusten sku gået lidt af ballonen medhensyn til trofæer. har sku mistet lysten og spiller faktisk bare spillende igennem en gang nu.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Allanb » man 16 feb 2009 18:41

Fik lige body snatched Don Conllio. Og skudt et par "analpropes" afsted i destroy all humans..
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Gamemakerman » ons 18 feb 2009 01:52

Kom op på 99% completion i Burnout Paradise.

Men hvorfor er 20x Burnout så svært #-o
Gamemakerman
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf tigerdyret » ons 18 feb 2009 03:37

Fik gennemført COD:WAW på hardened.. Kan ikke helt finde ud af om jeg magter at spille det igennem på veteran - Det' satme svært :?
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Abcent » ons 18 feb 2009 09:00

tigerdyret skrev:Fik gennemført COD:WAW på hardened.. Kan ikke helt finde ud af om jeg magter at spille det igennem på veteran - Det' satme svært :?


Ja, jeg har forsøgt mig, og det er sgu ikke sådan lige til.
Især Vendetta missionen, hvor du skal ramme ham den tyske sniper 3 gange, uden selv at blive skudt, er vold svær.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf SoulDecapitate » ons 18 feb 2009 13:37

Jeg synes også det er svært på veteran, har slet ikke lang lunte nok til sådan noget.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » ons 18 feb 2009 18:24

Jeg er halvvejs på veteran men gik lidt kold så holder en pause...

- Fik gennemført Resistance 2 idag :D
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Ponduus » ons 18 feb 2009 20:38

Blev færdig med disc 1 i FFIX! Smider den næste disc i ps3'en i aften, engang :D
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron