Forum

Hvad klarede du i dit spil idag:

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf BingoDK » ons 06 okt 2021 12:50

Kom igennem historien på Deathloop og de næste dage skal de sidste trofæer støvsuges. Et forfriskende pust, som er lidt tungt i starten, men når man forstår systemet og historien er det fint underholdende.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » tors 22 dec 2022 15:12

Jeg hiver lige denne gamle tråd frem, da grindet i Gems of war er så enormt, at jeg sjældent får lov at poste i "hvilket trofæ fik du i dag". Der går uger imellem dem for tiden, pga det er så grindy :D

I dag har jeg lavet en masse Explore 12 runs, for at farme medals og guld, jeg har lavet nogle high level delves i underworld (bygger videre på mit renown), og så har jeg fået min første troop i guld niveau, via medaljer i dag :D Så mangler jeg kun 99 mere (man skal få 100 i guld for et af trofæerne).

Bare for at give en idé om hvor stort et grind det er, så skal jeg spille lige omkring 1.200 kampe for at skrabe de nødvendige medaljer sammen, og derefter 26.000 (måske lidt mindre, alt efter mit held i vault events og hvor mange gnomes jeg finder under de 1.200 explore battles).

Hver kamp tager vel ca 1 minut i gennemsnit, så omkring 450 timers grind. Jeg glæder mig usigeligt! :D

Og det er så UDEN grindet der hører til underworld renown og alle de andre daily challenges, events osv.

Så jeg har vel minimum 1000 timer til gode i dette vidunderlige spil <3
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » fre 30 dec 2022 00:48

Jeg har lavet nogle delves i The Deep Hive (Gems of war), og nærmer mig nu mit første underworld faction som er i max level :D

Så har jeg planer for et event som starter på mandag, som jeg har klargjort et team til, som gerne skulle ende ud i et trofæ efter eventet.

Jeg sparer også gems op til et event der starter næste mandag (9/1), hvor jeg forhåbentlig (om guderne vil), får et trofæ også.

Derudover har jeg grindet en masse souls og upgradet en flok troops.

Jeg har også klaret dungeons, Krinklemas event, guild event og en masse andet.

Der bliver brugt en del timer :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf HEADSTAR » man 02 jan 2023 14:05

Jeg vandt min første kamp i NHL 23 i dag

Billede
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+2

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » tors 26 jan 2023 16:10

Fik et trofæ i Gems of War, for at få 30,000 underworld renown :)

Mangler nu kun 4 trofæer.. Fatter det slet ikke.. Det har været et MEGA grind :O

Jeg mangler 40,000 & 50,000 renown (et trofæ for hver, og der grindes), 5 kingdoms i power level 15 (Der grindes) og 100 troops medalled til guld niveau (Der grindes også).

Lige nu, er det bare et spørgsmål om RNG luck og grind, før jeg får 100%. Så jeg grinder videre :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+2

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf HEADSTAR » fre 27 jan 2023 10:14

Jeg kom endelig til en boss i Control og kan med nød og næppe kante mig igennem kortet. Nu oplever jeg så at spillet bliver utrolig svært.
Bossen er rimelig svær da jeg ikke er god til Comtrol.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf klatzen » fre 27 jan 2023 12:41

Maethiel skrev:Fik et trofæ i Gems of War, for at få 30,000 underworld renown :)

Mangler nu kun 4 trofæer.. Fatter det slet ikke.. Det har været et MEGA grind :O

Jeg mangler 40,000 & 50,000 renown (et trofæ for hver, og der grindes), 5 kingdoms i power level 15 (Der grindes) og 100 troops medalled til guld niveau (Der grindes også).

Lige nu, er det bare et spørgsmål om RNG luck og grind, før jeg får 100%. Så jeg grinder videre :D


Jeg kan næsten læse mig til at det er et spil der er farligt at gå igang med hvis man er trophy hunter :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+2

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » fre 27 jan 2023 14:13

klatzen skrev:
Maethiel skrev:Fik et trofæ i Gems of War, for at få 30,000 underworld renown :)

Mangler nu kun 4 trofæer.. Fatter det slet ikke.. Det har været et MEGA grind :O

Jeg mangler 40,000 & 50,000 renown (et trofæ for hver, og der grindes), 5 kingdoms i power level 15 (Der grindes) og 100 troops medalled til guld niveau (Der grindes også).

Lige nu, er det bare et spørgsmål om RNG luck og grind, før jeg får 100%. Så jeg grinder videre :D


Jeg kan næsten læse mig til at det er et spil der er farligt at gå igang med hvis man er trophy hunter :D



Hvis du er 100% profil typen, og du ikke har omkring 1000+ timer du vil smide efter det, så skal du holde dig væk :D

Men spillet er fedt, og jeg har nydt hvert minut :)

Og det er et ret lækkert 100%, når den dag kommer :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+2

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » man 30 jan 2023 02:14

Fik mit første kingdom over power level 15 i dag, op i level 16 (i Gems of War).

Har 18 kingdoms i power level 9, og skal have 5 kingdoms i power level 15, for et trofæ. så det er lækkert :D

1 down, 4 to go. Heldigvis bliver det lettere og lettere, da jeg efterhånden har fået de fleste troops i højt level, og har fået mange pets osv, så det kræver bare noget tid og nogle souls at levelle op :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+2

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » man 06 feb 2023 10:43

Grinder stadig Gems of War :D

Den står på levelling af kingdoms og delves for at få renown op. Næste weekend (17-18-19.) er der vault event, hvor man tjener vanvittige summer af alle ressourcer, så det bliver godt at få det boost! :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf HEADSTAR » tirs 14 feb 2023 07:50

Jeg klarede at komme igennem Stray, et fint og flot spil men til en alt for høj pris. Spillet er en smule overvundet og sider på et par små fejl .
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Racermus » tirs 14 feb 2023 11:31

HEADSTAR skrev:Jeg klarede at komme igennem Stray, et fint og flot spil men til en alt for høj pris. Spillet er en smule overvundet og sider på et par små fejl .


Hvis du køber spil online, så overvej at skift dit abonoment til extra, der får man stray og mange andre spil med, til ingen penge (i min verden)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » fre 31 mar 2023 04:11

Fik grindet nogle levels i puzzle quest. Er nu i level 47, og skal i level 50 :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » fre 19 maj 2023 14:25

Jeg spiller FIFA 22 for tiden (har et godt hold, kan bedre lide gameplayet, da 23 stinker).

For første gang i mit liv, er jeg i division 1 i Rivals :D !!

Det er helt vildt! Plejer at kæmpe mig op i division 4, fordi det var målet for trofæerne før, men så kom jeg heller aldrig højere og blev altid ranket ned igen.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf HEADSTAR » man 22 maj 2023 09:44

Jeg spiller The Division 2 og får lammetæsk fordi jeg ikke er dygtig nok til at sammensætte min spiller men mon ikke jeg klare den.

Fedt spil i øvrigt.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron