Forum

Demon Souls

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Rytteren » tirs 13 okt 2009 20:23

DeX skrev:jeg gør glædligt :) service og pris hænger som regl sammen :)


service ?? at man i danmark kan sende en vare fra 1 dag til en anden er fint. men at man kan sende en vare fra canada på 3 dage. det er SUPER service!

men dig om det. ville hellere bruge de sparede penge på endnu et spil:)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf DeX » tirs 13 okt 2009 20:29

jeg betaler glædligt for at få det 2 dage hurtigere... og være sikker på at få det frem for den situration som i er havnet i :) og nu er det heller ikke fordi det vælter en's økonomi :)
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Rytteren » tirs 13 okt 2009 20:33

DeX skrev:jeg betaler glædligt for at få det 2 dage hurtigere... og være sikker på at få det frem for den situration som i er havnet i :) og nu er det heller ikke fordi det vælter en's økonomi :)


jeg har som sagt haft spillet snart et halvt års tid. lidt hurtigere end hvad coolshop kan klare ;)

og igen. har jo intet med økonomi at gøre. men at man kan f.eks uncharted 2 plus demons souls i udlandet til samme pris som man kan få Uncharted 2 for herhjemme. og det er her jeg er uenig med dig.
vil heller havde 2 spil for 500 kr om 3-4 dage, istedet for 1 spil til 500 om 1-2 dage
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf DeX » tirs 13 okt 2009 20:36

det er os helt i orden :) men du valgte os at købe fra Asien ? :) der springer jeg så fra..

men jeg vil med glæde betale de ca 150 ekstra for at være sikker på at få mit spil og for at få det efter 1 dag i stedet for at vente :) men vi alle er jo forskellige :)
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Rytteren » tirs 13 okt 2009 20:50

DeX skrev:det er os helt i orden :) men du valgte os at købe fra Asien ? :) der springer jeg så fra..

men jeg vil med glæde betale de ca 150 ekstra for at være sikker på at få mit spil og for at få det efter 1 dag i stedet for at vente :) men vi alle er jo forskellige :)


jepvi er forskellige, hvilket er derfor min spilsamlign er større end din, til samme pris (spekulationer selvfølgelig).

syntes dit argument om at man er "sikker" på at få sit spil fra coolshop, er noget hø. mig bekendt er man da ligeså sikker på at få sit spil fra andre sider som man er gennem coolshop.
dette som folk oplever med demons souls gennem axel (eller hvad den hedder, har ikke brugt den før) oplevede jeg med Valkyria Chronicles (spillet var ved udgivelse billigere i dk.. hvorfor ved jeg ikke) gennem coolshop. måtte vente 3uger for bare at få at vide der ville gå en uge mere. hvorefter man fik at vide de ikke kunne få fat på den.
så coolshop er ligeså skod som alt andet.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf kraftonia » tirs 13 okt 2009 21:53

Chaui skrev:Vgp.ca

Ved dog ikke om de har dem på lager, men de levere super service, har brugt dem en del.


Hvordan er det med TOLD, moms og skatter derfra? Havde AXEL ku levere, var der intet at frygte på den front nemli'...

Overvejer at bestille derfra nu grundet det lorte stunt AXEL trak op af hatten!
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Indlægaf Chaui » tirs 13 okt 2009 22:40

Er lidt i tvivl omkring told via Internettet nu. Taksterne for Internethandel inden de kaN kræve moms/told er vel sat op, ved ikke om det har noget at gøre med spil osv.

Men de satte en pris på 20 dollar og markede det som en gave, ved ikke om det hjælper på toldproblemerne. Men jeg har aldrig prøvet at det er blevet snuppet i tolden når jeg har handlet hos vgp.

Hvorimod coolshop som der roses længere oppe, handler jeg aldrig med igen. De har fucket op med de tre eneste pre-orders jeg har lavet derinde. Har ikke fået et spil til tiden derfra.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Erroneus » tirs 13 okt 2009 22:45

Axelmusic tuder over at det er Atlus fejl, de har ikke kunne levere nok Deluxe udgaver. Det er muligvis rigtigt, men det ændrer ikke ved at Axel har gentagende gange løjet over for mig og har løbet fra deres aftaler.

De her oprettet et nyt produkt på deres side, som er den alm version med artbook + soundtrack, for en oki pris: http://www.axelmusic.com/productDetails/730865001324

Jeg er dog færdig med axel, de får ingen penge fra mig og så var det faktisk den strategi guide jeg var rigtigt interesseret i.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Chaui » tirs 13 okt 2009 22:55

Der er dog gode guides på nettet til spillet, og min version fulgte der også artbook og soundtrack med til, ikke at det skal bruges til noget, men sådan er det jo.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Ponduus » ons 14 okt 2009 07:18

Havde også håbet på den guidebook, men bestiller nok bare uden. Så sparer jeg også de penge og så går det heller ikke ud over min SU - så meget i hvert fald :lol:
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf kraftonia » ons 14 okt 2009 10:44

Gucca.dk og Dvdoo.dk sælger DS.DE til 449,95 kr. men har selvfølgelig heller ikke på lager pt. men man ku jo holde øje. Og de er vel egentlig en og samme butik? Ved ikke om nogle har handlet med dem før og hva de er for nogle :o)
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Indlægaf Maurozarate7 » ons 14 okt 2009 13:30

Så fik jeg købt mit Demons Souls, 360 inkl. porto! Ser sku frem til det ;)
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Ink129 » ons 14 okt 2009 17:42

kraftonia skrev:Gucca.dk og Dvdoo.dk sælger DS.DE til 449,95 kr. men har selvfølgelig heller ikke på lager pt. men man ku jo holde øje. Og de er vel egentlig en og samme butik? Ved ikke om nogle har handlet med dem før og hva de er for nogle :o)


Jeg har brugt dvdoo.dk en del gange før, og de har endnu ikke skuffet. Søstersiden (går jeg ud fra, at det er) Gucca.dk brugte jeg for første gang til at bestille 2 eksemplarer af Demon's Souls, som jeg modtog i dag. Jeg er vist grunden til, at de ikke har flere på lager, da jeg bestilte hos dem mandag aften, hvorefter de sendte det i går, tirsdag :wink:

Men et virkelig fedt og originalt spil. Pænt svært, hvilket bare gøre én endnu mere stolt af sine bedrifter deri. Og at man kan se andre spilleres "genfærd" rende rundt i spillet, og det, at man kan lægge/skrive hints til hinanden er fuldstændig genialt. Et hint advarede mig om, at jeg ikke skulle gå ind i et hvis område, hvis jeg var lav i level, hvilket jeg var- dette trodsede jeg og blev straffet på det groveste af en high-level fjende.

Så et word of advice: læs hints'ene i spillet og lyt overvejende til dem, hvis du vil helskindet igennem spillet :wink:
Ink129
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Zulliz » ons 14 okt 2009 18:21

Erroneus skrev:Zulliz: Super, lad os endelig høre hvad de svarer med og hvad der sker :)

Excellon: 3-4 dage

Har nu lige modtaget svar:

Hi Dennis,

We'll be shipping the extras to you asap. Sorry for the error.

Best regards,
Rune
Axel Customer Service
Zulliz
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf Erroneus » ons 14 okt 2009 18:44

Zulliz skrev:
Erroneus skrev:Zulliz: Super, lad os endelig høre hvad de svarer med og hvad der sker :)

Excellon: 3-4 dage

Har nu lige modtaget svar:

Hi Dennis,

We'll be shipping the extras to you asap. Sorry for the error.

Best regards,
Rune
Axel Customer Service

Din heldige slyngel, du har været stjerne heldig at få hele pakken, misundelsen er stor :D

Jeg er dog færdig med Axel og har bestilt det fra England, det betyder dog at jeg næppe får artbook + soundtrack, men det går sq nok :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster

cron