Forum

Dying Light

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dying Light

Indlægaf wMikkel » fre 16 aug 2013 15:54

Billede

Titel: Dying Light
Udgiver: Warner Bros. Interactive
Udviklet af: Techland
Release: 2014

"In Dying Light, a first-person, action survival horror game, players must use everything in their power to survive until the morning's first light in a vast open world filled with danger. During the day, players will traverse an expansive urban environment overrun by a vicious outbreak, scavenging the world for supplies and crafting weapons to defend against the growing infected population. At night, the hunter becomes the hunted, as the infected become aggressive and more dangerous. Most frightening are the predators which only appear after sundown. "

Jeg tænkte vi skulle have en tråd til dette spil hvor vi kan diskutere, poste nyheder, videoer, screenshots mm.

Personligt glæder jeg mig rigtig meget til at spille dette spil på PlayStation 4, og jeg vil lige starte ud med at poste en 12 minutter gameplay video fra spillet;



Hvad med jer andre, ser i frem til dette? (-:
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Dying Light

Indlægaf Erroneus » fre 16 aug 2013 16:16

Jeg syntes faktisk det så fedt ud, indtil vi ramte natten. Jeg ved ikke helt, om jeg gider den slags gameplay i sådan et spil, men det kan da måske fungere ordenligt... HVIS den tekniske del er lavet oki, fordi det har lidt plaget Dead Island spillene.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Dying Light

Indlægaf wMikkel » fre 16 aug 2013 16:34

Jeg er også lidt nervøs når man ser at det er skaberne bag Dead Island, men jeg håber de har lært af deres mange fejl.
Selv, der kan jeg godt lide den cyklus fra dag til nat, hvor de inficerede bliver mere aggresive og man skal være mere varsom.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Dying Light

Indlægaf Xainz » fre 16 aug 2013 16:49

Udviklet af: Techland

Gør at jeg aldrig kunne finde på at bruge penge på det.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dying Light

Indlægaf Bab » fre 16 aug 2013 17:02

Jeg gider bare ikke flere zombier.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Sv: Re: Dying Light

Indlægaf Jb » fre 16 aug 2013 17:59

Bab skrev:Jeg gider bare ikke flere zombier.

Bab


Jeg er med bab her. It's getting old
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Dying Light

Indlægaf morfar » fre 16 aug 2013 18:05

Gimme zombies. Sikkert køb.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Dying Light

Indlægaf Michael Jensen » fre 16 aug 2013 20:19

Ser spændende ud, det samme gjorde Dead Island. Jeg holder uden tvivl øje med denne titel, men jeg har brændt nallerne på Techland en gang før.
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Re: Dying Light

Indlægaf Allanb » fre 16 aug 2013 21:00

Uha zombies :-) Ligner mest af alt et Dead Island 3.. Elsker Techland og deres Dead Island serie, som måske ikke er perfekt men super underholdende.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Dying Light

Indlægaf p1co9210 » lør 17 aug 2013 13:15

Der er jo ingen udfording i spillet. Du hopper bare forbi de zombier og er verdensmester i pakour.
Spillet ser pænt ud, det er det der fangede mig. Men helt sikkert no go her fra :D.
p1co9210
Niveau 3
 
Indlæg: 293
By: Aalborg


Re: Dying Light

Indlægaf wMikkel » søn 18 aug 2013 17:18

Jeg har en svaghed for zombier, og hvis Techland kan forbedre sig og ordne det som ikke fungerede i Dead Island, så tror jeg vi kunne se frem til et super fedt spil!
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Dying Light

Indlægaf Bucaneer » søn 18 aug 2013 18:18

Tror ikke dette falder i min smag desværre...

Er ikke den store tilhænger af Zombiespil så dette falder nok hellere ikke i min smag men når det så er sagt så er jeg sikker på dem der syntes om sådanne spil vil syntes om dette :)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: Dying Light

Indlægaf ronny73 » søn 18 aug 2013 20:18

morfar skrev:Gimme zombies. Sikkert køb.


enig, er vild med zombie spil pt ala dead island
ronny73
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Sønderborg


Re: Dying Light

Indlægaf Xainz » søn 18 aug 2013 20:22

Er også vild med zombie spil, betaler dog aldrig nogensinde for et Techland spil igen
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dying Light

Indlægaf ronny73 » søn 18 aug 2013 20:29

wMikkel skrev:Jeg har en svaghed for zombier, og hvis Techland kan forbedre sig og ordne det som ikke fungerede i Dead Island, så tror jeg vi kunne se frem til et super fedt spil!


jeg gennemførte 1+2 og synes ikke de fejl var så store det generede mig. hvis ikke andre havde sagt der var fejl i det havde jeg ikke troet der var nogle. så hvis 3éren havde samme "fejl" ville jeg stadig købe og gennemspille det
ronny73
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Sønderborg


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster