Forum

Demon Souls

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Ink129 » fre 16 okt 2009 00:21

Rytteren skrev:hold da kæft. prøvede lige us udgaven(den i sikkert sidder med). fuck hvor har atlus gjort det nemt!!!
spillet er slet ikke så svært som den japanske udgave (havde de jo også sagt).
havde dog ikke troet de havde gjort det så meget nemmere. flere items(liv) der spawner efter drab. man kan holde til flere slag (fra starten af), og gud hjælpe mig, om ikke også der er færer fjender.

det syntes jeg er lidt nederen (en af de fede ting var jo at de var svært).

dog er spillet stadig mega genial. men pludselig alt for let :(. nå men det kommer da til at give nogle nemmer trofæer på ens konto :)


Ok, jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det ville være, hvis det var sværere. Jeg har den amerikanske version og jeg har ret svært ved det, men jeg elsker det :D

Jeg har lige klaret bossen efter Phalanx'en (d.v.s. bossen efter den allerførste boss), og jeg klarede ham lige med nød og næppe på første forsøg. Det holdt hårdt, men damn, hvor er det tilfredstillende at nedlægge sådan en kolos i dette spil. 10 minutter efter fældede min lillebror ham også (dog først i hans andet forsøg :wink: ) i værelset ved siden af, og jublen vil nu ingen ende tage, hehe.
Ink129
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Rytteren » fre 16 okt 2009 11:23

Ink129 skrev:
Rytteren skrev:hold da kæft. prøvede lige us udgaven(den i sikkert sidder med). fuck hvor har atlus gjort det nemt!!!
spillet er slet ikke så svært som den japanske udgave (havde de jo også sagt).
havde dog ikke troet de havde gjort det så meget nemmere. flere items(liv) der spawner efter drab. man kan holde til flere slag (fra starten af), og gud hjælpe mig, om ikke også der er færer fjender.

det syntes jeg er lidt nederen (en af de fede ting var jo at de var svært).

dog er spillet stadig mega genial. men pludselig alt for let :(. nå men det kommer da til at give nogle nemmer trofæer på ens konto :)


Ok, jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det ville være, hvis det var sværere. Jeg har den amerikanske version og jeg har ret svært ved det, men jeg elsker det :D

Jeg har lige klaret bossen efter Phalanx'en (d.v.s. bossen efter den allerførste boss), og jeg klarede ham lige med nød og næppe på første forsøg. Det holdt hårdt, men damn, hvor er det tilfredstillende at nedlægge sådan en kolos i dette spil. 10 minutter efter fældede min lillebror ham også (dog først i hans andet forsøg :wink: ) i værelset ved siden af, og jublen vil nu ingen ende tage, hehe.


som sagt. spillet er jo stadig genial. men tror du vilde få meget mere udaf den asiatiske udgave.

nu til noget helt andet.

atlus har lige sagt der kommer flere kopier af demons souls i "butikkerne".
så dem der stadig har en ordre hos og venter på at høre hvornår spillet bliver sendt, burde læse dette

http://twitter.com/AtlusUSA
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Excellon » fre 16 okt 2009 13:05

Venter stadig på mit eksemplar af Demon's Souls... Havde regnet med det kunne nå at komme her til weekenden, da det blev afsendt i lørdags fra AxelMusic, men det er ikke kommet idag :(...

Håber det kommer imorgen så man har noget at game i weekenden :)...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf Erroneus » fre 16 okt 2009 14:30

Mit er blevet sendt fra Gamebasement i dag, så har det næste uge. Det er lidt senere end jeg havde regnet med, men nu er jeg bare glad for at få fat i det :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Maurozarate7 » fre 16 okt 2009 14:33

Er det virkelig så svært som de siger? :)

Og ved i hvor lang tid det ca. tager for at gennemføre?
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf c-storm » fre 16 okt 2009 15:29

Maurozarate7 skrev:Er det virkelig så svært som de siger? :)

Og ved i hvor lang tid det ca. tager for at gennemføre?


Svært er ikke det rigtige ord; nådesløst er bedre. Du kan bande, svovle og hade det. Men du vender tilbage alligevel, jeg har dog ikke prøvet US versionen, som eftersigne, skulle være lettere.

Da jeg spillede region 3 udgaven igennem for et par måneder siden brugte jeg omkring 30 timer på min første gennemspilning, og endte på soul level 110 ca. Jeg gik aldrig igang med New Game+. (Læs: jeg mistede mit save da jeg skiftede til PS3 Slim.)

Det kan gøres hurtigere, men hvis man er lidt en stræber efter godt gear(/trophies) kan man let bruge lang tid på crafting, pvp, world tendencies osv.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf Maurozarate7 » fre 16 okt 2009 15:44

tager det kun 30 timer at gennemføre?
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf kraftonia » fre 16 okt 2009 15:58

Erroneus skrev:Mit er blevet sendt fra Gamebasement i dag, så har det næste uge. Det er lidt senere end jeg havde regnet med, men nu er jeg bare glad for at få fat i det :P


skriv lige hvis du bliver pålagt mons, told osv. el. om det bare går "lige igennem"...
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Indlægaf Maurozarate7 » søn 18 okt 2009 08:44

kan det virkelig passe at der kun er 4 levels?
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Maurozarate7 » søn 18 okt 2009 08:51

5*
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Erroneus » søn 18 okt 2009 09:01

kraftonia skrev:
Erroneus skrev:Mit er blevet sendt fra Gamebasement i dag, så har det næste uge. Det er lidt senere end jeg havde regnet med, men nu er jeg bare glad for at få fat i det :P


skriv lige hvis du bliver pålagt mons, told osv. el. om det bare går "lige igennem"...


Det bliver sendt fra selve England, så det gør der ikke.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf c-storm » søn 18 okt 2009 11:19

Maurozarate7 skrev:kan det virkelig passe at der kun er 4 levels?

5 verdener, ikke levels.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf Maurozarate7 » søn 18 okt 2009 11:27

ok .
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf DeX » tirs 20 okt 2009 09:09

til dem af jer der vil købe Demon's Souls. lig mærke til det der står med Deluxe Edition.
http://playstation.joystiq.com/2009/10/ ... e-edition/
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Excellon » tirs 20 okt 2009 16:33

Hmm stadig intet Demon's Souls... Det er ik ligefrem fordi levering fra AxelMusic går hurtigt :(...

Hvilken class vil i anbefale man starter med? Umiddelbart har jeg overvejet knight eller temple knight? men hvad er forskellen på de to? ud over starting stats selvfølgelig...

er temple knight mere ala en paladin eller noget i den stil?
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron