Forum

Fallout 4 / Elder Scrolls V

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hvad ser i helst udkomme først ...

Fallout 4
11
44%
Elder Scrolls V
14
56%
 
Afgivne stemmer : 25

Fallout 4 / Elder Scrolls V

Indlægaf Neverlie » tirs 06 jan 2009 23:42

Hvad ser i helst udkomme først ... Fallout 4 eller Elder Scrolls V ?
Gaming frem- og fortid på bloggen...
http://blogs.pslife.dk/neverlie
Neverlie
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Vinterbird » tirs 06 jan 2009 23:48

Vi får Elder Scrolls V først, det er blevet bekræftet af Bethesda. De har intet sagt om vi får et nyt Fallout, så det kan være vi slet ikke får en efterfølger.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf FreakyFellini » ons 07 jan 2009 00:09

Jeg syntes det sidste Elder Scrolls var vildt på mange måder. Men det var mere det at det var så stort, med hensyn til muligheder, racer, areal osv. Noget som jeg aldrig havde oplevet i noget spil. Da jeg var kommet mig over mit "next-gen chok", faldt jeg dog meget ned på jorden, da det gik op for mig hvor kedeligt gameplayet var når det kom til det at være i kamp. Alle de andre ting var lavet godt, men en så vital del, var virkeligt ikke særligt underholdende. Og gjorde faktisk spillet kedeligt.

Hvis det næste i rækken forbedre dette, vil det uden tvivl blive et af de spil, som jeg ville kunne holde meget af.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Bab » ons 07 jan 2009 07:42

Elder Scrolls V tak. Det er mere rollespil end Fallout. Fallout er mere FPS med rollespilselementer

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf SoulDecapitate » ons 07 jan 2009 07:44

Hælder også mest til Elder Scrolls V
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Luske » ons 07 jan 2009 11:28

Hvad med sacred 2, uden dog at have læst noget særligt om det, ser det da også spændende ud?
Luske
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf ziggydenmark » ons 07 jan 2009 11:33

Det er ved at være tid til et spil i TES serien, så en 4er hælder jeg osse mest til.

Men så nu gerne et Fallout 4 osse, men venter gerne, da Bethesda laver kvalitet. Og så er vi jo vant til at det tager et par år imellem hver titel. ;)
ziggydenmark
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Indlægaf Vinterbird » ons 07 jan 2009 12:46

Luske skrev:Hvad med sacred 2, uden dog at have læst noget særligt om det, ser det da også spændende ud?


Nu handler tråden jo mere om Bethesdas næste projekt.

Og hvorfor bliver folk ved med at sige måske til Elder Scrolls? De har officielt udtalt at det næste Elder Scrolls kommer i 2010.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf FreakyFellini » ons 07 jan 2009 13:12

Vinterbird skrev:
Luske skrev:Hvad med sacred 2, uden dog at have læst noget særligt om det, ser det da også spændende ud?


Nu handler tråden jo mere om Bethesdas næste projekt.

Og hvorfor bliver folk ved med at sige måske til Elder Scrolls? De har officielt udtalt at det næste Elder Scrolls kommer i 2010.


Nu er det jo ikke en tråd om hvad der rent faktisk kommer først, men hvad man ser komme først. Altså hvad for et man glæder sig mest til..
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Vinterbird » ons 07 jan 2009 13:30

FreakyFellini skrev:
Vinterbird skrev:
Luske skrev:Hvad med sacred 2, uden dog at have læst noget særligt om det, ser det da også spændende ud?


Nu handler tråden jo mere om Bethesdas næste projekt.

Og hvorfor bliver folk ved med at sige måske til Elder Scrolls? De har officielt udtalt at det næste Elder Scrolls kommer i 2010.


Nu er det jo ikke en tråd om hvad der rent faktisk kommer først, men hvad man ser komme først. Altså hvad for et man glæder sig mest til..


Men er argumentet ikke lidt tomt når der bliver stillet spørgsmål ved hvad vi helst så først, når der ikke er nogen mulighed for at håbe eller argumentere om det, når det allerede er bestemt hvad der kommer først?
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf FreakyFellini » ons 07 jan 2009 13:57

For mig er den "problemstilling" underordnet. Jeg ser spørgsmålet som ledende i den retning af hvad man ønsker sig mest, af de to titler. Grunden til at det er formuleret på den måde det er, er jo fordi at han ikke selv vidste om der var kendskab til en eventuel udgivelses dato, eller årstal, og når det nu enda er afklaret, er det kun passende at diskutere videre udfra hvad for et spil man finder mest tiltalende.

Det man argumentere er jo ikke hvordan chancerne er for et bestemt spil, kommer på et bestemt tidspunkt. Men mere hvad for et spil der er mest tiltalende. - Som du også kan se afspejler sig i de forskellige indlæg. (Selvom det dog ikke virker som om der er de store argumenter, men mere bare hurtige kommentare på hvad de forskellige helst vil se)
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Neverlie » ons 07 jan 2009 16:24

Det var hovedsageligt ment som en hvad ønsker i skal udkomme først, kendte godt til 2010 rygtet, men der sagde de nu også at det potentielt kunne udkomme, det er skam ikke sikkert...
Gaming frem- og fortid på bloggen...
http://blogs.pslife.dk/neverlie
Neverlie
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Anastacio » ons 07 jan 2009 18:43

Vinterbird skrev:
FreakyFellini skrev:
Vinterbird skrev:
Luske skrev:Hvad med sacred 2, uden dog at have læst noget særligt om det, ser det da også spændende ud?


Nu handler tråden jo mere om Bethesdas næste projekt.

Og hvorfor bliver folk ved med at sige måske til Elder Scrolls? De har officielt udtalt at det næste Elder Scrolls kommer i 2010.


Nu er det jo ikke en tråd om hvad der rent faktisk kommer først, men hvad man ser komme først. Altså hvad for et man glæder sig mest til..


Men er argumentet ikke lidt tomt når der bliver stillet spørgsmål ved hvad vi helst så først, når der ikke er nogen mulighed for at håbe eller argumentere om det, når det allerede er bestemt hvad der kommer først?

For dælen da. Argumentet er på ingen måder tomt. .
Uden at have spillet Fallout 3, ser jeg slet ikke frem til et Elder Scrolls V, da jeg fandt Oblivion utroligt kedsommeligt efter en enkel time. Så Bethesda's næste projekt er højst sandsynligt et no-go for mig. =)
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf wartin » ons 07 jan 2009 19:34

det spil som jeg har brugt mest tid på i mit liv må være Oblivion.
syntes bare der var mange muligheder. og det var det der dragede mig.
fallout var godt. rigtigt godt, fængende og meget spændende univers, men det manglede ligesom åbenheden som oblivion har. derfor glæder jeg mig mest til det næste elder scrolls :D
wartin
Niveau 0
 
Indlæg: 4



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster