Forum

Hvad klarede du i dit spil idag:

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Proxzyn » søn 30 nov 2014 03:11

Brætspil er åbenbart ikke velkommen, men brok er. Hvor køber jeg det spil henne? :-k
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf D_Hofgaard » søn 30 nov 2014 09:11

Capperdude skrev:Er Hofgaard MOD? :)

Hvis ikke, så synes jeg godt nok din tone og din måde at behandle Senzai på er latterlig. (ja faktisk også selvom du er MOD).

Hvem skader han? Scroll dog forbi hvis du ikke interesserer dig for det.

Og hvis du er MOD, så kunne du jo passende kalde emnet "Hvad klarede du i dit alt andet end brætspil spil i dag", nu du er så glad for at bestemme hvad folk må skrive. Så gør det mere specifikt, så du kan få tingene som du vil have dem.

Hvad er det for en måde at behandle folk på? Gør det ondt på dig at scrolle forbi hans indlæg?......

Nej jeg er ikke mod og nej det skader ikke nogen at scrolle ned forbi. Men derfor burde emnet stadig have sin egen tråd.

Jeg sætter stille og roligt spørgsmålstegn ved hans indlæg, og så tager han det personligt og begynder på hele bølgen med at det er fordi vi ikke kan lide hans spil. Igen. Og nej, jeg bestemmer ikke hvad folk må skrive og ikke må skrive. Der gør trådstarters emne og i dette tilfælde de næsten 30 siders indlæg om hvad folk har klaret i deres computerspil.

On Topic: Gennemførte Far Cry 4 i nat til Amitas fordel
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Rytteren » søn 30 nov 2014 09:20

kan umiddelbart ikke se problemet i de indlæg. springer jo bare over, da jeg ikke syntes de er relevante for mig. og da de ikke kommer 2-3 gange på en dag, så kan jeg nemt følge med i hvad andre laver.

men kan så heller ikke se hvorfor Senzai ikke bare opretter en "brætspilstråd" så alle er glade?

men så længe det ikke er lige så tosset som folk der spammer forumet med samme indlæg. f.eks om opnåede platin i både denne tråd, platin/100tråden og hvilke trofæer har du tjent i dag tråden. se det er træls
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf morfar » søn 30 nov 2014 09:45

Jeg syntes også indlæggene om brætspil er irriterende, men jeg scroller bare i et par minutter så jeg er forbi dem.

Syntes nu også en brætspilstråd ville være perfekt til formålet, når nu der er så mange indlæg fra spilleren om emnet.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Xainz » søn 30 nov 2014 11:44

Jeg fik klaret storyline i AC:BF. fedt spil, men nu har jeg leget sørøver nok for denne gang :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Jb » søn 30 nov 2014 12:29

Jeg gennemførte story i Jojo's bizarre adventure all star battle :-) en fighter med en god historie som giver mig lyst til at købe persona 4 arena ultimatix. Skal dog lige igennem aquapazza først ihvertfald
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Capperdude » søn 30 nov 2014 19:56

Det komiske er at der nu er en halv side+ fuld af diskussion, omkring at Senzai's indlæg er off topic. For diskussionen er jo SLET ikke off topic :D
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » søn 30 nov 2014 19:58

D_Hofgaard skrev:Jeg har intet imod brætspil, kortspil eller noget som helst andet. Det står for din regning at ligge det i munden på mig.

Og lad nu være med at spille dum. Du ved jo udemærket godt hvad der menes. Fordi ordet spil kan dække over mange forskellige ting, gør det ikke tingene relevante i denne tråd. Går du også ind på bold.dk i tråden "fortæl om din sidste kamp" og skriver en lang smøre om dig og din kammerats Tekken kamp?

Du må hjertens gerne skrive lige så meget du vil om brætspil eller andet, men gør det dog i en dertil passende tråd. Tak og god weekend


Jeg bliver provokeret af, at du påstår, at jeg spiller dum. Det eksempel du kommer med har intet at gøre med det, jeg gør her.

Som jeg skrev til dig lige før i tråden, så findes Magic, Summoner Wars, Sentinels og så videre også i digitale computer-spils-udgaver, der er magen til den fysiske version. Samme regler, samme kort, samme fucking spil. Den eneste forskel er at udvidelserne til den digitale udgave udkommer senere end til den fysiske. Ellers er det samme fucking spil.

Om jeg klikker på det kort jeg vil angribe med musemarkerøren eller om jeg peger med min finger på kortet og siger; Jeg prøver at skyde Kaptajn Spidsøre er vel det samme? Samme kort, samme regler, samme fucking spil. Uanset om det er på skærmen eller på spisebordet er det stadig samme spil. De spil-indlæg jeg har skrevet kunne ligeså godt være beskrivelser af online-sessions.

Havde mine indlæg været okay, hvis jeg havde startet dem med; Jeg tændte min bærbare for at spille noget [indsæt spil] ?

Du har tydeligvis ingen interesse i kort- og brætdelen af gaming spektret - og det er fair. At du mener, at jeg skal forvises til min egen tråd fordi, at vi ikke spiller de samme spil og du derfor ikke kan unde mig at skrive en spil-rapport i tråden om ugen, synes jeg tilgengæld er plat.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Rytteren » søn 30 nov 2014 20:30

Da Senzai skrev:At du mener, at jeg skal forvises til min egen tråd fordi, at vi ikke spiller de samme spil og du derfor ikke kan unde mig at skrive en spil-rapport i tråden om ugen, synes jeg tilgengæld er plat.


men når alt kommer til alt. er det så ikke ligegyldigt for DIG, om du skriver i denne tråd, eller en tråd der hedder "brætspil/whatever"?
du for skrevet det du vil, ingen bliver "irriteret" over dit indlæg. og dem dem der har lyst, kan også nemt finde disse indlæg.
for mig at se er det win-win for alle? medmindre man bare skal være sur og låst fast på "jeg må, derfor skal jeg"?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Sethos » søn 30 nov 2014 20:41

Glæder mig til juleaften, så folk kan rapportere tilbage hvordan deres pakkespil med familien gik.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Capperdude » søn 30 nov 2014 20:42

Sethos skrev:Glæder mig til juleaften, så folk kan rapportere tilbage hvordan deres pakkespil med familien gik.


Glæder mig til den dag du skriver et indlæg, som ikke udelukkende er en provokation :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf morfar » søn 30 nov 2014 20:43

Sethos skrev:Glæder mig til juleaften, så folk kan rapportere tilbage hvordan deres pakkespil med familien gik.


Normalt læser jeg ikke dine indlæg, men den der var fanme go :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Blauwy » søn 30 nov 2014 23:38

Sethos skrev:Glæder mig til juleaften, så folk kan rapportere tilbage hvordan deres pakkespil med familien gik.


Nu jeg ved det, så har jeg ansat en sekretær til at skrive referat til når jeg spiller (og vinder...stort) med familien, så du har bare at glæde dig.

Det bliver 5 indlæg langt og jeg nævner navne på samtlige medspillere fordi i kender jo alle sammen til hvordan Karen og Poul-erik snyder i disse spil.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Capperdude » søn 30 nov 2014 23:43

Jeg elsker bare at digitale spil åbenbart er mere "rigtige" end bræt og kortspil.

I princippet kan man jo sige det samme om jeres digitale spil, som i siger om Senzais ikke digitale. Hvad rager det mig hvad i har lavet i jeres spil?

Det er ikke Senzais indlæg der fejler noget, det er jeres tankegang.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Sethos » søn 30 nov 2014 23:53

Capperdude skrev: Hvad rager det mig hvad i har lavet i jeres spil?


Hvad laver du så i denne tråd?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster

cron