Forum

Bloodborne

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Bloodborne

Indlægaf FoxHounddk » søn 05 jul 2015 16:59

Okay, så kan jeg jo godt bruge min gut til at spille videre :) så må vi lige tilrettelægge vores lille Coop oplevelse hvis det bliver aktuelt.
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Bloodborne

Indlægaf Hunter » søn 05 jul 2015 17:17

FoxHounddk skrev:Okay, så kan jeg jo godt bruge min gut til at spille videre :) så må vi lige tilrettelægge vores lille Coop oplevelse hvis det bliver aktuelt.


Jeg er frisk ihvertfald :)

Psn: mrdonkeykong69
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Bloodborne

Indlægaf RadeonXRay » man 06 jul 2015 09:35

FoxHounddk skrev:Okay, så kan jeg jo godt bruge min gut til at spille videre :) så må vi lige tilrettelægge vores lille Coop oplevelse hvis det bliver aktuelt.


Eller du kan åbne din verden så jeg kan invadere og jage dig til blods XD
I'm No Hero
RadeonXRay
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Bloodborne

Indlægaf runni1399 » man 13 jul 2015 23:37

Kan det ikke passe at der skulle være en DLC til BB på vej i år? Jeg synes det er ved at være lidt kedeligt hele tiden at starte et NG, hvor der ikke rigtigt er noget nyt og interessant at komme efter. Har også spillet diverse dungeons igennem i flere omgange...
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » tirs 15 sep 2015 09:14

Bloodborne - the Old Hunters annonceret.

Fuck jeg synes det lyder så fucking fedt at kunne prøve at være hunter fra "den gang"!

Kommer d.24/11 allerede - jeg er så hyped
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf weissmuller » tirs 15 sep 2015 12:29

VIDEOOO - Jeg bliver nød til at købe det igen.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Bloodborne

Indlægaf runni1399 » tirs 15 sep 2015 14:34

Jeg er vel i NG+++, så det er stærkt tiltrængt med nyt indhold!
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Bloodborne

Indlægaf Hunter » tirs 15 sep 2015 17:48

Så lækkert det bliver med den dlc, traileren ser voldfed ud med de nye weps og bosser! :-)
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Bloodborne

Indlægaf FoxHounddk » tirs 15 sep 2015 18:03

Man kan vel ikke sige andet end: Glæder mig! :)
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Bloodborne

Indlægaf Redman DK » ons 16 sep 2015 14:14

Bliver så fedt! Og en af bosserne bliver Ludwig :D
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » ons 16 sep 2015 14:18

Billede

Første DLC i mange år jeg hopper på
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf Raptor660 » tirs 27 okt 2015 20:50

Jeg har set en lille smule game play fra Bloodborn og jeg er blevet lidt lun på at prøve den. Men jeg er lidt i tvivl om jeg kan magte opgaven, da jeg har svært ved at forstå, hvad de forskellige ting er og hvad de gør.

Er der nogen steder der står forklaret, hvordan man spiller spillet og hvad de forskellige ting gær og betyder som man får ?

Hilsen Rookien
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Bloodborne

Indlægaf dualhandel » tirs 27 okt 2015 21:14

Raptor660 skrev:Jeg har set en lille smule game play fra Bloodborn og jeg er blevet lidt lun på at prøve den. Men jeg er lidt i tvivl om jeg kan magte opgaven, da jeg har svært ved at forstå, hvad de forskellige ting er og hvad de gør.

Er der nogen steder der står forklaret, hvordan man spiller spillet og hvad de forskellige ting gær og betyder som man får ?

Hilsen Rookien

http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Bloodborne+Wiki den her hjemmeside brugte jeg meget da jeg spillede det :D Dog først efter jeg var begyndt, og det er et 'svært' spil, indtil man lærer teknikkerne. Altså personligt tog det mig ca. 3 timer at komme forbi de første 100 m af spillet :P
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Bloodborne

Indlægaf Raptor660 » tirs 27 okt 2015 22:15

Dual

Tusinde tak for linket!
Jeg er forberedt på at det er svært og jeg forventer, at jeg virkelig skal hænge i for at lære spillet. Men jeg syntes det ser vildt spændende ud og tror det ender med at jeg køber den :0)
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Bloodborne

Indlægaf dualhandel » tirs 27 okt 2015 22:22

Raptor660 skrev:Dual

Tusinde tak for linket!
Jeg er forberedt på at det er svært og jeg forventer, at jeg virkelig skal hænge i for at lære spillet. Men jeg syntes det ser vildt spændende ud og tror det ender med at jeg køber den :0)

Spillet er helt klart værd at købe, men efter hvad jeg ved kommer der en 'ny' version af spillet i november måned med den nye ekspansion, du kan jo kigge efter det :)
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster