Forum

Hvad klarede du i dit spil idag:

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Blauwy » søn 30 nov 2014 23:55

Sethos skrev:
Capperdude skrev: Hvad rager det mig hvad i har lavet i jeres spil?


Hvad laver du så i denne tråd?


Jeg ved ikke med dig, men jeg personligt logger ind for at se om der er nogle der har en rapport om deres seneste kongespil i baghaven.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Capperdude » søn 30 nov 2014 23:58

Sethos skrev:
Capperdude skrev: Hvad rager det mig hvad i har lavet i jeres spil?


Hvad laver du så i denne tråd?


Læser ALLE indlæg. Ikke kun de "rigtige".
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Capperdude » man 01 dec 2014 00:00

Blauwy skrev:
Sethos skrev:
Capperdude skrev: Hvad rager det mig hvad i har lavet i jeres spil?


Hvad laver du så i denne tråd?


Jeg ved ikke med dig, men jeg personligt logger ind for at se om der er nogle der har en rapport om deres seneste kongespil i baghaven.


For det er mindre interessant, end når folk fortæller om et ligegyldigt bronzetrofæ de har opnået? :) Okay så.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf tue69 » man 01 dec 2014 16:15

Jeg tabte i drukspil i weekenden... Det var lidt sølle for jeg var eneste deltager...

Derudover er jeg kommet igang med Far Cry 4 - det lover ganske godt!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tirs 16 dec 2014 17:01

Jeg og en kammerat fik spillet Plants Vs. Zombies: Garden Warfare online, og det spil er altså meget bedre end det burde være! :D

Jeg fik unlocket Power Chomper og hold kæft, han er hjernedød! :D Jeg elsker, at der bare er fuld hug på de lyn han nærmest brækker ud ad munden! - Det er slet ikke for meget! xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf runni1399 » ons 17 dec 2014 16:01

Level 50 i Garden Warfare...
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Erroneus » søn 28 dec 2014 19:33

Gennemførte Dust: An Elysian Tail. Det var gratis med PS Plus i Oktober til PS4 og hvis man ikke har fået spillet det, så burde man gør det, det er et rigtigt fint action-rpg / beat'em'up platformer. Hvis man kunne lide Child of Light, så kan man sandsynligvis også lide Dust: An Elysian Tail :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tirs 30 dec 2014 05:06

Det er frygteligt, nu har jeg og en kammerat siddet og spillet Planter mod Zombier fra klokken 22.00 til nu. Det spil er så meget bedre end det burde være :P.

Jeg har vasketid imorgen (idag) klokken 09.00. Det kommer ikke til at ske.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Xainz » tirs 30 dec 2014 10:13

Da Senzai skrev:Det er frygteligt, nu har jeg og en kammerat siddet og spillet Planter mod Zombier fra klokken 22.00 til nu. Det spil er så meget bedre end det burde være :P.

Jeg har vasketid imorgen (idag) klokken 09.00. Det kommer ikke til at ske.


Det spil var helt fantastisk, var fanget hele vejen igennem, og tiden flyver bare afsted :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf morfar » tirs 30 dec 2014 10:39

Xainz skrev:
Da Senzai skrev:Det er frygteligt, nu har jeg og en kammerat siddet og spillet Planter mod Zombier fra klokken 22.00 til nu. Det spil er så meget bedre end det burde være :P.

Jeg har vasketid imorgen (idag) klokken 09.00. Det kommer ikke til at ske.


Det spil var helt fantastisk, var fanget hele vejen igennem, og tiden flyver bare afsted :D


Jeg var også helt væk i det. Fra start til slut. Fedt spil at gå efter platin i.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf wMikkel » tirs 30 dec 2014 11:26

Jeg fik et guld skin til min HBRa3 i COD: AW. Krævede 200 kills uden attachments.
Hold nu kæft hvor er spillet begyndt at halte efter sidste opdatering ..
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tirs 30 dec 2014 15:28

Jamen, det er så fedt. På en måde så Plant Vs. Zombies: Garden Warfare bare et hyggespil, men mekanikkerne i spillet er solide nok. Og selvom det har det der halv-kiddy look, så måtte vi flere gange tage os selv i at gå op i det og sidde og råbe af skærmen, at "nu må det kraftedeme være mok", når man bliver Chomped to spawns i streg eller gang på gang bliver pløkket af de Pea-shooters, der sidder oppe på taget, og så mander man lige op for tage sig sammen og få dem nakket.

Jeg vil ikke sige, at det er på niveau med Shadowrun - for det er det ikke -, men det er fandeme lang tid siden, at jeg har spillet en god shooter med Cool-dudes, hvor man kan leve sig ind i det. Det er fandeme en fornøjelse at spille en god shooter igen.

(Defiance var også ret fedt, men det er mest fordi, at det spil er så dumt+self-serious+nuts, at det var awesome)

Er her nogen, der ved om der stadig bliver lavet indhold til PS4 udgaven af PvZ:GW?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tirs 30 dec 2014 15:31

Jeg er også meget imponeret over grafikken og detaljegraden i animationerne. Draw-distancen er også Crazy-god. Man kan jo ramme folk fra den ene ende af banen til den anden!

Haha! Det her er det første spil, jeg har spillet, som jeg føler er Next(current)-gen
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Erroneus » ons 31 dec 2014 13:40

Sjovt nok så er Plant Vs. Zombies: Garden Warfare næste spil på min liste, så det lyder godt :)
Der går rygter at der kommer indhold til alle platforme tidligt i 2015, det har de teaset.

Og så for hvad jeg har klaret. Jeg har gennemført Valiant Hearts, som er et super 2D pusle eventyrsspil der kigger pÅ WW1 og de grusomheder som folk gik igennem i bl.a. skyttegravene. Kan anbefales meget hvis man er til spil ala. The Walking Dead fra Telltale Games og interesserer sig for historien bag WW1.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf morfar » fre 02 jan 2015 11:49

Fik endelig scout helicopter ribbon i BF4. Har alle ribbons nu og 94 ud af 108 assignments klaret.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron