Forum

The Last of Us Remastered

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Sethos » ons 30 jul 2014 23:59

Nej, super smooth her, også fra disk.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf ShutterDK » tors 31 jul 2014 01:04

Kører smooth fra disc her. Larmer dog mere blæseren end den plejer, måske det er den vanvittige varme. Godt man har headset.
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf runni1399 » tors 31 jul 2014 01:05

Kører helt fint her også.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Thatjoe » tors 31 jul 2014 07:56

Andre der har fået fejlkode CE-34878-0 ? har fået den 4-5 gange i løbet af spillet. Udover det kører det helt fint.
Thatjoe
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: københavn


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Nergh » tors 31 jul 2014 08:17

Thatjoe skrev:Andre der har fået fejlkode CE-34878-0 ? har fået den 4-5 gange i løbet af spillet. Udover det kører det helt fint.


Nej, men prøv dette:

Step 1: Close the application, install the latest system software and game update, and restart the system.

Step 2: If a PS Camera is connected to the system, remove it and reboot the system, then go to [Settings] > [User] > [Login Settings] and turn "Enable Face Recognition" OFF.

Step 3: If the error occurs again, back up your saved data, and then go to [Settings] > [Initialization] and choose [Initialize PS4].

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5111/~/ps4%3A-error-codes
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf tue69 » tors 31 jul 2014 09:52

Sethos skrev:Nej, super smooth her, også fra disk.


Ditto. Jeg prøvede i øvrigt at låse de 30 FPS for at se de forbedrede skygger, og det er da flot, men jeg kan slet, slet ikke vænne mig til at gå ned i FPS når man har spillet med de 60 FPS. Det ser nærmest helt unaturligt ud, og det er jo alligevel hamrende flot selv uden den forbedrede lysside.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf dksiam » tors 31 jul 2014 11:51

Haha, har lige købt The Last Of Us Remastered på US store, hvilket kommer til at sætte mit 5 mbps net på prøve. Godt jeg ikke er desperat efter at få spillet lige med det samme ;)
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Sethos » tors 31 jul 2014 11:55

tue69 skrev:
Sethos skrev:Nej, super smooth her, også fra disk.


Ditto. Jeg prøvede i øvrigt at låse de 30 FPS for at se de forbedrede skygger, og det er da flot, men jeg kan slet, slet ikke vænne mig til at gå ned i FPS når man har spillet med de 60 FPS. Det ser nærmest helt unaturligt ud, og det er jo alligevel hamrende flot selv uden den forbedrede lysside.


Ja, prøvede også en kort stund og må indrømme, det føles forkert. Ikke som i kontrasten mellem 30 og 60, men at det ikke føles som en normal 30FPS i forhold til andre spil ved 30. Føles som om billedet hakkede.

Man det kan selvfølgelig også være kontrasten man ikke er vant til.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Lofqvist87 » tors 31 jul 2014 12:23

Hvor er det dog et fantastisk spil! Spillede det i nat med hørebøffer på. Fik et kæmpe chock nogle gange når man går i mørket og pludselig hører Clickers.....
Lofqvist87
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf himmelfisk » tors 31 jul 2014 13:22

Thatjoe skrev:Andre der har fået fejlkode CE-34878-0 ? har fået den 4-5 gange i løbet af spillet. Udover det kører det helt fint.


Jeg fik den en enkelt gang i starten. Ikke siden.

Men er også positivt overrasket over spillet, er ikke så meget til 'uhyggelige' spil hvor man får chok og nervøsiteten opbygges, men det her kan jeg slet ikke ligge væk igen, så folk der har PS4 og ikke har haft det før skal klart købe det! :)
Billede
himmelfisk
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: Hillerød


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Nergh » tors 31 jul 2014 13:24

Jeg er helt enig med Lofqvist ovenfor, men spillet har da nogle irritationsmomenter.

- Ellie og Tess kan løbe frem og tilbage, larme og stå lige i hovedet på en clicker/runner/soldier/whatever, men så snart Joel siger en lyd, så er de over ham med det samme.
- Når man skal flytte på items og evt. skubbe dem hen til noget, så ser der ikke gjort meget ud af animationerne her. En tung kasse/ting "svæver" ovenpå jorden.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Erroneus » tors 31 jul 2014 14:28

Nergh skrev:Jeg er helt enig med Lofqvist ovenfor, men spillet har da nogle irritationsmomenter.

- Ellie og Tess kan løbe frem og tilbage, larme og stå lige i hovedet på en clicker/runner/soldier/whatever, men så snart Joel siger en lyd, så er de over ham med det samme.

Det er et bevidst designvalg :)
Udviklerne overvejede om det skulle være anderledes, men kom frem til, at det vil være super irriterende, at hvis man er i gang med en stealth sektion, at det hele så bliver afsløret, fordi ens AI makkere kommer til at lave en lyd.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf runni1399 » tors 31 jul 2014 14:43

Erroneus skrev:
Nergh skrev:Jeg er helt enig med Lofqvist ovenfor, men spillet har da nogle irritationsmomenter.

- Ellie og Tess kan løbe frem og tilbage, larme og stå lige i hovedet på en clicker/runner/soldier/whatever, men så snart Joel siger en lyd, så er de over ham med det samme.

Det er et bevidst designvalg :)
Udviklerne overvejede om det skulle være anderledes, men kom frem til, at det vil være super irriterende, at hvis man er i gang med en stealth sektion, at det hele så bliver afsløret, fordi ens AI makkere kommer til at lave en lyd.


Men det ser stadig lidt spøjst ud haha :lol:
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Sethos » tors 31 jul 2014 14:47

Nergh skrev:Jeg er helt enig med Lofqvist ovenfor, men spillet har da nogle irritationsmomenter.

- Ellie og Tess kan løbe frem og tilbage, larme og stå lige i hovedet på en clicker/runner/soldier/whatever, men så snart Joel siger en lyd, så er de over ham med det samme.


Ja, den er gået igen mange gange siden PS3 udgaven ...

Billede
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Erroneus » tors 31 jul 2014 15:29

Hvis man ikke har set den reklamekampagne Sony kører, hvor de ændrer kendetegn i forskellige lande, til at ligne noget fra The Last of Us, så er her for Danmark: http://imgur.com/a/utzMJ
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron