Forum

GTA V?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: GTA V?

Indlægaf JesperWoo » tors 19 sep 2013 17:13

Laffer skrev:Tjen penge ved at udføre sidemissioner, købe aktier osv. Synes jeg tjener ganske ok..


Ja okay:)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: GTA V?

Indlægaf Blade dk » tors 19 sep 2013 19:12

Nogen der ved hvor man skal skyde på bilen for at få benzin til at løbe ud
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: GTA V?

Indlægaf Rico » tors 19 sep 2013 19:57

Nogen der ved hvor man kan købe GTA Special Edition, hvis man stadig kan? Har spurgt i Bilka og Elgiganten men de sælger dem ikke.
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: GTA V?

Indlægaf Erroneus » tors 19 sep 2013 20:07

Den er vist eksklusiv til Gamestop her i Danmark og de tager 598 for den.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: GTA V?

Indlægaf Rico » tors 19 sep 2013 20:12

Erroneus skrev:Den er vist eksklusiv til Gamestop her i Danmark og de tager 598 for den.


Okay, tror muligvis jeg skal have den. Ved du også om det er noget der er på lager evt.? Kan man se det nogen steder?
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: GTA V?

Indlægaf Allanb » tors 19 sep 2013 20:42

coolshop sælger den også. De skal bare have næsten dobbelt så meget.
https://www.coolshop.dk/catalog/product ... al-edition
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » tors 19 sep 2013 20:45

Allanb skrev:coolshop sælger den også. De skal bare have næsten dobbelt så meget.
https://www.coolshop.dk/catalog/product ... al-edition


Coolshop er efterhånden ligeså ulækre at gøre forretning med som Gamestop :(

Hvad blev der af gode priser, tilbud, prisgaranti, levering til tiden (tænker GTA V pre orders), osv.

Coolshop er godt nok på vej ned af bakke, i en sådan fart, at de skal til at hive i nødbremsen.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf Allanb » tors 19 sep 2013 20:56

Så lige at der faktisk er pris garanti på, så man burde kunne få den til samme pris som gamestop.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: GTA V?

Indlægaf Erroneus » tors 19 sep 2013 21:20

Rico skrev:
Erroneus skrev:Den er vist eksklusiv til Gamestop her i Danmark og de tager 598 for den.


Okay, tror muligvis jeg skal have den. Ved du også om det er noget der er på lager evt.? Kan man se det nogen steder?

Kan man ikke se nogle steder, ring til din lokale Gamestop.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: GTA V?

Indlægaf AndersLP84 » tors 19 sep 2013 21:51

Capperdude skrev:
Allanb skrev:coolshop sælger den også. De skal bare have næsten dobbelt så meget.
https://www.coolshop.dk/catalog/product ... al-edition


Coolshop er efterhånden ligeså ulækre at gøre forretning med som Gamestop :(

Hvad blev der af gode priser, tilbud, prisgaranti, levering til tiden (tænker GTA V pre orders), osv.

Coolshop er godt nok på vej ned af bakke, i en sådan fart, at de skal til at hive i nødbremsen.


Rigtig træls butik. De har den værste kundeservice ever. Jeg havde bestilt GTA V CE hos dem. Lortet gik ikke igennem men fik aldrig besked så øv for mig.
Brokkede mig men de var pisse lige glade.
Brokkede mig mere på deres Facebook side. Fik ban og privat besked fra ejeren af biksen. Nu må jeg se hvad det føre til...
Billede
AndersLP84
Niveau 2
 
Indlæg: 198
By: Fredericia


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » tors 19 sep 2013 21:58

AndersLP84 - Skod. Det er da utrolig dårlig kundebehandling. Jeg må ærligt indrømme at jeg er stoppet med at handle derinde, da jeg ofte finder spillene i Blockbuster til samme pris, hvis jeg er tålmodig nok. Eller billigere som brugte :) win win, og jeg skal ikke vente på coolshop og Pest dk.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf Erroneus » tors 19 sep 2013 22:09

Jeg har ikke købt et spil hos Coolshop i årevis, de er simpelthen udkonkurreret af Elgiganten, Amazon UK, Gamestop og engelske butikker som Shopto.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: GTA V?

Indlægaf Stricker » tors 19 sep 2013 22:28

Erroneus skrev:Jeg har ikke købt et spil hos Coolshop i årevis, de er simpelthen udkonkurreret af Elgiganten, Amazon UK, Gamestop og engelske butikker som Shopto.


Og med deres engelske butik med bedre priser, så er der ingen grund til at købe derfra, for man vil udentvivl altid føle sig røv rendt, når man ser på hvad engelske kunder betaler.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » tors 19 sep 2013 22:49

Stricker skrev:
Erroneus skrev:Jeg har ikke købt et spil hos Coolshop i årevis, de er simpelthen udkonkurreret af Elgiganten, Amazon UK, Gamestop og engelske butikker som Shopto.


Og med deres engelske butik med bedre priser, så er der ingen grund til at købe derfra, for man vil udentvivl altid føle sig røv rendt, når man ser på hvad engelske kunder betaler.


Generelt tjener de også mindre, og transport i England er retarderet dyr.

Min mors kusine bor derovre, og hun siger at vi har det meget bedre her i DK. :D
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf Scoring » fre 20 sep 2013 08:45

Capperdude skrev:
Stricker skrev:
Erroneus skrev:Jeg har ikke købt et spil hos Coolshop i årevis, de er simpelthen udkonkurreret af Elgiganten, Amazon UK, Gamestop og engelske butikker som Shopto.


Og med deres engelske butik med bedre priser, så er der ingen grund til at købe derfra, for man vil udentvivl altid føle sig røv rendt, når man ser på hvad engelske kunder betaler.


Generelt tjener de også mindre, og transport i England er retarderet dyr.

Min mors kusine bor derovre, og hun siger at vi har det meget bedre her i DK. :D


De fleste engelske hjemmesider jeg handler fra har gratis levering i hele UK. Her i blandt Shopto
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron