Forum

Bloodborne

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Bloodborne

Indlægaf Oswaldo Carillo » tirs 10 jun 2014 20:48

E3 har bragt en fantastisk nyhed. HIDETAKA MIYASAKI - hjernen bag Demon's Souls og Dark Souls - er tilbage! Denne gang er han director på et spil som hedder BLOODBORNE, som SONY er udgiver på. Dette betyder at spillet bliver et PS4 exclusive, og at jeg kommer til at prøve kræfter med en Playstation, frem for XBOX som jeg ellers har været vant til.

Well, spillet er ikke en del af Souls serien så derfor er det svært at sige hvad man kan forvente af det, men ud fra traileren at dømme, ser det ud som om det er Souls serie blandet med Van Helsing. Det ser jeg virkeligt frem til! Hvad med jer andre, Souls/Miyasaki fans, er det også et must have for jer? :)

Nyd traileren! :)
Oswaldo Carillo
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: København K


Re: Bloodborne

Indlægaf Morten Rask » tirs 10 jun 2014 20:57

Er også på forsiden: http://www.pslife.dk/news/8841/e3-blood ... cielt.html
Her er traileren på PSlife: http://video.pslife.dk/playstation/2773 ... ailer.html

Det ser rigtig spændende ud, men jeg har ikke engang gennemført hverken Demon Souls eller Dark Souls endnu. :(
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Bloodborne

Indlægaf Xainz » tirs 10 jun 2014 20:59

Ligner klart et GOTY for mig, det eneste spil jeg regner med at lave en pre order på det næste års tid
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Bloodborne

Indlægaf Rytteren » tirs 10 jun 2014 21:13

årets WOW HOLY SHIT øjeblik ved E3! ser så fantastisk ud.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Bloodborne

Indlægaf Oswaldo Carillo » tirs 10 jun 2014 21:39

Morten Rask skrev:Er også på forsiden: http://www.pslife.dk/news/8841/e3-blood ... cielt.html
Her er traileren på PSlife: http://video.pslife.dk/playstation/2773 ... ailer.html

Det ser rigtig spændende ud, men jeg har ikke engang gennemført hverken Demon Souls eller Dark Souls endnu. :(


Hey yo! Beklager jeg ikke tjekkede nyhederne. Kopierede bare mit opslag fra xboxlife herover. Haha. Har lige oprettet mig her nemlig. Men damn hvor bliver det bare super fucking fedt!
Oswaldo Carillo
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: København K


Re: Bloodborne

Indlægaf Morten Rask » tirs 10 jun 2014 22:02

Oswaldo Carillo skrev:
Morten Rask skrev:Er også på forsiden: http://www.pslife.dk/news/8841/e3-blood ... cielt.html
Her er traileren på PSlife: http://video.pslife.dk/playstation/2773 ... ailer.html

Det ser rigtig spændende ud, men jeg har ikke engang gennemført hverken Demon Souls eller Dark Souls endnu. :(


Hey yo! Beklager jeg ikke tjekkede nyhederne. Kopierede bare mit opslag fra xboxlife herover. Haha. Har lige oprettet mig her nemlig. Men damn hvor bliver det bare super fucking fedt!


Det er skam helt i orden, vi skal da have en tråd at tale om spillet i! :D

Og velkommen til den rigtige side. ;-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Bloodborne

Indlægaf Andreas93 » tirs 10 jun 2014 22:21

Det bliver helt kanon! Er selv stor fan af Souls spillene og det her Van Helsing bud på det virker utroligt spændende!

Tjek eventuelt denne video ud med noget leaked gameplay, som Vaatividya har lagt ud på sin kanal.

https://www.youtube.com/watch?v=uxy-b0i7864

Ud fra videoen ligner det hele sikkert et Souls spil eller i hvert fald kraftigt inspireret ;)

Klart den vigtigste nyhed for mig under dette E3
Andreas93
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Re: Bloodborne

Indlægaf Rytteren » tirs 10 jun 2014 22:49

Hello, PlayStation fans. This is Masaaki Yamagiwa from Japan Studio.

I am here to talk about a new Action RPG, Bloodborne, which will launch early 2015 exclusively for the PlayStation 4 console. Bloodborne is a new collaboration for us, being developed by FromSoftware and produced by SCE Japan Studio. This game will transport players to a dark and terror-filled gothic world, a world full of deranged beings and nightmarish creatures.
Bloodborne takes place in an ancient, forgotten city called Yharnam, known for an old medical remedy. Over the years, many hopeless and afflicted people have made long pilgrimages to Yharnam in search of help. As the main character, you are one of these travelers. However, you find that Yharnam is also cursed with a horrible endemic illness. You must navigate the perilous streets of this city, fighting off nightmarish creatures, malformed beasts and deranged mobs stricken with this horrific illness. Face your fears as you discover the secrets and mysteries of this dark and horrific world where danger, death and madness lurk around every corner.

In Bloodborne, the combat is based on intense life-threatening battles. One of the ways we are bringing that sense of danger to life is by keeping the deep strategic elements from Demon’s Souls, while also transitioning from the passive and block-and-attack style of Demon’s Souls to a quicker, more offensive and active combat style with close-range weapons and guns.
Special message from Director Hidetaka Miyazaki:
“Creating Bloodborne as a completely new game on the new PlayStation 4 hardware has allowed us to really push the envelope in myriad ways. That being said, in more ways than one, it also very much retains our distinct, signature style. As has been at the core of our development philosophy since Demon’s Souls, we make true games for people who love games. Please watch for more to come on Bloodborne, and thank you very much for your support.”



min krop er så klar
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Bloodborne

Indlægaf Krede1972 » tirs 10 jun 2014 23:42

Rytteren skrev:(...)Bloodborne, which will launch early 2015 exclusively for the PlayStation 4 console. (...)

min krop er så klar


Du peaker da alt for tidligt... Der er sgu langt tid til 2015.

Jeg er enig i at det virker superlovende, men det er altså lang tid at skulle holde rejsningen, hvis du er klar allerede :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Re: Bloodborne

Indlægaf Xainz » fre 13 jun 2014 15:07

Er der en release dato på spillet ? på ign står der Q1 2014, så det er ikke ligefrem brugbart :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Bloodborne

Indlægaf Rytteren » fre 13 jun 2014 15:11

Krede1972 skrev:
Du peaker da alt for tidligt... Der er sgu langt tid til 2015.

Jeg er enig i at det virker superlovende, men det er altså lang tid at skulle holde rejsningen, hvis du er klar allerede :mrgreen:


nogen kan holde og præstere længe ;)
men ja der er længe til

Xainz skrev:Er der en release dato på spillet ? på ign står der Q1 2014, så det er ikke ligefrem brugbart :)

ikke udover 2015. skyder på marts 2015
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Bloodborne

Indlægaf Xainz » fre 13 jun 2014 15:23

Så kan jeg lige nå at dø et par hundrede gange med i Dark souls 2.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Bloodborne

Indlægaf Oswaldo Carillo » ons 13 aug 2014 00:00

Så er der Bloodborne Gameplay Trailer
Oswaldo Carillo
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: København K


Re: Bloodborne

Indlægaf weissmuller » ons 13 aug 2014 09:21

Goddammit this looks mighty fine! :-) Mest ventede spil
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 19 gæster

cron