Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf JesperWoo » ons 20 maj 2015 00:22

dragon age inquisition er langt bedre sys jeg bum . Nu er der sikkert mange der bliver sur over det. :D
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: The Witcher 3

Indlægaf vendictas » ons 20 maj 2015 00:44

Morten Rask skrev:Andre der har kastet sig ud i den højeste sværhedsgrad som er tilgængelig fra start? Man får godt nok sat sine evner på prøve, og den første "store" udfordring var godt nok.. en stor udfordring.


Jeg spiller på Blood and broken bones (hard) sværghedsgræden.Det virker meget tilpas.Den sværeste bliver hvis jeg en eller anden dag starter endnu en gennemspilning eller hvis det bliver for nemt hen af vejen.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf Nergh » ons 20 maj 2015 08:14

Fik desværre kun en lille time i selskab med The Witcher i går, da jeg åbenbart manglede at downloade ca. 5 gb af spillet. Havde ellers sådan glædet mig til at komme i gang efter aftensmaden!

Er jeg den eneste der synes at Geralts stemme er en smule irriterende? Lidt ligesom Christian Bales Batman-stemme.. Og kamerastyringen synes jeg er noget flyvsk, men det er måske mere et spørgsmål om tilvænning.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » ons 20 maj 2015 08:28

Nergh skrev:Er jeg den eneste der synes at Geralts stemme er en smule irriterende? Lidt ligesom Christian Bales Batman-stemme.. Og kamerastyringen synes jeg er noget flyvsk, men det er måske mere et spørgsmål om tilvænning.

Hans stemme syntes jeg er oki, han bruger også andre tonefald senere hen.

Kamerastyringen er lidt flyvsk, han føltes lidt tung i røven og BAM så drejer vi :) Jeg tror man skal lege lidt med options, for at finde en mere tilpas indstilling.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Cena » ons 20 maj 2015 09:01

@Erroneus

Jeg er en 3-4 timer inde i spillet ca. Indtil videre syntes jeg kun det er baren hvor jeg kan købe mad? Kommer der flere steder senere hen eller har jeg overset et sted hvor man kan?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Witcher 3

Indlægaf Major Oblivious » ons 20 maj 2015 09:32

Ud fra tråden kan jeg se, at jeg vist er den eneste som døde efter 5 minutter, og faktisk overvejer at ændre til den nemmeste sværhedsgrad :shock:

Blev mega mange tæsk af de der blå monstre man finder ved bredden..

Er der egentlig nogen måde at gøre teksten større ? Sidder ret langt væk fra TV´et, så den lille skrift er svær og se.

EDIT: Der findes åbenbart en zoom-funktion på PS4´eren - PS-knap+ firkant
http://www.reddit.com/r/PS4/comments/36 ... too_small/
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: The Witcher 3

Indlægaf Blade dk » ons 20 maj 2015 10:52

Døde også kort tid efter start men turde bare ik sige det
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: The Witcher 3

Indlægaf too nizzle » ons 20 maj 2015 10:53

nej jeg døde også to gange til den første gruppe monstre man møder efter han havde sin drøm - spille videre men uden autosave så er det op ad bakken når jeg konstant glemmer at gemme

Dog på højeste sværhedsgrad - men overvejer lidt at sætte det ned. Skal konstant spise mad fordi man ikke kan få liv på andre måder(såvidt jeg kan gennemskue)
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » ons 20 maj 2015 11:07

too nizzle skrev:nej jeg døde også to gange til den første gruppe monstre man møder efter han havde sin drøm - spille videre men uden autosave så er det op ad bakken når jeg konstant glemmer at gemme

Dog på højeste sværhedsgrad - men overvejer lidt at sætte det ned. Skal konstant spise mad fordi man ikke kan få liv på andre måder(såvidt jeg kan gennemskue)


Du kan meditere :mrgreen:

Relativt kort inde i spillet (4-6 timers spil) fik jeg mulighed for at lave en potion som giver energi og som genfyldes efter meditation.

Du får også mulighed for at bruge level-points som giver dig den egenskab at energi-baren selv langsom fylder sig op.

Det der mad-spiseri er en glidebane ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf Major Oblivious » ons 20 maj 2015 11:13

Synes at teksten på menuen nævnte, at meditation ikke giver liv på den højeste sværhedsgrad ?
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » ons 20 maj 2015 11:48

Major Oblivious skrev:Synes at teksten på menuen nævnte, at meditation ikke giver liv på den højeste sværhedsgrad ?


Det er vist rigtigt. Ved ikke om det gælder både portions og energi, eller om det kun er energibaren der ikke fyldes op.

Jeg spiller på almindelig sværhedsgrad, så har ingen erfaring med de kvaler man oplever ved at spille på crazy sværhedsgrad.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf too nizzle » ons 20 maj 2015 12:24

ahh hvor det frustrere mig at slås imod flere på den måde de konstant hopper ind og ud af ens rækkevidde mens de andre flankerer en! Generelt synes jeg combat er spillets svageste punkt - ellers meget fedt
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » ons 20 maj 2015 12:32

too nizzle skrev:ahh hvor det frustrere mig at slås imod flere på den måde de konstant hopper ind og ud af ens rækkevidde mens de andre flankerer en! Generelt synes jeg combat er spillets svageste punkt - ellers meget fedt

Er det en svaghed at fjenderne er gode til at angribe en og trækker tilbage, så man ikke bare kan hamre løs på dem? Jeg syntes det er totalt modsat :)

Man skal prøve at adskille dem af, gå efter en enkelt, lås fast på fjender og acceptere at man ikke kan nedlægge dem i en slag serie. Samt man skal aktivt bruge ens witcher skills, som f.eks skjold og fælder, eller hvad der nu passer til fjenden, og hvad fjendens svaghed er. Og nogle gange må man stikke af, hvis der er for mange eller de er for mange levels over en.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Sethos » ons 20 maj 2015 12:39

Ja, Witcher spillenes kamp system handler om at være meget aktiv, bruge sine abilities og bevæge sig konstant, end bare at hamre en masse rigtige kombinationer.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The Witcher 3

Indlægaf too nizzle » ons 20 maj 2015 12:44

nej du misforstår - jeg elsker som i DS eks. hvor man ikke bare kan tæve løs men skal finde taktikker. Men synes ikke det er underholdende på den måde de gør det på her - jeg synes det gør nogle kampe kedelige. Jeg nærmer mig og en kommer hen jeg slå og de andre flankerer mig - så jeg prøver at trække mig lidt tilbage for ikke at få de andre på siden af mig, og så løber de alle væk. Prøver igen - de løber væk. Så jeg bliver nødt til at hoppe ind slå et par gange og så væk fordi eller bliver jeg 2 shottet af de andre i flokken der på det tidspunkt omringede mig.

Jeg har absolut intet imod at spil er svære - ellers havde jeg ikke valgt den højeste sværhedsgrad. Jeg synes bare ikke det er underholdende den måde kampene foregår når der er mange fjender ala gouls eller ulve. Ikke fordi jeg ikke kan klare det - jeg synes personligt bare ikke det gør kampen sjov...hvilket det vel burde være i et spil :)
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron