Forum

GTA V?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: GTA V?

Indlægaf Scoring » tors 26 sep 2013 09:16

morfar skrev:Hvordan er det lige jeg går tur og leger fetch med hunden? Den står bare ved sit hundehus og skider konstant.


Mener at du skal gå over til den og holde enten L1 eller L2 nede (min styring er omvendt ift. standard).

Vær derudover opmærksom på at du ikke skal kaste bolden til hunden, nær en politistation. LSPD mener åbenbart at en bold er i våbenkategorien.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: GTA V?

Indlægaf BoellemiZ » tors 26 sep 2013 11:51

Capperdude skrev:
Seirup skrev:
Capperdude skrev:En af mine venner har ikke flere missioner på hans kort? og han har kun klaret ca halvdelen af story ifølge stats. hvad kan der være galt?


Det kan være han skal finde de 3 muskelbiler? Hvor mange missioner har han klaret?


Han har klaret ca 33-35 missioner, og den sidste mission han klarede hed "The merryweather heist" noget i den stil :)


På mobiltelefonen kan du slå missionerne fra, hvis du bare vil fjolle rundt uden at blive forstyrret af historien. Det kan være løsningen på problemet findes der?
BoellemiZ
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: GTA V?

Indlægaf morfar » tors 26 sep 2013 11:59

Scoring skrev:
morfar skrev:Hvordan er det lige jeg går tur og leger fetch med hunden? Den står bare ved sit hundehus og skider konstant.


Mener at du skal gå over til den og holde enten L1 eller L2 nede (min styring er omvendt ift. standard).

Vær derudover opmærksom på at du ikke skal kaste bolden til hunden, nær en politistation. LSPD mener åbenbart at en bold er i våbenkategorien.


Det virkede. Tak.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » tors 26 sep 2013 14:30

BoellemiZ skrev:På mobiltelefonen kan du slå missionerne fra, hvis du bare vil fjolle rundt uden at blive forstyrret af historien. Det kan være løsningen på problemet findes der?


Hvordan finder man det inde i telefonen? :)

Og tak :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf Morten Rask » tors 26 sep 2013 14:49

Capperdude skrev:
BoellemiZ skrev:På mobiltelefonen kan du slå missionerne fra, hvis du bare vil fjolle rundt uden at blive forstyrret af historien. Det kan være løsningen på problemet findes der?


Hvordan finder man det inde i telefonen? :)

Og tak :)


Nede i Settings > Profile og så skal den stå på Normal Mode.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » tors 26 sep 2013 14:50

Fedt, takker Zejfur :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf morfar » tors 26 sep 2013 20:49

Så kom jeg igennem historiedelen. Fantastisk spil.

Nogen der ved hvordan man får fat i den space part under bruen? Youtube viser en der bare flyver ind under og lander. Problemet er, at der ikke er plads.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GTA V?

Indlægaf Nygsen » fre 27 sep 2013 07:34

Hvordan træner jeg chop? Det eneste jeg kan med ham er at kaste bolden. Og tage ham med i bilen. Og hans happyness er helt i bund den stakkels hund
:-)
Nygsen
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: GTA V?

Indlægaf morfar » fre 27 sep 2013 07:41

Nygsen skrev:Hvordan træner jeg chop? Det eneste jeg kan med ham er at kaste bolden. Og tage ham med i bilen. Og hans happyness er helt i bund den stakkels hund
:-)


Jeg skød ham efter han ikke gad rende ind i en have efter bolden :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GTA V?

Indlægaf Scoring » fre 27 sep 2013 08:56

Nygsen skrev:Hvordan træner jeg chop? Det eneste jeg kan med ham er at kaste bolden. Og tage ham med i bilen. Og hans happyness er helt i bund den stakkels hund
:-)


Via ifruit applikationen :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: GTA V?

Indlægaf Rico » fre 27 sep 2013 09:03

Nogen der ved hvornår den kommer til Android?
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: GTA V?

Indlægaf Erroneus » fre 27 sep 2013 13:33

Snart .... har de saget et par uger nu. Jeg tror de vist først gerne vil have løst deres netværks performance problemer med den nuværende til IOS, før de åbner op for Android udgaven.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: GTA V?

Indlægaf DKsDEVIL » fre 27 sep 2013 14:00

er en smugle skuffet.
syntes der mangler meget i spillet før det havde været super.
hvorfor kan man ikke stjæle biler og sælge dem
hvorfor gemmer den ikke de biler man bruger tid på at tune i de der special garager
hvorfor kan man ikke sætte en bestemt radiostation til at være den man vil høre.
jeg bryder mig ikke rigtig om det der springene mellem karakter men det er da nyt.
igen udgiver man et spil der slet ikke er færdig, man bliver tudet ørene fyldte af go ind og hent app til at opdrage hunden men det er kun til skod iphone suk.
men det er bedre end GTA IV, nu må vi se hvordan online delen bliver.
er langt fra gennem spillet endnu og det haster heller ikke tror heller ikke rigtig på folk er gennem det 100% måske hoved historien men spil som dette skal man jo netop ikke bare haste igennem imo i hvert fald.
men klart de 399.- kr vær
Billede
DKsDEVIL
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: 8230 Åbyhøj


Re: GTA V?

Indlægaf Bab » fre 27 sep 2013 14:17

DKsDEVIL skrev:hvorfor kan man ikke stjæle biler og sælge dem
hvorfor gemmer den ikke de biler man bruger tid på at tune i de der special garager
hvorfor kan man ikke sætte en bestemt radiostation til at være den man vil høre.
igen udgiver man et spil der slet ikke er færdig, man bliver tudet ørene fyldte af go ind og hent app til at opdrage hunden men det er kun til skod iphone suk.


Du kan godt sælge bilerne, men det kan ikke betale sig. Jeg tror, at de giver 150 pr. styk.
Den gemmer også bilerne i garagen, hvis du selv kører den derhen. Hvis du bare smider dem på gaden, så er der en som stjæler dem. Sikkert Trevor.
Radioen irriterer mig også. Især fordi det er med i settings. Det var også sådan i GTA IV
Ifruit er ikke en del af spillet, men et tillæg til spillet. Man behøver den ikke.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: GTA V?

Indlægaf Scoring » fre 27 sep 2013 14:23

Bab. Hvor sælger man bilerne? - giver det mere, jo mere luksuriøs bilen er? 150 er ikke meget, 1000 havde været fint.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster