Forum

Killzone Shadowfall

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf DefenzZ » man 09 dec 2013 21:25

Ja der en lille smule lag idag.Fik dog alligevel lavet en 27 killstreak :-)
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Blade dk » man 09 dec 2013 22:57

Oplever ofte at folk æder en god mængde kugler og jeg selv dør ganske nemt
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Cena » tirs 10 dec 2013 00:03

Har spillet de 2 første missioner i SP. Jeg syntes ikke umiddelbart spillet er noget for mig. Men det får lige en chance mere i morgen. Hvor lang er SP?
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf michaelblicher » tirs 10 dec 2013 11:03

Blade dk skrev:Oplever ofte at folk æder en god mængde kugler og jeg selv dør ganske nemt

Nogen af dem der er support har valgt så de kan tage en del flere kugler, men mener så også de skal have shotgun så de ikke bare kan stå på lang afstand men skal helt tæt på for at kunne nakke nogen.
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf MrK-Berggren » tirs 10 dec 2013 17:30

Der vil jo altid være en smule lag i alle spil, og problemer med hit detection.indtil alle spil for bedre servere infrastruktur og vi alle for fibernet. hvilket nok ikke sker lige foreløbigt. :-(

Men hvis jeg skulle sammenligne (på nuværende tidspunkt) Killzone med BF4 i forhold til netværks/server stabilitet og hit detection stabilitet eller mangel på samme, så synes jeg nu at killzone køre MEEEGET mere stabilt end BF4 på nuværende tidspunkt. Dermed ikke sagt at andre ikke oplever det modsatte af hvad jeg gør. :wink: :(
Senest rettet af MrK-Berggren tirs 10 dec 2013 17:38, rettet i alt 2 gange.
MrK-Berggren
Niveau 1
 
Indlæg: 64
By: Odense


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf MrK-Berggren » tirs 10 dec 2013 17:32

michaelblicher skrev:
Blade dk skrev:Oplever ofte at folk æder en god mængde kugler og jeg selv dør ganske nemt

Nogen af dem der er support har valgt så de kan tage en del flere kugler, men mener så også de skal have shotgun så de ikke bare kan stå på lang afstand men skal helt tæt på for at kunne nakke nogen.



Hmm det har jeg godt nok ikke lige lagt mærke til at der er den forskel. men det kan da godt være, har ikke lige nærlæst alt info omkring de 3 classes. Men min personlige erfaring er at jeg dør lige svært/nemt om jeg er assault, support eller sniper.
MrK-Berggren
Niveau 1
 
Indlæg: 64
By: Odense


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf morfar » ons 11 dec 2013 09:35

Blade dk skrev:Oplever ofte at folk æder en god mængde kugler og jeg selv dør ganske nemt


Det oplever jeg i alle shooters.

Man kan løbe bag en fjende der ikke har set en. Når man er 3 meter fra ham, tømmer man et helt magasin i ryggen på ham. Han vender sig derefter om og dræber dig med 2 skud fra en vandpistol..... :oops: :oops: :oops:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf DefenzZ » ons 11 dec 2013 11:42

Jeg har heldigvis ikke de store problemer med lag/hitdetection.Jeg har altid flest kills,30 - 38 kills pr runde i team deathmatch.Min W/L er pt 1.80 og K/D 2.05 og stærkt stigende.Jeg spiller alene med random crappy players.

Så jeg har ikke noget at klage over i Killzone MP.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Laffer » søn 15 dec 2013 13:45

DefenzZ skrev:Jeg har heldigvis ikke de store problemer med lag/hitdetection.Jeg har altid flest kills,30 - 38 kills pr runde i team deathmatch.Min W/L er pt 1.80 og K/D 2.05 og stærkt stigende.Jeg spiller alene med random crappy players.

Så jeg har ikke noget at klage over i Killzone MP.

Jeg joinede dig i går aftes, der kørte det rigtig godt for dig, har spillet mest Warzone, men DM virker også rigtig fedt i spillet..

Prøver mig pt frem med spejder klassen, synes den er rigtig interessant og har nogle fede features!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf DefenzZ » søn 15 dec 2013 14:49

Ja så godt vi var på samme team.Havde et par gode runder,men loggede af tidligt.Hvis du er frisk så let´s team up.Jeg spiller altid assualt.

Forleden dag spillede jeg sammen med "Muffin" som er rank 2 i verden og nogle af hans venner.Alle fra US.Jeg har 130ms ping til NY,men blev nummer 4,hvilket er ok.

Min K/D gik ned på 2.01,men W/L gik op på 1.89.Du finder ikke mange med mine stats i killzone.Har mødt 4 med bedre stats udaf alle dem,som jeg har mødt.De har alle sammen været snipere.

Hvis du er glad for Recon class og jeg spiller Assualt,så mangler vi bare en Support class spiller for at danne et super team :-)
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf MrK-Berggren » man 16 dec 2013 08:46

DefenzZ skrev:Ja så godt vi var på samme team.Havde et par gode runder,men loggede af tidligt.Hvis du er frisk så let´s team up.Jeg spiller altid assualt.

Forleden dag spillede jeg sammen med "Muffin" som er rank 2 i verden og nogle af hans venner.Alle fra US.Jeg har 130ms ping til NY,men blev nummer 4,hvilket er ok.

Min K/D gik ned på 2.01,men W/L gik op på 1.89.Du finder ikke mange med mine stats i killzone.Har mødt 4 med bedre stats udaf alle dem,som jeg har mødt.De har alle sammen været snipere.

Hvis du er glad for Recon class og jeg spiller Assualt,så mangler vi bare en Support class spiller for at danne et super team :-)


Jeg er frisk på og gruppe op.da har indtil videre bare mest spillet med randoms. Jeg spiller mest som support og warzone mode.
MrK-Berggren
Niveau 1
 
Indlæg: 64
By: Odense


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf michaelblicher » man 16 dec 2013 10:28

Det lyder til det kører OK for dig Defenzz :) I kan bare skrive hvis i har lyst til at spille lidt. Jeg spiller mest assault, og så i nogen baner sniper :) Support er jeg ikke skide god til.
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Laffer » lør 28 dec 2013 13:18

Synes alle på min venneliste spiller alt andet end Killzone :)

Nogen der er friske på et slag i aften eller morgen aften, er med på alt fra standard Warzones til DM og de bruger generede Warzones!

Spiller alle tre klasse alt afhængig af mode og bane!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf MrK-Berggren » lør 28 dec 2013 17:30

Laffer skrev:Synes alle på min venneliste spiller alt andet end Killzone :)

Nogen der er friske på et slag i aften eller morgen aften, er med på alt fra standard Warzones til DM og de bruger generede Warzones!

Spiller alle tre klasse alt afhængig af mode og bane!


Jeg er frisk imorgen. måske osse idag, men så bliver det nok sent/en gang nat gaming.
MrK-Berggren
Niveau 1
 
Indlæg: 64
By: Odense


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Erroneus » lør 04 jan 2014 17:25

Så blev jeg færdig med SP i Killzone SF. Var ikke tosset med det, de første 2 baner, men når man lige lærte at udnytte ens OWL og forstå de mere åbne baner, så blev det faktisk ret godt og damn det er flot spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster