Forum

Killzone Shadowfall

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Cena » lør 04 jan 2014 17:27

Erroneus skrev:Så blev jeg færdig med SP i Killzone SF. Var ikke tosset med det, de første 2 baner, men når man lige lærte at udnytte ens OWL og forstå de mere åbne baner, så blev det faktisk ret godt og damn det er flot spil.


Fuldstændig samme oplevelse som mig. Var ved at sælge efter de 2 første baner, men det blev bedre og bedre undervejs :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Erroneus » lør 04 jan 2014 18:40

Det må man sige, brugen af OWL giver virkeligt et taktisk element, hvordan man vil gribe fjender an og hvilken situationer man bruger den i, fordi nogle gange er den fint at have som "backup", hvis man skulle blive skudt ned :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Lofqvist87 » lør 04 jan 2014 23:28

Jeg er død et hav af gange i sidste mission ... (ingen spoilers)

Så nu røg spillet på hylden og kommer frem senere i 2014 :-)
Lofqvist87
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Erroneus » søn 05 jan 2014 00:19

Her et hint: Nede i højre hjørne, der kommer fjender ud af en døråbning ude fra en "balkon". Løb derned og ud igennem døren, når den er åben og bliv derude, fordi så kommer fjenderne kun fra en retning, hvilket gør det noget lettere. Løb ikke tilbage ind igen (fordi så lukker døren), men hop op på flyet på balkonen og brug din zipline til at komme over til den anden balkon, hvor du så fra den burde kunne få de sidste fjender :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Ponduus » søn 05 jan 2014 10:09

Hvor ville jeg ønske nogen havde fortalt mig det, da jeg kæmpede med den sidste mission...
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Erroneus » søn 05 jan 2014 11:35

Og ekstra missionen kan man snige sig helt igennem, uden det store besvær :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Laffer » tors 16 jan 2014 14:02

Så er det meldt ud at der kommer to nye gratis maps inden længe.

God support som de andre godt kunne lære lidt af.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf ikkNico » fre 24 mar 2017 09:45

Bumper lige denne gamle traver med lidt frisk info.

Der spilles stadig online, primært i officielle warzones; TDM og Cap & Hold (DOM).
Connections er faktisk fine. Skulle der mod forventning ikke være et spil at finde, eller det lagger for meget, så kan man nu "optjene" progression og unlock i sine egen Warzones mod bots. Det har man faktisk kunne længe. Bemærk Offline Botzone har stadig alt unlocked, og her optjener man ikke "progression".

Lav en warzone.
Sæt player count til 12, og bot antal til 11 (det er max desværre).
Der må IKKE sættes pinkode, for så kan der ikke optjenes "progression". Der komme ingen randoms ind m 11 bots ud af 12 spillere.
Vil man have en ven med, så slå "change faction" til, og skru 1 op for player count, eller 1 ned for bots.
Gem Warzone, og så er det ellers bare at spille løs. Bots på medium spiller ganske fornuftigt, og de spiller i hvert fald objektet.

Jeg har selv 6 Warzones til en hurtig omgang knaldebang.

Her er spillet for jer, der savner lidt boots-on-the-ground multiplayer. Ingen double-jumps eller wallruns, men et godt udvalg af assault rifler. Der kunne godt være et par SMG'er og LMG'er mere.

KZSF + Season Pass (dvs. inkl. Intercept) kan erhverves for lige under 100kr på PSN store. Tilbuddet gælder til den 6/4
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Cena » fre 24 mar 2017 10:09

Jeg fik aldrig spillet MP da jeg købte spillet tilbage da PS4 udkom. Det kunne da være man skulle købe det nu det er så billigt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Unklemac » fre 24 mar 2017 13:10

Cena skrev:Jeg fik aldrig spillet MP da jeg købte spillet tilbage da PS4 udkom. Det kunne da være man skulle købe det nu det er så billigt :)


Det så nemt at blive fristet - men havde du ikke Titanfall 2? Det er jo super i MP og aktivt (har dog ikke rørt det siden release). Har de første 15 - 20 spil liggende jeg kan stresse mig selv over, at jeg ikke har fået startet op på :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Cena » fre 24 mar 2017 13:17

Unklemac skrev:
Cena skrev:Jeg fik aldrig spillet MP da jeg købte spillet tilbage da PS4 udkom. Det kunne da være man skulle købe det nu det er så billigt :)


Det så nemt at blive fristet - men havde du ikke Titanfall 2? Det er jo super i MP og aktivt (har dog ikke rørt det siden release). Har de første 15 - 20 spil liggende jeg kan stresse mig selv over, at jeg ikke har fået startet op på :mrgreen:


Jo og det har jeg heller ikke fået spillet MP i :roll:
Jeg får som oftest altid klaret Singleplayer, men det er virkelig sjælendt jeg får sat mig med et nyt MP spil.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Sethos » fre 24 mar 2017 13:49

Du køber sgu for mange spil Cena, du nyder dem jo ikke. Du får jo ingen mulighed for at fordybe dig eller værdsætte den energi, den passion en udvikler har lagt i sit produkt. Nej, du kaster bare deres forsvarsløse lille barn til side, så du kan få indløst din grådige hunger for nye oplevelser. Føler du ingen skam? Angre du ej?

Man bliver tør i svælget af at læse din laissez faire attitude til tilværelsen.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Cena » fre 24 mar 2017 14:12

Sethos skrev:Du køber sgu for mange spil Cena, du nyder dem jo ikke. Du får jo ingen mulighed for at fordybe dig eller værdsætte den energi, den passion en udvikler har lagt i sit produkt. Nej, du kaster bare deres forsvarsløse lille barn til side, så du kan få indløst din grådige hunger for nye oplevelser. Føler du ingen skam? Angre du ej?

Man bliver tør i svælget af at læse din laissez faire attitude til tilværelsen.


Du beskriver mig i sidste konsol generation Sethos! De følte jeg mig som du beskriver.
Jeg har indenfor den sidste måned smidt 30-40 timer i Horizon og 40+ timer i Nioh. Jeg er bare inde i én periode hvor jeg ikke gider rigtigt fordybe mig i MP spil i øjeblikket! Eller også er det bare andre mennesker end mig selv jeg ikke gider :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf Unklemac » fre 24 mar 2017 14:26

Kan du så fordybe dig! :D

MP'en I Titanfall 2 er unægtelig bedre end Shadowfall (som også gør det godt i MP). Somsagt, lad os få nogle hyggematches op, når vi har tid og lyst.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Killzone Shadowfall

Indlægaf ikkNico » fre 24 mar 2017 14:40

Jeg er frisk på noget KZ. Har kun spillet mod bots indtil videre, men det føles som et godt mix mellem COD og BF

Unklemac skrev:Kan du så fordybe dig! :D

MP'en I Titanfall 2 er unægtelig bedre end Shadowfall (som også gør det godt i MP). Somsagt, lad os få nogle hyggematches op, når vi har tid og lyst.

Det er længe siden du har spillet RTF2 online, ikk'?

Online spillere er faldet til omkring 12.000 i weekender, og uder 6500 på hverdage.
Det er stuttering og lag spikes over hele linien fordi, der bla. ikke er noget max ping (prøv selv at spille på en Asien server og oplev hvordan det er at være en red bar gud)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron