Forum

Dying Light

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Dying Light

Indlægaf BizzyVaping » søn 08 feb 2015 13:37

Hvis du vælger "Play Campaign" istedetfor "Continue" får du en del valgmuligheder.

Du kan også genstarte spillet fra en hvilken som helst mission du vil.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light

Indlægaf morfar » søn 08 feb 2015 13:47

MikeTheDane327 skrev:
morfar skrev:Hvordan starter man ng+?


du vælger new campaign og derefter vælger du Advanced menuen som er firkant på PS4 og X på xbone hvis jeg ikke tager fejl...
Det fungere lidt som Dark Souls 2 hvor fjender bliver en anelse stærkere og du beholder self dine stats og våben


Jeg valgte new campaign og valgte nyt savegame. Startede med clinic missionen som er den første mission i old town.

Jeg havde ingen stats med over og kun nogle meget få og dårlige våben.

Hvad gør jeg forkert?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Dying Light

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 08 feb 2015 14:06

helt forfra.

ude i hovedmenuen vælger du New Campaign og derefter trykker Firkant og kommer ind i en advanced menu og der kan du vælge NG+ men jeg startede lige efter prologen så ved ikke om der er en glitch/bug
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dying Light

Indlægaf pjulledk » søn 08 feb 2015 15:00

Hey jeg venter på disk udgaven af spillet udkommer Og vil bare høre hvad i syntes om det. Er det godt eller vil i ikke anbefale at købe det??
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Dying Light

Indlægaf morfar » søn 08 feb 2015 15:02

Det er hamrende godt. Hvos man kunne lide Dead Island spillene er det her perfekt. Tempoet er sat op, hvilket gør spillet meget bedre end forgængerne.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Dying Light

Indlægaf pjulledk » søn 08 feb 2015 15:06

Jeg elskede Dead Island 1 men blev så træt af at miste mine penge og våben hver gang jeg døede at jeg gav op tidligt inde i spillet. Og har ikke prøvet Riptide.

Mister man sine våben og penge når man dør i Dying Light???
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Dying Light

Indlægaf BizzyVaping » søn 08 feb 2015 15:10

pjulledk skrev:Hey jeg venter på disk udgaven af spillet udkommer Og vil bare høre hvad i syntes om det. Er det godt eller vil i ikke anbefale at købe det??


Det er vildt sjovt. Ca hvad jeg havde håbet dead island ville have været i sin tid

Der er dog en del glitches og underlige bugs pt som jeg håber de får rettet.

Jeg har bla mistet alt i mit inventory og alle mine skills så jeg måtte starte forfra med en level 0 karakter igen og uden våben selvom alle missioner stadig stod som klaret.

Nu har jeg så fået levelet min karakter op igen, og da jeg så nåede til level 24 survivor rang dukkede der en ny glitch op, som gør at jeg ikke får exp mere uanset hvad jeg gør. Så nu kan jeg ikke få levelet nogen af de 3 skills træer helt op.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light

Indlægaf BizzyVaping » søn 08 feb 2015 15:16

pjulledk skrev:Jeg elskede Dead Island 1 men blev så træt af at miste mine penge og våben hver gang jeg døede at jeg gav op tidligt inde i spillet. Og har ikke prøvet Riptide.

Mister man sine våben og penge når man dør i Dying Light???


Nej du mister kun dine ting hvis spillet glitcher...

Hvilket rigtigt mange desværre oplever pt
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light

Indlægaf pjulledk » søn 08 feb 2015 15:17

BizzyVaping skrev:
pjulledk skrev:Hey jeg venter på disk udgaven af spillet udkommer Og vil bare høre hvad i syntes om det. Er det godt eller vil i ikke anbefale at købe det??


Det er vildt sjovt. Ca hvad jeg havde håbet dead island ville have været i sin tid

Der er dog en del glitches og underlige bugs pt som jeg håber de får rettet.

Jeg har bla mistet alt i mit inventory og alle mine skills så jeg måtte starte forfra med en level 0 karakter igen og uden våben selvom alle missioner stadig stod som klaret.

Nu har jeg så fået levelet min karakter op igen, og da jeg så nåede til level 24 survivor rang dukkede der en ny glitch op, som gør at jeg ikke får exp mere uanset hvad jeg gør. Så nu kan jeg ikke få levelet nogen af de 3 skills træer helt op.


Forhåbentlig bliver det rettet inden disk versionen udkommer nu har i jo været "Beta testere" i en måned snart:)
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Dying Light

Indlægaf Tjalde » tirs 10 feb 2015 11:09

Overvejer at købe denne http://www.amazon.co.uk/gp/product/ref= ... B00R60CAVO

Eller skal man bare købe det på den amerikanske store? :)
Tjalde
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: Dying Light

Indlægaf BizzyVaping » tirs 10 feb 2015 11:48

Tjalde skrev:Overvejer at købe denne http://www.amazon.co.uk/gp/product/ref= ... B00R60CAVO

Eller skal man bare købe det på den amerikanske store? :)


Jeg købte det bare på US PS store.

Det blev omkring 500kr for den version med season pass. Med fragt ender den fra amazon vel ca på det samme, så spørgsmålet er vel mest om du foretrækker at have det på disk.

Personligt køber jeg altid bare digitalt så længe det ikke ender med at være dyrere, da jeg foretrækker at kunne starte spillene uden at skulle til at rode rundt med diske :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light

Indlægaf Lofqvist87 » fre 27 feb 2015 15:48

Jeg kendte slet ikke til denne titel og jeg må indrømme at det ser rigtig spændende ud!

Kan det anbefales? :)
Lofqvist87
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Dying Light

Indlægaf BizzyVaping » fre 27 feb 2015 16:22

Lofqvist87 skrev:Jeg kendte slet ikke til denne titel og jeg må indrømme at det ser rigtig spændende ud!

Kan det anbefales? :)


Ja det er pisse fedt :)

Nærmest far cry med parkour i en zombie fyldt by.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light

Indlægaf Ponduus » lør 28 feb 2015 23:31

Lofqvist87 skrev:Jeg kendte slet ikke til denne titel og jeg må indrømme at det ser rigtig spændende ud!

Kan det anbefales? :)

Jeg havde lidt blandede følelser inden købet, men spillet har helt sikkert vundet mig over. Jeg har brugt en 4-5 timer, så der er masser at se endnu, men stemningen er rigtig fed. Især om natten. Det er fucking intenst!
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Dying Light

Indlægaf palawan » søn 01 mar 2015 00:34

Jeg er også positivt overrasket. Jeg spillede Dead Island, og det synes jeg virkelig ikke var særlig godt.
Men Dying Light har umiddelbart et fedt og addictive gameplay, deres engine fungerer godt (og ser momentært ULTRA godt ud) og der er ikke rigtigt nogle glitches (som jeg har oplevet endnu) !
Og så er deres John Carpenter lydbillede næsten det bedste af det hele - Passer virkelig godt til spillet.
Startede i dag og er kun et par timer inde, men jeg glæder mig til, at bruge mere tid på det !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster