Forum

GTA 5. PS3 vs PS4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

GTA 5. PS3 vs PS4

Indlægaf Kawwah85 » tors 19 jun 2014 21:37

Synes lige jeg ville dele denne video.
Er selv rimelig imponeret af den rimelig store grafiske forskel.

Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: GTA 5. PS3 vs PS4

Indlægaf p1co9210 » tors 19 jun 2014 22:42

Skal helt klart have det igen, tror dog det bliver til PCen :D
p1co9210
Niveau 3
 
Indlæg: 293
By: Aalborg


Re: GTA 5. PS3 vs PS4

Indlægaf Fiisker » tors 19 jun 2014 23:00

Har fortrudt jeg solgte min ps3,savner gta5 så meget
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: GTA 5. PS3 vs PS4

Indlægaf Sethos » tors 19 jun 2014 23:03

Kommer også til at skulle give den gas på PC. Når Boris udgiver sin ENB til 5'eren bliver det så fucking vildt.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: GTA 5. PS3 vs PS4

Indlægaf Rechain » fre 20 jun 2014 01:05

Ser bestemt også frem til at nørde mere GTA V på den nye generation :) ser godt ud allerede, så finpudsningen er prikken over i'et når det skal games igen :D udover jeg selvfølgelig nørder det på Xbox 360 indimellem :P håber også snart på SP-DLC til spillet..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: GTA 5. PS3 vs PS4

Indlægaf Kawwah85 » fre 20 jun 2014 07:43

Jeg solgte mit GTA 5 til 360 da jeg solgte min xbox til fordel for en PS4. Men skal helt sikkert have det igen med sådan en grafisk forandring. :)

Der går endda rygter om at Bigfoot skulle være i next/current gen versionen
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: GTA 5. PS3 vs PS4

Indlægaf D_Hofgaard » fre 20 jun 2014 08:51

Rechain skrev:Ser bestemt også frem til at nørde mere GTA V på den nye generation :) ser godt ud allerede, så finpudsningen er prikken over i'et når det skal games igen :D udover jeg selvfølgelig nørder det på Xbox 360 indimellem :P håber også snart på SP-DLC til spillet..

/Rechain

Er det mig der har misforstået noget, men ville der ikke også komme nogle nye SP missioner med til nextgen versionen?
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: GTA 5. PS3 vs PS4

Indlægaf Slimjay DK » fre 20 jun 2014 12:51

Synes bestemt vi havde denne her som forside nyhed d. 17 ?

Er den forsvundet eller husker jeg forkert ?

Og jeg synes også der var en nyhed omkring muligt eksklusivt indhold til PS4 versionen af GTA 5 ...


EDIT :

Fandt den med eksklusivt indhold : http://www.pslife.dk/news/8907/e3-mulig ... ion-4.html
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: GTA 5. PS3 vs PS4

Indlægaf Rechain » fre 20 jun 2014 14:12

Ja, men der er intet info om det er SP eller MP DLC..ikke endnu i hvertfald :/

Kawwah85 skrev:Der går endda rygter om at Bigfoot skulle være i next/current gen versionen

Cool, hvis de har fået Morten Skou til at bidrage med sin skikkelse i spillet :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: GTA 5. PS3 vs PS4

Indlægaf Kawwah85 » fre 20 jun 2014 14:53

Rechain skrev:Ja, men der er intet info om det er SP eller MP DLC..ikke endnu i hvertfald :/

Kawwah85 skrev:Der går endda rygter om at Bigfoot skulle være i next/current gen versionen

Cool, hvis de har fået Morten Skou til at bidrage med sin skikkelse i spillet :P

/Rechain


Han må vel have betalt Rockstar for lidt publicity. :P
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: GTA 5. PS3 vs PS4

Indlægaf AndersLP84 » fre 20 jun 2014 23:59

Bestemt den video ser fed ud MEN den er altså kun en video. Med det mener jeg video sekvenser der er animeret og ikke gameplay, som jo er det, det hele kommer an på.. De kan snildt have pyntet på det.
Jeg siger ikke at de har, og det er bestemt også en pæn video meeeeeeen jeg vil altså gerne se noget gameplay før jeg er solgt :)
Billede
AndersLP84
Niveau 2
 
Indlæg: 198
By: Fredericia


Re: GTA 5. PS3 vs PS4

Indlægaf Sethos » lør 21 jun 2014 01:30

AndersLP84 skrev:Bestemt den video ser fed ud MEN den er altså kun en video. Med det mener jeg video sekvenser der er animeret og ikke gameplay, som jo er det, det hele kommer an på.. De kan snildt have pyntet på det.
Jeg siger ikke at de har, og det er bestemt også en pæn video meeeeeeen jeg vil altså gerne se noget gameplay før jeg er solgt :)


Hvad skulle de ha' pyntet på? Det ligner GTA 5 med lidt bedre effekter, mere græs, lidt mere trafik, bedre lys, Ambient Occlusion og forbedret teksturer - Præcis hvad man ville forvente af en port til den nuværende generation / PC.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster