Forum

Danske Destiny spillere

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Hasani94 » søn 27 sep 2015 18:46

123krone skrev:Vi er en mand nede iaften,så er der måske en der vil med til at oryx iaften kl 20:00 ? Gerne over 295 light, skriv pb

Det er kun oryx, alt andet er clearet

Fuck! Har selv klaret det med min main, men er igang med et andet karakter - titan... Vil se om jeg kan nå at indhente lvl. 40 inden kl. 20, men det tvivler jeg desværre på... Når jeg endlig indhenter 40, bliver light-level intet problem... :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf 123krone » søn 27 sep 2015 19:03

Okay, add mig bare rejkjaer
Billede
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf 123krone » søn 27 sep 2015 21:06

han var nede i 2. forsøg :D
Billede
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf zLiRoN » man 28 sep 2015 02:45

Så kan jeg langt om længe også melde mig ind i kampen, og sige at jeg har skaffet Destiny ;) Jeg er dog ganske ny, men kan dog altid finde ud af et godt 1st shooter! ;) Er medlem af Legendary-Vikings, og vi tager imod anmodninger fra andre danske gamers, som ønsker at game med os ;) Så længe i bare er over 18, og har headset :D Add mit PSN: zLiRoN, hvis vi skal game sammen i en gang crucible ;)
Billede
zLiRoN
Niveau 0
 
Indlæg: 31
By: Aabenraa


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Kvaaen » tirs 06 okt 2015 10:41

Stadig nogen som bruger dette?

Vil gerne prøve de raids som er. Har ikke spillet nogen af dem endnu.
- Tror dog ikke at jeg kan klare dem selv. ;-)

Jeg er selv lvl. 40 med et light lvl. på 270-280. (afhængig af udstyr)

Brugernavn ps4 : kvaaen

Gamer ikke super tit. som regel kun i weekenderne.
Kvaaen
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Vanløse


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf weissmuller » ons 07 okt 2015 14:37

Andre der fik Praedyth’s ghost shell i gårdsdagens daily heroic? Synes det booster oplevelsen med den slags tiltag. (er lige vendt tilbage til Destiny med The Taken King)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Hasani94 » ons 07 okt 2015 16:54

Der sker meget "hemmeligt" i Destiny her for tiden... Men jeg fik ikke selv spillet igår, så det gjorte jeg ikke.

- Der er dog poppet en ny quest idag, der eftersigende skulle føre til "THE SLEEPER SIMULANT"... :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf martin1988 » tors 08 okt 2015 12:49

Det ville godt nok være rart med matchmaking til heroic's, jeg spiller ikke sammen med nogen fast, så nu har jeg ramt et punkt, hvor jeg ikke kan gøre så meget mere, det er fandme surt, for synes spillet er rigtig godt :(
martin1988
Niveau 3
 
Indlæg: 278


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Dropdat » tors 08 okt 2015 12:51

martin1988 skrev:Det ville godt nok være rart med matchmaking til heroic's, jeg spiller ikke sammen med nogen fast, så nu har jeg ramt et punkt, hvor jeg ikke kan gøre så meget mere, det er fandme surt, for synes spillet er rigtig godt :(


Der er da matchmaking til heroic strikes. Eller mener du daily heroic eller nightfall?
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf martin1988 » tors 08 okt 2015 13:59

Sorry, mente daily's, men var ikke opmærksom på at der er matchmaking for strikes :) Men nu stiller jeg et rigtig noob spørgsmål, er det for level 40 med +280 light? Håber ikke det er et alt for dumt spørgsmål :D
martin1988
Niveau 3
 
Indlæg: 278


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Dropdat » tors 08 okt 2015 14:12

Heroic daily er og light level 240, og fjender er level 41. Men den er ikke svær speciel svær. Når du har klaret mission i normal sværhedsgrad, kan du også klarer den på heroic.

Mener at heroic strikes er lightlevel 260 og der er fjenderne også level 41. Der er matchmaking i alle strikes, undtagen Nightfall strike. Men du kan altid starte med at spille level 36 strikes, og lære dem på den måde.

Men du er velkommen til at sende en venneandmodnig til mig, så kan jeg gi en hånd.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Hasani94 » tors 08 okt 2015 15:22

martin1988 skrev:Sorry, mente daily's, men var ikke opmærksom på at der er matchmaking for strikes :) Men nu stiller jeg et rigtig noob spørgsmål, er det for level 40 med +280 light? Håber ikke det er et alt for dumt spørgsmål :D

Heroic er 260(?), imens weekly nightfall er 280. :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Hasani94 » tirs 20 okt 2015 12:24

Nogen med planer om at klare "hard-mode Raid" allerede på fredag når den udkommer? Jeg er frisk, hvis i skulle mangle nogen til det. 305+ Warlock, Hunter eller Titan! :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf FoxHounddk » tirs 20 okt 2015 15:41

Er kommet i lvl 40 med 245 light ca. Så add gerne, hvis I har lyst til at game med en casual gamer, som for det meste kun har tid i weekenderne.
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Dropdat » fre 06 apr 2018 09:46

Imens Bungie forsøger at rede Destiny 2, er jeg vendt tilbage til D1. Men kan se jeg stadig mangler raid exotics, så er der andre der stadig spiller, som er med på at give raids et par forsøg?
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster