MikeTheDane327 skrev:morfar skrev:Hvordan starter man ng+?
du vælger new campaign og derefter vælger du Advanced menuen som er firkant på PS4 og X på xbone hvis jeg ikke tager fejl...
Det fungere lidt som Dark Souls 2 hvor fjender bliver en anelse stærkere og du beholder self dine stats og våben
pjulledk skrev:Hey jeg venter på disk udgaven af spillet udkommer Og vil bare høre hvad i syntes om det. Er det godt eller vil i ikke anbefale at købe det??
pjulledk skrev:Jeg elskede Dead Island 1 men blev så træt af at miste mine penge og våben hver gang jeg døede at jeg gav op tidligt inde i spillet. Og har ikke prøvet Riptide.
Mister man sine våben og penge når man dør i Dying Light???
BizzyVaping skrev:pjulledk skrev:Hey jeg venter på disk udgaven af spillet udkommer Og vil bare høre hvad i syntes om det. Er det godt eller vil i ikke anbefale at købe det??
Det er vildt sjovt. Ca hvad jeg havde håbet dead island ville have været i sin tid
Der er dog en del glitches og underlige bugs pt som jeg håber de får rettet.
Jeg har bla mistet alt i mit inventory og alle mine skills så jeg måtte starte forfra med en level 0 karakter igen og uden våben selvom alle missioner stadig stod som klaret.
Nu har jeg så fået levelet min karakter op igen, og da jeg så nåede til level 24 survivor rang dukkede der en ny glitch op, som gør at jeg ikke får exp mere uanset hvad jeg gør. Så nu kan jeg ikke få levelet nogen af de 3 skills træer helt op.
Tjalde skrev:Overvejer at købe denne http://www.amazon.co.uk/gp/product/ref= ... B00R60CAVO
Eller skal man bare købe det på den amerikanske store?
Lofqvist87 skrev:Jeg kendte slet ikke til denne titel og jeg må indrømme at det ser rigtig spændende ud!
Kan det anbefales?
Lofqvist87 skrev:Jeg kendte slet ikke til denne titel og jeg må indrømme at det ser rigtig spændende ud!
Kan det anbefales?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster