Forum

Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf Proxzyn » søn 17 aug 2014 21:47

<----
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf Haugboelle » søn 17 aug 2014 23:03

Klar! :-) add gerne
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf datino » søn 17 aug 2014 23:59

Datino92 jeg skal spille det max!
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf Dakabre » man 18 aug 2014 07:48

Jeg er frisk.

Profilnavn: Erbakad
Dakabre
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf HaSS2200 » man 18 aug 2014 11:40

Fedt!

PSN navn: HaSS2200
HaSS2200
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf Sheikah » man 18 aug 2014 15:34

Jeg er på.

Jonesy2700
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf Underdog dk » man 18 aug 2014 17:45

Øh er der en som kan forklare en gammelkrage hvad Nemesis og alle de andre ting går ud på..?

Jeg havde blot tænkt mig at spille single player delen, og jeg kun har spillet det ganske kort da det udkom til PC.

Jeg har selvfølgelig bestilt det til PS4 nu - så jeg håber alle børnesygdomme fra oprindelig Diablo 3 er væk :)
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf Reptyl » man 18 aug 2014 18:25

I må gerne tilføje mig :D

Reptylen
Reptyl
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf Blade dk » man 18 aug 2014 18:26

er det ikke nøjagtig 100 % det samme spil som på ps3 ? lurede lidt da elgiganten tog 499 for et efterhånden tussegamelt spil
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf Major Oblivious » man 18 aug 2014 18:34

Underdog dk skrev:Øh er der en som kan forklare en gammelkrage hvad Nemesis og alle de andre ting går ud på..?

Jeg havde blot tænkt mig at spille single player delen, og jeg kun har spillet det ganske kort da det udkom til PC.

Jeg har selvfølgelig bestilt det til PS4 nu - så jeg håber alle børnesygdomme fra oprindelig Diablo 3 er væk :)

Nemesis går ud på, at hvis du dør af et monster, så bliver dette monster teleporteret væk fra dit spil, og vil dukke op stærkere hos én på din friend-liste, lykkedes det heller ikke denne, at dræbe monsteret, så vil det rykke videre til næste på dennes friendliste osv.
Den som får dræbt monsteret får noget lukrativt loot som belønning for at dræbe "din morder"
Derfor desto flere Diablo-spillende PSN-friends på éns liste - desto større sandsynlighed for at et nemesis-monster dukker op hos en med loot :)
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf Egeberg » man 18 aug 2014 21:25

Såer listen opdateret. Forsæt endelig med at tilkendegive, hvis I vil have folk på friends listen, der spiller D3.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf Underdog dk » man 18 aug 2014 23:00

Major Oblivious skrev:
Underdog dk skrev:Øh er der en som kan forklare en gammelkrage hvad Nemesis og alle de andre ting går ud på..?

Jeg havde blot tænkt mig at spille single player delen, og jeg kun har spillet det ganske kort da det udkom til PC.

Jeg har selvfølgelig bestilt det til PS4 nu - så jeg håber alle børnesygdomme fra oprindelig Diablo 3 er væk :)

Nemesis går ud på, at hvis du dør af et monster, så bliver dette monster teleporteret væk fra dit spil, og vil dukke op stærkere hos én på din friend-liste, lykkedes det heller ikke denne, at dræbe monsteret, så vil det rykke videre til næste på dennes friendliste osv.
Den som får dræbt monsteret får noget lukrativt loot som belønning for at dræbe "din morder"
Derfor desto flere Diablo-spillende PSN-friends på éns liste - desto større sandsynlighed for at et nemesis-monster dukker op hos en med loot :)

Cool! Hvordan kan man se det er et nemesis monster - er der en speciel markering ligesom "gul skygge" på de monstre som er ledere af en gruppe..
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf morfar » man 18 aug 2014 23:43

Tilføj endelig mig. Jeg skal have platin, men har også en datter og en gravid kone at tage hensyn til.

Apenapper

35 år udvendig, 23 år indvendig.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf Major Oblivious » tirs 19 aug 2014 01:53

Underdog dk skrev:
Major Oblivious skrev:
Underdog dk skrev:Øh er der en som kan forklare en gammelkrage hvad Nemesis og alle de andre ting går ud på..?

Jeg havde blot tænkt mig at spille single player delen, og jeg kun har spillet det ganske kort da det udkom til PC.

Jeg har selvfølgelig bestilt det til PS4 nu - så jeg håber alle børnesygdomme fra oprindelig Diablo 3 er væk :)

Nemesis går ud på, at hvis du dør af et monster, så bliver dette monster teleporteret væk fra dit spil, og vil dukke op stærkere hos én på din friend-liste, lykkedes det heller ikke denne, at dræbe monsteret, så vil det rykke videre til næste på dennes friendliste osv.
Den som får dræbt monsteret får noget lukrativt loot som belønning for at dræbe "din morder"
Derfor desto flere Diablo-spillende PSN-friends på éns liste - desto større sandsynlighed for at et nemesis-monster dukker op hos en med loot :)

Cool! Hvordan kan man se det er et nemesis monster - er der en speciel markering ligesom "gul skygge" på de monstre som er ledere af en gruppe..


Her må jeg være dig et svar skyldig.. Men er ret sikker på, at det er til og finde ud af. Tænker nemesis-monsteret må kunne relativt nemt kædes sammen med en PSN-ven, ellers forsvinder fidusen lidt
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf Thatjoe » tirs 19 aug 2014 10:38

Add mig endelig.
Dlj_86
Thatjoe
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: københavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron