MrDe3is skrev:Havde en save game i Dead Space 2 med 25+ gennemførelser, som jeg kom til at gennemføre oveni her for et par uger siden.
I dag gennemførte jeg så det for 9. gang på en ny save game, og startede op på 10. gang:-p
Maethiel skrev:Så er man altså vild med et spil, når man gennemfører det 9 gange![]()
![]()
Bevares, jeg er ved at gennemføre GTA 5 for 2. eller 3. gang, meeen, derfra og så op til 9 gangeShit...
Må man spørge hvad der fanger dig så meget ved lige netop Dead space 2?
MrDe3is skrev:Hvis der er nogen af jeg her, der læser dette og har et spil i tænker kunne være lige så fedt for mig at prøve. Så sig endelig til. Det skal være til Xbox One, eller som det mindste 360 som One bagud kompatibel med. I know, I know, dette er en PS side. Men ved også at der er mange her som kommer fra Xboxlife fordi der er mere gang i siden her... tænker ligeledes at der nok er nogle stykker af jeg PS players som også har en Xbox
Maethiel skrev:MrDeis:
Det er tydeligt at du er helt vild med Deadspace![]()
Fedt du har det på den måde! Jeg er selv alt for utålmodig til at spille de samme spil igen og igen, når jeg først har oplevet det.
Dog har jeg før været tæt på at platinumme GTA V på ps3, og er nu i gang på ps4, så på den måde kan jeg godt have det lidt på samme måde. Har også GTA V på pc (hvor jeg dog kun spillede online). Så har haft GTA V på 3 platforme
HrDanish skrev:Nu er jeg ikke den største horror mand selv og tror ikke de er helt så horrory som Dead Space men måske Prey eller Bio-Shock spillene?
Og godt nok ikke til X-Box men hvis ikke du har prøvet System Shock 1 & 2 er de nok værd at lege med for dig. De er begge til PC, nummer 1 er fra 1994 men en remake lander forhåbentlig næste år og nummer 2 udkom i 13 i en forbedret udgave, men der er også en endnu bedre udgave på vej. Og så er der faktisk også en 3'er under udvikling til pc, som muligvis også vil komme til PS og XBox. Hvis ikke du har prøvet dem så tror jeg de vil være et billig kig værd.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster