Forum

Hvad klarede du i dit spil idag:

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » lør 22 nov 2014 02:18

Dennis, Matias og Jeg var samlet til en omgang kort. Jeg er for træt til at være Rainman, så I får ikke alle detaljerne. VI lagde ud med en gang Smash Up.

Det var lang tid siden, jeg sidst har spillet det, så det var rart at få på bordet!

I spil et var Dennis Ninja-Vampyrer, jeg spillede Pirat-Gale Videnskabsmæd, og Matias havde Øh.... spillene flyder lidt sammen.

I spil 1 startede vi med den base, der lyder, at når der spilles en Minion på basen, må man finde en minion i sit deck med samme navn. Jeg fik så hurtigt 4 af ham pirat-tossen på bordet, der må sejle over til en ny base, når den base, man er på bliver scoret. Herefter sejlede jeg bare rundt på bordet og hev sejren i land.

I spil to havde jeg Bjørne Kavaleriet - Miskatonic University, Dennis forsøgte sig med Elder Things - Pirater og Matias havde Nørder - og øhhh...Spioner?

Anyway! Det kørte supergodt med Bjørnene, der skubbede folk rundt på banen. Dennis forsøgte sig med samme pirat-trick, som jeg brugte før, men det trick havde vi jo lige set, så vi vidste godt, at vi skulle nakke alle pirat-tosserne. Dennis skiftede så hurtigt plan og fik tvangsfodret både Matias og Jeg med Madness! Jeg sad i forvejen og var super-grådig og trak Madness som en galning med mine Universitets fyre for at lave awesome plays. På trods af, at jeg fik spillet flere psykologer under spillet, så endte jeg med 6-7 madness kort i decket, og Matias med lidt færre. Dennis vandt.

Efter et brutalt spil 2 var det tid for Dennis at tage hjem.

Jeg havde tilfældigvis Space Hulk: Death Angel med i lommen, så det tog Matias og jeg to hurtige spil med.

Death Angel er og bliver Comedy-Gold! Jeg bliver aldrig nogensinde træt af at sige: "Du skal slå over 8 med denne 6-sidet terning..." *Terningen Rulles*, og så inden terningen når at stoppe, er der en, der udbryder (som regel mig);" DET VAR SYND!, NU ER DU DØD!"

Vi tabte selvfølgelig begge spil.

Efter to demoraliserende nederlag prøvede Matias og jeg så en gang 2 spillers Smash Up.

I spil et var jeg Vampyr - Spøgelser, mens Matias havde Zombie Elder Things

Spøgelserne går ud på, at jeg konstant skal have færre end 2 kort på hånden. Det er lidt svært, når man trækker to i turen og samtidigt bliver fodret med Madness kort. I Den ene tur lykkedes det Matias at sende 4 Madness kort i min retning, så jeg pludseligt sad med 14 kort på hånden! Meget godt klaret i et spil, hvor maximum hand-size er 10. Det var langt ned til de under 2 kort, og jeg fik god gammeldags røvfuld.

I spil to trak jeg Robotter og Pirater. Mathias havde Nørder og Super Spioner. Jeg var så heldig, at vi fik en base, hvor jeg får 1 point for hver Robot øhhh, jeg mener minion, der er på den.

På trods af yderst hæderlige forsøg på at stoppe horden af robotter fik jeg brækket så mange minions udover bordet, at det var umuligt at følge med. Jeg fik 11 point for den ene base, som jeg havde 11 robotter på. - og det var på trods af et snedigt trick af Matias tidligere, hvor han havde spillet Felicia Day for at sende samtlige af mine minions over på en base, hvor første og anden pladsen scorer lige mange point.

Jeg synes Smash Up med to faktisk er okay. Det spiller selvfølgelig stadig bedst med tre. Jeg synes godt, at når man kun er 2 spillere i Smash Up, så kan det ofte være svært for den ene spiller at lave comeback. Det gør, at man tit - men ikke hvergang - i to spiller Smash Up kan se ca. 2/3 dele inde i kampen, hvem der løber med sejren.

Det var tiltrængt med lidt kortspil. :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » søn 23 nov 2014 00:52

Jeg var inde og spille Magic-kort i dag og havde taget mit Land-destruction / Ramp hybrid med.

I første runde møder jeg et Affinity deck. Det er mit værste match-up. Min eneste plan mod det deck er at spille en god Creeping Corrosion efter sideboard. Den kunne jeg aldrig trække. Efter ca. 10 minutters spilletid har jeg tabt 0-2.

Vi er et ulige antal spillere, så i runde to skal jeg sidde over og vinder automatisk. ZzzZzz

I tredje runde møder jeg en UWR kontrol spiller. Jeg smadrer hans lande og vinder 2-0.

I fjerde runder møder jeg en Mono-U Tron spiller. I første spil bliver jeg ved med at ødelægge hans Urza-lande, så han når aldrig at bygge sin Tron inden, jeg når at sticke en Frost Titan, der banker ham. I spil 2 bliver han ved med at Remande mine land-destruction spells, hvilket køber han tid nok til at samle sin Tron. Han spiller så Mindeslaver og laver sin uendelighedskombo, og jeg taber. I spil tre kører jeg ham bare over med mit landdestruction og store monstre. Jeg vinder 2-1

Femte runde skal jeg spille mod GWB Melira Pod. Jeg får altid ticks, når jeg spiller mod det deck. Jeg vinder spil et. Han laver Melira kombo i spil to, så jeg taber. I spil tre lykkedes det mig at ødelægge hans Birthing Pod og følge op med en god Black Sun´s Zenith inden han finder sin Melira, og jeg vinder 2-1

Sjette og sidste runde skal jeg spille mod UR Delver. Jeg taber første eller andet spil. De to andre spil, der får jeg spillets tonsvis af kæmpe-monstre og hiver en sejr hjem. 2-1

Alt i alt gik jeg 5-1 og sluttede som nummer 2 ud af 17 spillere. Ganske hæderligt med et deck, jeg selv har lavet i et meta fyldt med internet-decks.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Jb » søn 23 nov 2014 13:30

Story part 2 I Jojo bizarre adventure all star battle. Det et så over the top at det er awsome. Ligesom fist of the North star 2 :-D
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » lør 29 nov 2014 13:09

Jeg havde slæbt Summoner Wars med ned til min mor i går aftes. Jeg ringede til min fætter, der bor lige ved siden af for at høre om han var game og det var han selvfølgelig.

I spil 1 spillede jeg Fricks Hule Gobliner (elsker det deck. Det er så bonkers!) mod Matias, der havde Prinsen og hans Føniks Elvere. Jeg tonsede frem med min hær af gobliner, men inden længe begyndte tingene at falde fra hinanden. Matias skød over hovedet på mine Runts (der ikke blokerer ranged attacks) og ramte min Summoner. Han undgik også hele spillet at ramme en eneste Oaf, der jo bliver Bloodlustet, så snart de har fået 2 Wound-Markers. Jeg blev godt og gammeldags outplayed og tabte spillet.

I spil 2 valgte jeg Mountain Vargath mod Føniks Elverne. Gedernes råstyrke viste sig at være for meget for elverne og deres små arme, så jeg vandt.

I spil 3 spillede jeg mine favoriter, Torgans Tundra Orker mod Føniks Elvere. Jeg husker ikke lige, hvad der gik galt, men jeg tabte ret hurtigt.

Spil 4 prøvede vi igen med de kold-blodet Orker. Denne gang valgte Matias at spille The Filth. Jeg marcherede frem med Torgan for at lave et par gode ismure. Jeg blev nok en smuuule overmodig (umuligt! :P) og lige pludseligt begyndte Orken ved siden af mig at muterer sig om til en stor klam mutant og slå på mig. Den kamp tabte jeg også.

Jeg skiftede til Nikuya Na´s Jungle Elvere elvere for at tage kampen op mod de beskidte Filths. Jeg elsker at spille med Nikuya. Alle event kortene i hans deck er kort, der enten gør ham selv eller sine Common´s stærkere. Han ER fucking Superman. Det er så fedt at Marchere op med Nikuya på modstanderens bane halvdel, og bruge ham til straight up til at tæve modstanderens Summoner - og det var, hvad jeg gjorde. Jeg vandt.

Spil 6 skiftede jeg til Vanguard (first summoner). De er lidt svære at vinde med, men jeg synes, at de er fede nok. Matias var igen Filthy Mutants. Det var et lidt akavet spil set fra mit bord. I min starthånd har jeg trukket 4 Stalwart Archers. Man starter med en af dem på bordet, og der er i alt kun 5 i decket på trods af, at det er et kort, der bliver stærkere, når de står ved siden af hinanden.

Jeg tænker fedt! Så er det nu, at jeg bygger min 5-archers dødsmaskine! Jeg skulle bare lige skyde en enkelt mutant, så jeg kunne få råd til at spille den første Archer og begynde at rulle snebolden. Problemet var bare, at jeg missede med terningerne i de to første forsøg. Det vil sige, at jeg havde tre ture, hvor jeg ikke summonede noget. Det er så nok min største svaghed i Summoner Wars, at jeg hurtigt bliver lidt for meget "one-track mind" fordi, at jeg gerne vil lave awesome plays.

Det jeg burde havde gjort var, da missede mit andet terninge kast (og derved stadig ikke havde råd til min første Archer) var at droppe Archer-planen, bruge dem til at builde-magic istedet og så vinde på at spille nogle stærke champions. Det havde jeg ikke nok disciplin til og Matias spillede en god possesed wall. Jeg var nødt til at discarde Archerne fra min hånd. Så jeg fik ikke noget ud af bueskytterne og tabte.

Sidste spil var Vlox Cloaks mod Mutanter. Jeg elsker Vlox deck, men det deck er godt nok meget arbejde for en lav belønning. Hele det spil var en lang dårlig beslutning fra min side af, og jeg tabte fair and square. Igen.

I alt i alt en 5-2 sejr til Matias.

Det var godt at få spillet lidt Summoner Wars, og det er en fornøjelse at spille bræt med folk, der aldrig går hjem :P.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf morfar » lør 29 nov 2014 13:55

Lavede mit længste headshot i BF4 igår. Lige over 1 km (-:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » lør 29 nov 2014 14:37

Det var langt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Sv: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Morten Rask » lør 29 nov 2014 14:45

morfar skrev:Lavede mit længste headshot i BF4 igår. Lige over 1 km (-:

Lidt vej til min rekord endnu, den ligger på 1.6 kilometer. ;-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf D_Hofgaard » lør 29 nov 2014 15:22

Da Senzai skrev:Jeg havde slæbt Summoner Wars med ned til min mor i går aftes. Jeg ringede til min fætter, der bor lige ved siden af for at høre om han var game og det var han selvfølgelig.

I spil 1 spillede jeg Fricks Hule Gobliner (elsker det deck. Det er så bonkers!) mod Matias, der havde Prinsen og hans Føniks Elvere. Jeg tonsede frem med min hær af gobliner, men inden længe begyndte tingene at falde fra hinanden. Matias skød over hovedet på mine Runts (der ikke blokerer ranged attacks) og ramte min Summoner. Han undgik også hele spillet at ramme en eneste Oaf, der jo bliver Bloodlustet, så snart de har fået 2 Wound-Markers. Jeg blev godt og gammeldags outplayed og tabte spillet.

I spil 2 valgte jeg Mountain Vargath mod Føniks Elverne. Gedernes råstyrke viste sig at være for meget for elverne og deres små arme, så jeg vandt.

I spil 3 spillede jeg mine favoriter, Torgans Tundra Orker mod Føniks Elvere. Jeg husker ikke lige, hvad der gik galt, men jeg tabte ret hurtigt.

Spil 4 prøvede vi igen med de kold-blodet Orker. Denne gang valgte Matias at spille The Filth. Jeg marcherede frem med Torgan for at lave et par gode ismure. Jeg blev nok en smuuule overmodig (umuligt! :P) og lige pludseligt begyndte Orken ved siden af mig at muterer sig om til en stor klam mutant og slå på mig. Den kamp tabte jeg også.

Jeg skiftede til Nikuya Na´s Jungle Elvere elvere for at tage kampen op mod de beskidte Filths. Jeg elsker at spille med Nikuya. Alle event kortene i hans deck er kort, der enten gør ham selv eller sine Common´s stærkere. Han ER fucking Superman. Det er så fedt at Marchere op med Nikuya på modstanderens bane halvdel, og bruge ham til straight up til at tæve modstanderens Summoner - og det var, hvad jeg gjorde. Jeg vandt.

Spil 6 skiftede jeg til Vanguard (first summoner). De er lidt svære at vinde med, men jeg synes, at de er fede nok. Matias var igen Filthy Mutants. Det var et lidt akavet spil set fra mit bord. I min starthånd har jeg trukket 4 Stalwart Archers. Man starter med en af dem på bordet, og der er i alt kun 5 i decket på trods af, at det er et kort, der bliver stærkere, når de står ved siden af hinanden.

Jeg tænker fedt! Så er det nu, at jeg bygger min 5-archers dødsmaskine! Jeg skulle bare lige skyde en enkelt mutant, så jeg kunne få råd til at spille den første Archer og begynde at rulle snebolden. Problemet var bare, at jeg missede med terningerne i de to første forsøg. Det vil sige, at jeg havde tre ture, hvor jeg ikke summonede noget. Det er så nok min største svaghed i Summoner Wars, at jeg hurtigt bliver lidt for meget "one-track mind" fordi, at jeg gerne vil lave awesome plays.

Det jeg burde havde gjort var, da missede mit andet terninge kast (og derved stadig ikke havde råd til min første Archer) var at droppe Archer-planen, bruge dem til at builde-magic istedet og så vinde på at spille nogle stærke champions. Det havde jeg ikke nok disciplin til og Matias spillede en god possesed wall. Jeg var nødt til at discarde Archerne fra min hånd. Så jeg fik ikke noget ud af bueskytterne og tabte.

Sidste spil var Vlox Cloaks mod Mutanter. Jeg elsker Vlox deck, men det deck er godt nok meget arbejde for en lav belønning. Hele det spil var en lang dårlig beslutning fra min side af, og jeg tabte fair and square. Igen.

I alt i alt en 5-2 sejr til Matias.

Det var godt at få spillet lidt Summoner Wars, og det er en fornøjelse at spille bræt med folk, der aldrig går hjem :P.

No offence, men indtil videre 140+ linjer om BRÆTspil bare på denne side i tråden. Hører det ikke til et andet sted?
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Xainz » lør 29 nov 2014 15:41

D_Hofgaard skrev:
Da Senzai skrev:Jeg havde slæbt Summoner Wars med ned til min mor i går aftes. Jeg ringede til min fætter, der bor lige ved siden af for at høre om han var game og det var han selvfølgelig.

I spil 1 spillede jeg Fricks Hule Gobliner (elsker det deck. Det er så bonkers!) mod Matias, der havde Prinsen og hans Føniks Elvere. Jeg tonsede frem med min hær af gobliner, men inden længe begyndte tingene at falde fra hinanden. Matias skød over hovedet på mine Runts (der ikke blokerer ranged attacks) og ramte min Summoner. Han undgik også hele spillet at ramme en eneste Oaf, der jo bliver Bloodlustet, så snart de har fået 2 Wound-Markers. Jeg blev godt og gammeldags outplayed og tabte spillet.

I spil 2 valgte jeg Mountain Vargath mod Føniks Elverne. Gedernes råstyrke viste sig at være for meget for elverne og deres små arme, så jeg vandt.

I spil 3 spillede jeg mine favoriter, Torgans Tundra Orker mod Føniks Elvere. Jeg husker ikke lige, hvad der gik galt, men jeg tabte ret hurtigt.

Spil 4 prøvede vi igen med de kold-blodet Orker. Denne gang valgte Matias at spille The Filth. Jeg marcherede frem med Torgan for at lave et par gode ismure. Jeg blev nok en smuuule overmodig (umuligt! :P) og lige pludseligt begyndte Orken ved siden af mig at muterer sig om til en stor klam mutant og slå på mig. Den kamp tabte jeg også.

Jeg skiftede til Nikuya Na´s Jungle Elvere elvere for at tage kampen op mod de beskidte Filths. Jeg elsker at spille med Nikuya. Alle event kortene i hans deck er kort, der enten gør ham selv eller sine Common´s stærkere. Han ER fucking Superman. Det er så fedt at Marchere op med Nikuya på modstanderens bane halvdel, og bruge ham til straight up til at tæve modstanderens Summoner - og det var, hvad jeg gjorde. Jeg vandt.

Spil 6 skiftede jeg til Vanguard (first summoner). De er lidt svære at vinde med, men jeg synes, at de er fede nok. Matias var igen Filthy Mutants. Det var et lidt akavet spil set fra mit bord. I min starthånd har jeg trukket 4 Stalwart Archers. Man starter med en af dem på bordet, og der er i alt kun 5 i decket på trods af, at det er et kort, der bliver stærkere, når de står ved siden af hinanden.

Jeg tænker fedt! Så er det nu, at jeg bygger min 5-archers dødsmaskine! Jeg skulle bare lige skyde en enkelt mutant, så jeg kunne få råd til at spille den første Archer og begynde at rulle snebolden. Problemet var bare, at jeg missede med terningerne i de to første forsøg. Det vil sige, at jeg havde tre ture, hvor jeg ikke summonede noget. Det er så nok min største svaghed i Summoner Wars, at jeg hurtigt bliver lidt for meget "one-track mind" fordi, at jeg gerne vil lave awesome plays.

Det jeg burde havde gjort var, da missede mit andet terninge kast (og derved stadig ikke havde råd til min første Archer) var at droppe Archer-planen, bruge dem til at builde-magic istedet og så vinde på at spille nogle stærke champions. Det havde jeg ikke nok disciplin til og Matias spillede en god possesed wall. Jeg var nødt til at discarde Archerne fra min hånd. Så jeg fik ikke noget ud af bueskytterne og tabte.

Sidste spil var Vlox Cloaks mod Mutanter. Jeg elsker Vlox deck, men det deck er godt nok meget arbejde for en lav belønning. Hele det spil var en lang dårlig beslutning fra min side af, og jeg tabte fair and square. Igen.

I alt i alt en 5-2 sejr til Matias.

Det var godt at få spillet lidt Summoner Wars, og det er en fornøjelse at spille bræt med folk, der aldrig går hjem :P.

No offence, men indtil videre 140+ linjer om BRÆTspil bare på denne side i tråden. Hører det ikke til et andet sted?


Enig, ville give mere mening af oprette et brætspils topic, så interesserede kunne læse med der istedet.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Jb » lør 29 nov 2014 16:07

Story mode part 7 I Jojo bizarre adventure all star battle :-) Er dog også gået igang med ragnarok odyssey Ace på Vita
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » lør 29 nov 2014 16:30

Der er gået en uge mellem det indlæg jeg skrev tidligere i dag, og det indlæg jeg skrev gangen før. For mig lyder det som om, at det er Jer, der ikke spiller nok spil, hvis jeg i det tempo har tre indlæg på en side ^_^

D_Hofgaard skrev:No offence, men indtil videre 140+ linjer om BRÆTspil.


Er det ikke fedt med 140+ linier om en spil-session? Når jeg læser om folks spiloplevelser, så vil jeg gerne vide, hvad der skete af fede ting i spillet, og hvad der ikke var så fedt. Det er i mit hoved sjovere end en one-liner. Det er jo ikke Facebook, det her ^_^

Xainz skrev:Enig, ville give mere mening af oprette et brætspils topic, så interesserede kunne læse med der istedet.


De to sidste spil, jeg har spillet og som jeg har skrevet om i mine to sidste indlæg; Magic: The Gathering og Summoner Wars findes også i Digitale udgaver. I kan bare lade som om, at det er de digitale udgaver, jeg har spillet. Det er jo samme spil. ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf D_Hofgaard » lør 29 nov 2014 17:16

Da Senzai skrev:Der er gået en uge mellem det indlæg jeg skrev tidligere i dag, og det indlæg jeg skrev gangen før. For mig lyder det som om, at det er Jer, der ikke spiller nok spil, hvis jeg i det tempo har tre indlæg på en side ^_^

D_Hofgaard skrev:No offence, men indtil videre 140+ linjer om BRÆTspil.


Er det ikke fedt med 140+ linier om en spil-session? Når jeg læser om folks spiloplevelser, så vil jeg gerne vide, hvad der skete af fede ting i spillet, og hvad der ikke var så fedt. Det er i mit hoved sjovere end en one-liner. Det er jo ikke Facebook, det her ^_^

Xainz skrev:Enig, ville give mere mening af oprette et brætspils topic, så interesserede kunne læse med der istedet.


De to sidste spil, jeg har spillet og som jeg har skrevet om i mine to sidste indlæg; Magic: The Gathering og Summoner Wars findes også i Digitale udgaver. I kan bare lade som om, at det er de digitale udgaver, jeg har spillet. Det er jo samme spil. ^_^

Du misser pointen. Hvorfor skrive om dine brætspils oplevelse med dine kammerater i denne tråd, som handler om hvad man har klaret i sit spil (pc, ps, Xbox osv)
Du ser jo heller ikke lange detaljerede kampreferater fra mine FIFA kampe med mine kammerater herinde. Er enig Xainz. Opret et topic til emnet
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » lør 29 nov 2014 18:26

D_Hofgaard skrev:Du misser pointen. Hvorfor skrive om dine brætspils oplevelse med dine kammerater i denne tråd, som handler om hvad man har klaret i sit spil (pc, ps, Xbox osv)
Du ser jo heller ikke lange detaljerede kampreferater fra mine FIFA kampe med mine kammerater herinde. Er enig Xainz. Opret et topic til emnet


Det er sjovt, at du ikke anerkender fysiske brætspil som spil på ligefod med andre spil.

Pc spil, som du selv henviser til, passer da ligeså lidt på et Playstation-board som brætspil. Enten så er tråden every spil goes eller også er det Playstation-Only. Det er da plat at diskriminere på den anden måde, at det kun er nogen spil, man må skrive om.

Selvfølgelig skal du da skrive detaljerede FIFA-referater, hvis du har lyst til det. Det er da meget mere spændende læsning end et indlæg, der kun hedder. "Jeg gennemførte en bane i spil x". Den linie siger meget lidt. Var det en sjov bane? Var den svær? Skete der noget fedt, siden du fortæller om det?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf D_Hofgaard » lør 29 nov 2014 20:04

Da Senzai skrev:
D_Hofgaard skrev:Du misser pointen. Hvorfor skrive om dine brætspils oplevelse med dine kammerater i denne tråd, som handler om hvad man har klaret i sit spil (pc, ps, Xbox osv)
Du ser jo heller ikke lange detaljerede kampreferater fra mine FIFA kampe med mine kammerater herinde. Er enig Xainz. Opret et topic til emnet


Det er sjovt, at du ikke anerkender fysiske brætspil som spil på ligefod med andre spil.

Pc spil, som du selv henviser til, passer da ligeså lidt på et Playstation-board som brætspil. Enten så er tråden every spil goes eller også er det Playstation-Only. Det er da plat at diskriminere på den anden måde, at det kun er nogen spil, man må skrive om.

Selvfølgelig skal du da skrive detaljerede FIFA-referater, hvis du har lyst til det. Det er da meget mere spændende læsning end et indlæg, der kun hedder. "Jeg gennemførte en bane i spil x". Den linie siger meget lidt. Var det en sjov bane? Var den svær? Skete der noget fedt, siden du fortæller om det?

Jeg har intet imod brætspil, kortspil eller noget som helst andet. Det står for din regning at ligge det i munden på mig.

Og lad nu være med at spille dum. Du ved jo udemærket godt hvad der menes. Fordi ordet spil kan dække over mange forskellige ting, gør det ikke tingene relevante i denne tråd. Går du også ind på bold.dk i tråden "fortæl om din sidste kamp" og skriver en lang smøre om dig og din kammerats Tekken kamp?

Du må hjertens gerne skrive lige så meget du vil om brætspil eller andet, men gør det dog i en dertil passende tråd. Tak og god weekend
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Capperdude » søn 30 nov 2014 02:15

Er Hofgaard MOD? :)

Hvis ikke, så synes jeg godt nok din tone og din måde at behandle Senzai på er latterlig. (ja faktisk også selvom du er MOD).

Hvem skader han? Scroll dog forbi hvis du ikke interesserer dig for det.

Og hvis du er MOD, så kunne du jo passende kalde emnet "Hvad klarede du i dit alt andet end brætspil spil i dag", nu du er så glad for at bestemme hvad folk må skrive. Så gør det mere specifikt, så du kan få tingene som du vil have dem.

Hvad er det for en måde at behandle folk på? Gør det ondt på dig at scrolle forbi hans indlæg?......
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron